Pitääkö olla huolissaan kun mies...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Lähtö toiselle paikkakunnalle koulutusmatkalle eikä ole ilmoitellut itsestään mitään. Lähti siis tänään aamulla. Ei ole tullut yhtäkään viestiä, ei soittanut lapsille hyvän yön toivotuksia. Ohjelma siellä on loppunut iltapäivästä, joten vapaata aikaa on ollut. Olisiko ollut liikaa pyydetty että olisi jotain laittanut, edes yhden viestin...? Ilmeisesti oli liikaa pyydetty. Enkä halua nyt kuulla mitään "siellä se on vieraissa"- juttua, kun se ei ole tässä pointtina eikä niin ole. Harmittaa vain kun ei mitään ilmoittele, on niin menossa siellä. Ja minä en aikuisen miehen perään kysele.

No jaa....
Onko kuinka usein tuollaisia matkoja/iltamenoja?
Jos on, niin ei tuo nyt kovin ihmeellistä ole, jos ei hyviä öitä soittele.
Ja jos ei ole usein, niin ehkä ajankulku hämärtynyt, kun on niin poikkeustilanne.

Miehet nyt on tommosia. Ei meikäläisenkään mies vaivaudu yleensä ilmoittamaan mitään, jos kysyy miksei, vastaus on lähinnä hämmästynyt miksi pitäisi.

No ehkä itse kiinnittäisin huomiota enemmän siihen, että miten yleensa käyttäytyy poissaollessaan eli jos yleensä laittaa viestiä, kun on reissussa, niin sit oisin huolissaan, jos viestiä ei tule. Esim. Mä laitan useamman viestin sekä vaimolle että muksulle päivän mittaan, jos olen reissussa, mutta vaimo taas laittaa vain hyvän yön viestin. Eli huolestuisin vasta illalla, jos hyvän yön viestiä ei tulis ja yrittäisin saada soittamalla kiinni. Vaimo taas huolestuis jo päivällä ja yrittäis soittaa heti, kun tietää töiden päättyneen.

Yhteistyössä