Pitääkö naisella olla pitkät hiukset?

Scarlett O Harava

Tunnettu jäsen
17.08.2004
61 304
187
63
Mun mielestä ei. Joillekin ihmisille ei yksinkertaisesti sovi pitkät hiukset, yks tällainen on mun äiti. Mä en ymmärrä miksi jotkut ovat niin ehdottomia, että lyhyet hiukset ovat naisella kauheat. No voin sanoa, että pitkät hiukset mun äitillä olisi kauheat.

Nainen voi olla naisellinen myös lyhyissä hiuksissa. Mielummin hyvinhoidetut ja kauniiseen muotoon leikatut lyhyet hiukset kuin pitkät hiirenhäntänä roikkuvat pitkät ohuet hiukset. Olkoot hiukset minkä pituiset tahansa, niin tosiasia on, että hyvinhoidettuina ja kantajalleen sopivina ne ovat kauniit.

*avaa sateenvarjon* :p :D B)

no mun mielestä pitkä tukka on naisellinen ja kaunis. voi nätti olla lyhyelläkin tukalla,mutta mun mielestä mitä pidempi sen parempi. tosin jos on huonokuntoinen tukka nii se ei oo kaunis pitkänäkään.

Mä en osaisi kuvitella Sinead O'Connoria pitkähiuksisena, hänelle sopii todella hyvin kalju tai ihan lyhyt sänki.

Toinen on Skunk Anansien laulaja Skin jolle sopii kalju.

Saa naisella olla lyhyet mutta itse en voisi kuvitella itselläni mitään lyhettä poikatukkaa. (ja ei se kovin naisellinen ole kenelläkään naisella)

Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
Jos naisellisuus on tukassa, niin silloin se on aika pienestä kiinni.

Niinpä. Ei taida jotkut uskoa, että mun äiti ei todellakaan näyttäisi hyvältä pitkissä hiuksissa. Hänellä on lyhyet hiukset ja hän on silti naisellinen. Naisellisuuteen vaikuttaa moni asia.

Ei pidä, pitää tajuta leikata hiukset, kun ne ohenee rumaksi
Ja mä luultavasti olen sellainen, joka ei tajua... :ashamed:
Lyhyet hiukset on niin pirun rasittavat, niitä joutuu muotoilemaan, pitää käydä kampaajalla ja käyttää fööniä ja kiinnettä ja vaikka mitä |O

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Eli ei ne hiukset sitä tee vaan se miten ne kantaa.

Just näin.

Kumpi on naisellisempaa: nainen lyhyillä hyvinhoidetuilla hiuksilla ja muutenkin hyvin hoidetulla olemuksella vai ronttona niskassa roikkuvat hiukset ja nainen on vuosia ryypännyt ja sen huomaa ulkonäöstä? Näin niinkuin kärjistetysti. :whistle: :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Munkin mielestä pitkät hiukset on nätimmät ja naisellisemmat kun lyhyet. Etenkin jollain lihavalla ihmisille lyhyet hiukset on rumat, siis naisella

Mun äiti on ylipainoinen eikä hänelle siltikään sopisi lyhyet hiukset, usko pois.

Johan tää on vähän samanlainen asia, kuin miehellä punainen paita.

Mut mäpä opetin mun pojalle, että jos joku aukoo päätään sen punaisesta paidasta, niin se voi sanoa näin:
"Mä en oo tyttö, jos mulla on punainen paita, mutta jos se susta tekis tytön, niin älä sä sit laita punasta paitaa."

Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
Johan tää on vähän samanlainen asia, kuin miehellä punainen paita.

Mut mäpä opetin mun pojalle, että jos joku aikoo päätään sen punaisesta paidasta, niin se voi sanoa näin:
"Mä en oo tyttö, jos mulla on punainen paita, mutta jos se susta tekis tytön, niin älä sä sit laita punasta paitaa."

Joillekin miehille sopii punainen väri, joillekin jopa vaaleanpunainen.

Mun tytön lempiväri on sininen ja hoitokaverinsa joka on poika tykkää punaisesta :D

Yhteistyössä