Pitääkö paikkansa että ratsastajilla on aina

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
löysemmän oloinen pillu ja häpyhuulet olisi aina isommat kuin normaalisti, ilmeisesti niin että ne erottuu selvästi, ei ole sellanen viivapillu vaan törsöttää aina? Ystävä niin väitti ja en itse kyllä tiedä kun en harrasta ratsastusta.

Ratsastajilla on todennäköisesti varsin napakka ja hyväkuntoinen alapää, ratsastaminen nimittäin on omiaan vahvistamaan lantionpohjan lihaksia. Ulkonäkökin on kyllä kiinni geeneistä eikä harrastuksista.

Ei pidä paikkaansa. Pillukin on varmaan ennemmin tiukempi kun on lantion lihaksisto hyvässä kunnossa. Häpyhuulten kokoon ei varmaan ulkoiset seikat kauheesti vaikuta, ellei niissä tyyliin roiku kauheeta määrää jotain painavia koruja :D

• Tykkää
Reactions: nöppönen
Kyllä ratsastajilla on tosiaan tiukat paikat. Itsellä eka synnytys oli pirullinen,kahden tunnin ponnistus ennenkun poika syntyi. Kysyin asiaa lääkäeiltä niin oli samaa mieltä että ratsastus on tiukentanut paikat. Seuraava lapsi syntyi 10min.ponnistuksella vuosi ja neljä kk.ekan jälkeen. Tossa välissä en ollu ratsastanut ja tyttö pulpahti helposti ulos. Sitten kolmas lapsi syntyi sitten pari vuotta tuon jälkeen ja olin taas välissä harrastanut ratsastusta. Oli taas tiukentunu paikat eikä ollut helppoa ei. Eli asia on juurikin toisin päin.

Alkuperäinen kirjoittaja päinvastoin;27114747:
Kyllä ratsastajilla on tosiaan tiukat paikat. Itsellä eka synnytys oli pirullinen,kahden tunnin ponnistus ennenkun poika syntyi. Kysyin asiaa lääkäeiltä niin oli samaa mieltä että ratsastus on tiukentanut paikat. Seuraava lapsi syntyi 10min.ponnistuksella vuosi ja neljä kk.ekan jälkeen. Tossa välissä en ollu ratsastanut ja tyttö pulpahti helposti ulos. Sitten kolmas lapsi syntyi sitten pari vuotta tuon jälkeen ja olin taas välissä harrastanut ratsastusta. Oli taas tiukentunu paikat eikä ollut helppoa ei. Eli asia on juurikin toisin päin.

Mulla esikoisen ponnistus kesti vain 10min mutta tuli toisen asteen repeämät, kiitos ratsastuksen...

Yhteistyössä