Pitääkö teillä Jonathan tähti oikeasti vettä?

Meillä on jo muutama vuosi ostettu Jonathania sekä välikausi- että talvipukuihin ja on pitäneet vettä todella hyvin. Reimatecissä ärsytti sekä haalarissa että hanskoissa, kun kuluivat niin nopeasti puhki, eivätkä tietenkään sen jälkeen pitäneet vettä.

Me ollaan todella tyytyväisiä Jonathanin pukujen ja rukkasten käyttäjiä. Ei mitään huonoa sanottavaa, ainoastaan jalkalenksu piti laittaa toiseen pukuun uudelleen.
Hinta laatusuhde ok, ja monesti ostan niitä halvempia rukkasia pakkaskelin rukkasiksi ja märälä kelillä pidetään tähti-rukkasia.

Mulla alkoi mietittyttää, että ovatkohan sittenkin hoidossa kääntäneet molemmat parit nurinpäin. En huomannut alkuun asiasta sanoa ja kerran oli toisesta parista ainakin käännetty, kun kotiin tuli. Tiedä sit ovatko sen toisenkin jossakin vaiheessa, vasta tuon jälkeen tajusin sanoa, et ei sais kääntää.

Voi siis olla tällä tavalla itse pilattu nuo. Ehkäpä pitää ostaa vielä yhdet "koerukkasiksi, miten on. :D Maksoivat tosiaan alessa sen 3,50 e/pari, joten eipä tuo maata kaada. ;)

oli yhdet tähtihanskat, piti ok. Olivat vaan kotikäytössä,joten kukaan ei oo käännellyt.

Jonathan pukuja on ollut useampia, ovat pitäneet. Jonanathan (tavallinen mutta kosteussuojattu) + cordurahousuosainen.

Plus Jonathan tähti-hattuja ja pitävät sateen.

No voihan hemmetti, just oikein varta vasten käänsin uudet tähtijonathanin uudet hanskat itse ympäri, mistäs mä olisin voinut tietää, ettei saa... onneksi maksoivat alessa vain 3,95e!

Meillä sekä tähtijonathanin vk-haalari että talvihaalari pitivät ainakin viime vuonna vettä. Sen sijaan Reimatec mini -hanskat kastuvat heti läpi! Eihän niissä ole saumat teipattu myöskään.

Meillä on Jonathanin vauva-mallinen välikausipuku nyt toisen käytössä ja edelleen pitää vettä. Sillä on istuttu lätäköissä ja rymytty. Enkä muista että nuo hanskatkaan olisi tulleet läpimäräksi. tosin meillä on kyllä tapana laittaa ihan kunnon kurarukkaset jos mennään vesisateeseen ulkoilemaan.

Yhteistyössä