Pitääkö pettäjää ja jättäjää ymmärtää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "petetty"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="a p";29959158]Se on esitetty niin, että mä tarvitsin jotakin enemmän intohimon tasolla, meillä oli kyllä seksiä monta kertaa viikossa vieläkin, mutta jotenkin vain jotain puuttui. Tarvitsin sitä mulle. Se seksi oli niin mahtavaa ja se nainen oli niin kaunis, se on sellainen, jota miehet todella katsoo baarissa, upeaa.

Vähän on välillä arveluttanut miehen arvomaailma...toisaalta on niin kunnollista, syvällistä ja ajattelevaista poikaa.[/QUOTE]

Tuollainen exän hehkutus on mielestäni junttia ja voi kieliä siitä, että mies ei ole vielä yli edellisestä erostaan. Onko siitä pitkä aika?

Se taas, että pitäisi muuttaa lähelle exvaimoa ja lapsia sekä olla lapsille äidillinen, ei varmaan ole mitään lasten äidin perään haikailua. Vaan luonnollisesti lapset ovat aina tärkeitä ja kuka tahansa lapsellinen sinkku toivoo, että uusi puoliso olisi mahdollisimman hyvä äiti-/isäpuoli. Ehkä mies haluaisi järjestää lasten hoidon viikko-viikko -systeemillä ja sen toimivuuden takaamiseksi pitää asua suht lähellä.

Alkuperäinen kirjoittaja mie¨;29959199:
Anteeksi, mutta tämä kommetti tekee hallaa - sinulle.

Ei ole minusta tavatonta jos mies haluaa että tapaat hänen kavereita tai että haluaa olla lähellä lapsiaan saati - ei kauheeta sentään, haluaa että sinä olet läheinen lapsille.

Ei millään pahalla, erotkaa. Kasaa sinä ensi oma pääsi kasaan ennen kuin astut uuteen suhteeseen. Vaikka kuinka olet petetty, ei se oikeuta olemaan ihan idiootti. Anteeksi, pakko sanoa suoraan.

Niin mutta kun on minullakin lapset, koti, turvallinen ympäristö, omat harrastukset, ystäväpiiri, joita ei miehen ajatuksissa huomioida yhtään, vaan suunnitelmat ovat selvät tulevaisuudelle ja ne ovat se sama elämä, joka oli, mutta siihen vain eri nainen, kun sitä exää ei voi saada enää ja puuttuihan siitä se intohimo.

Hän ei ole koskaan puhunut naisesta, jonka kanssa oli suhteessa niin, että hän olisi valloittava muutoin kuin ulkoisesti ja seksin saralla. Hän ei ole kehunut, kuinka olisi rakastunut häneen hänen sisäisen kauneutensa vuoksi tms, mutta pettyi kyllä sitten moneen asiaan naisessa, mutta voi kyllä seksi kuitenkin oli loistavaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Mörköäiti;29959205:
Mutta ehkä silloin ilmaisisi asian vähän eri tavoin? Kertoisi myös henkisestä kasvustaan ja siitä, mitä on oppinut?

Eihän ap tästä mitään mainitse. Ainoastaan kertoo oman tulkinnan miehen sanoista- suhtkoht mustavalkoisesti, ainakin kun lueskelee noita hänen viimeisiä kommetteja vaikka siitä että kokee että tutustuminen miehen kavereihin = paluu entiselle petkosen polulle

Tuollainen exän hehkutus on mielestäni junttia ja voi kieliä siitä, että mies ei ole vielä yli edellisestä erostaan. Onko siitä pitkä aika?

Se taas, että pitäisi muuttaa lähelle exvaimoa ja lapsia sekä olla lapsille äidillinen, ei varmaan ole mitään lasten äidin perään haikailua. Vaan luonnollisesti lapset ovat aina tärkeitä ja kuka tahansa lapsellinen sinkku toivoo, että uusi puoliso olisi mahdollisimman hyvä äiti-/isäpuoli. Ehkä mies haluaisi järjestää lasten hoidon viikko-viikko -systeemillä ja sen toimivuuden takaamiseksi pitää asua suht lähellä.

Hänen lapsensa ovat 17 ja 11 ja viikko viikko systeemi toimii heillä jo. Minun lapseni ovat pienempiä, eikä heitä ole otettu huomioon lainkaan tai sitä, miten meillä vaikeutuisi kaikki, kun kaikki menisi uusiksi eikä olisi enää mitään omaa, mutta mies saisi kaiken.

mä vaan mietin, kun luen tätä ketjua, että miten toi mörköäiti voi olla noin fiksu? siis sä ajattelet tosi kypsästi mun mielestä. en ole kyllä aiemmin huomannutkaan. Johtuneeko siitä, että olen pitkälti samoilla linjoilla sinun kanssa tästä asiasta.

jos mies tosiaan kertoo noin kokemastaan, vähän pinnallisen tuntuisesti ja ei tuo ilmi mitään siitä oppineensa, eikä myönnä virheitään (joita kaikki tekevät), niin pitäisin kyllä vähän välimatkaa. ja tuo että haluaa jatkaa kuin mitään ei olisi tapahtunut, en tiedä, jotenkin kuulostaa oudolta, muutto ja harrastukset (vaikka toisaalta ymmärrän, vaikea selittää) jne..

Eikös se ratkaisu ole kaiken kertomasi valossa selvä? Tietenkään me muut ei voida tietää sitä, kerrotko asiat aivan neutraalista vai annatko miehestä todellista kamalamman kuvan. Mutta ei sillä ole merkitystä, ei tuosta kuitenkaan tule mitään ja turha edes yrittää, kun suhde on tuore ja sen eteenpäin vieminen ei vaikuta olevan sinun tai lastesi edun mukaista.

Ei pidä. Minä en hyväksy pettämistä missään tilanteessa ja yksi tärkeimmistä kriteereistä puolisolleni on, ettei hän ole koskaan pettänyt eikä hyväksy pettämistä. Sellainen löytyikin, eipähän tarvitse pelätä.

Niin sitä luulee olevansa uskollinen eikä hyväksy pettämistä ja sitten onkin itse siinä tilanteessa kun puoliso ei enää kiihota vaan tylsistyttää...ja onkin yllättäen itse se pettäjä...voih, elämä ei ole helppoa!

Niin sitä luulee olevansa uskollinen eikä hyväksy pettämistä ja sitten onkin itse siinä tilanteessa kun puoliso ei enää kiihota vaan tylsistyttää...ja onkin yllättäen itse se pettäjä...voih, elämä ei ole helppoa!

Voin ymmärtää, mutta ajattelisin myös, että en ansaitsisi anteeksiantoa niiltä, joita olisin käytökselläni satuttanut. Ymmärtäisin, että olisin tehnyt todella pahasti toista kohtaan ja ymmärtäisin, vaikka mua inhottaisiin. Tämä lienee tekopyhistelyä, mutta jaksan uskoa itsestäni näin.

Yhteistyössä