Korvakorut lävistäjällä vai uskaltaako ottaa tavallisessa koruliikkeessä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Tytölle ois tarkotus laittaa korvakorut, mutta pitääkö mun metsästää jostain lävistäjä? Ja mistä semmoisen löydän ja mistä tiedän, että on varmasti hyvä ja hygieeninen eikä joku ällötys? Vai uskaltaako ottaa ihan tavallisessa korukaupassa?

Ja kysyn tätä kun täällä joskus on kauhisteltu, että lävistäjällähän ne pitää ottaa kun niistä korukaupan vermeistä voi saada hepatiitin ja tiäs mitä hienoo.

Maailman sivu, ennenkuin tässä maassa oli yhtään "lävistäjää", kaikki korvisreijät tehtiin kello- ja kultasepänliikkeissä hyvällä ammattitaidolla ja hygieensisesti. Enemmä niihin luotan kuin kaiken maailman tatska- ja lävistyshörhöihin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Maailman sivu, ennenkuin tässä maassa oli yhtään "lävistäjää", kaikki korvisreijät tehtiin kello- ja kultasepänliikkeissä hyvällä ammattitaidolla ja hygieensisesti. Enemmä niihin luotan kuin kaiken maailman tatska- ja lävistyshörhöihin.

No niin kun sitä minä mietinkin, että ne lävistys ja tatutointityypit näyttääkin jo sellaisilta, että kyllä mulle puhtaampi fiilis tulee tuossa paikallisessa korukaupassa. :D

Yhteistyössä