Pitääkö raskaana olevan naisen ymmärtää miehen kiukuttelua ja itsekkyyttä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kypsynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kypsynyt

Vieras
Ja eikö nainen voi vaatia mieheltä samaa ymmärrystä, tai ehkä jopa hieman enemmänkin?
Oonko mä itse tosi itsekeskeinen, kun olen sitä mieltä, että miehen tehtävä on tukea naistaan raskausaikana? Nainenhan ne kaikki "ikävät" asiat siitä raskaudesta kärsii (siis kaikki raskauteen liittyvät oireet ).

Miten teidän miehet on käyttäytyneet raskausaikananne? Oletteko saaneet sellaista tukea, kuin olisitte kaivanneet? Vai oletteko edes kaivanneet mitään erityistä tukea, huomiota tms?

Pitääkö miehen ymmärtää raskaana olevan naisen kiukuttelua ja itsekkyyttä?

Minulle riitti, että mies oli rinnalla koko raskauden ajan, ilman mitään erityistä huomiointia.

En mä kyllä kaivannut mitään erityishuomioita raskausaikana. Tosin mun mies on tosi huomioonottava ja ihana kaiken aikaa joka tapauksessa...

Kenenkään ei tarvi sietää toisen itsekkyyttä ja kiukuttelua, kakaramaista käytöstä.

Ei tarvitse sietää miehen kakaramaista käytöstä tai kiukuttelua oli sitten raskaana tai ei..

Ihan normaalielämää on ainakin meillä eletty minun raskauksieni ajan.

mun mies keksi aamulla "viet mut töihin tai et saa rahaa maanantaina!" arvatkaapa veinkö, no en. nyt se on siinä uskossa että kiukuttelin heti aamusta, vaikka hän itse sen aloitti. kahdeksaksi olisi pitänyt viedä. mutta mäpäs vaan jatkoin unia.

Mä olen raskaana olessa välillä aika hankala ja herkkä ja hankala enkä odota että mies jaksaisi minua loputtomiin ymmärtää. Tilanne on helpoin silloin kun asiat selvitetään eikä padota toisen niskaan isoa taakkaa.
Raskaus on miehellekin "vaikeaa" vaikka eri tavalla kuin naiselle.

Uusimmat

Yhteistyössä