Pitääkö naisella olla pitkät hiukset?

Alkuperäinen kirjoittaja miina:
No kun nimenomaan kukaan ei ole niin väittänyt vaan sä tällä aloituksella halusit saada jonkun väittämään niin! Ymmärsitkö mitä tarkoitan? ja kun koko asia on täysin makukysymys, niin onhan se selvää että erilaisia mielipiteitä on! Mulla on ollu lyhyet hiukset monta kertaa ja taatusti olen tienny että kaikki ei tykkää, mutta ei se oo mua koskaan häirinny! En mäkään tykkää esim. lyhyistä miehistä...

Luepa nyt tarkemmin tätä ketjua, mähän ole jo kahteen kertaan laittanut miksi tein tämän aloituksen. Kolmatta kertaa en sitä syytä kerro.

Tällä palstalla on ennenkin ollut samaisesta asiasta väittelyä, että mikä estää mua tekemästä vastaavaa aloitusta?

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
No kun nimenomaan kukaan ei ole niin väittänyt vaan sä tällä aloituksella halusit saada jonkun väittämään niin! Ymmärsitkö mitä tarkoitan? ja kun koko asia on täysin makukysymys, niin onhan se selvää että erilaisia mielipiteitä on! Mulla on ollu lyhyet hiukset monta kertaa ja taatusti olen tienny että kaikki ei tykkää, mutta ei se oo mua koskaan häirinny! En mäkään tykkää esim. lyhyistä miehistä...

Luepa nyt tarkemmin tätä ketjua, mähän ole jo kahteen kertaan laittanut miksi tein tämän aloituksen. Kolmatta kertaa en sitä syytä kerro.

Tällä palstalla on ennenkin ollut samaisesta asiasta väittelyä, että mikä estää mua tekemästä vastaavaa aloitusta?

Joo luin kyllä että Iltalehdestä sait innoituksesi, mutta kun sä ET tehnyt GALLUPPIA aiheesta vaan halusit nimenomaan alkaa vänkäämään tästä, koska toit hyvin selkeästi esille miten kummastelet mielipiteitä jotka ovat päinvastaisia kuin sinun! Siinä on se ero mitä tarkoitan! Mutta nyt menee vissiin vänkäämiseksi tämäkin, joten mulla ei enää lisättävää tähän...

Joo luin kyllä että Iltalehdestä sait innoituksesi, mutta kun sä ET tehnyt GALLUPPIA aiheesta vaan halusit nimenomaan alkaa vänkäämään tästä, koska toit hyvin selkeästi esille miten kummastelet mielipiteitä jotka ovat päinvastaisia kuin sinun! Siinä on se ero mitä tarkoitan! Mutta nyt menee vissiin vänkäämiseksi tämäkin, joten mulla ei enää lisättävää tähän...

:hug: :hug: :hug: :hug: Sulta meni nyt ohi jotain, mutta antaa olla.

Riippuu niin paljon ihmisen muusta ulkonäöstä, tunnen ihmisiä jotka olisivat aivan karmean näköisiä lyhyt hiuksisina mutta tunnen myös ihmisiä joille en ikinä voisi kuvitella pitkiä hiuksia.

Ei pidä. Vaan jokaisen oma asia. sama mitä muut ajattelee. Koska se on kullekkin parasta mikä on luonollista. Ja monella ne hiukset on just se juttu. Siis ainut asia millä voi korostaa sitä arkiminäänsä. Mä olen opetuksen saanut enkä koskaan enää leikkauta lyhyttä mallia. Pitkät ne olla pitää, siis itelleni.

Mutta mainitkaapas joku seksikäs lyhythiuksinen?Joku sellainen kansainvälisestikin seksikkääksi luokiteltu. Siis mulla ei tule ketään mieleen. Älkääkä ottako tätä loukkauksena te lyhythiuksiset, mä vaan jäin miettimään asiaa. Ehkä mä vaan pidän enemmän pitkätukkaisista?

Cameron Diaz. Hänellä sopii niin lyhyet kuin pitkätkin hiukset
diaz.jpg

Alkuperäinen kirjoittaja en keksi ketään.:
Mun mielestä noi näyttää kaikki paljon seksikkäämiltä kun on pitkät hiukset.

Mun mielestä taas ovat yhtä seksikkäitä niin lyhyt- kuin pitkähiuksisina. Pääasia on se kuinka kantaa ne hiuksensa ja millainen on muu olemus, pelkät hiukset ei tee seksikkyyttä.

Ja etkös sä halunnut tietää julkkisnaisia, jotka näyttävät seksikkäiltä lyhyissä hiuksissa? Väitätkö ettei nuo naiset ole pätkääkään seksikkäitä, kun heillä on lyhyet hiukset?

Jokaiselle naiselle sopii lyhyet hiukset kunhan ne on hänen kasvojen ja tyylin mukaan leikattu...kaikille taas ei sovi pitkät. Näin sanoi parturi-kampaajaopettaja :)

ei!
itellä on ollu lyhyet jo vissii kohta 5v. ja tykänny oon.
jotenki tuntuu että mitä vanhemmaksi tulen ni sen vähemmän kaipaan pitkiä hiuksia,nuorena ne oli ihan ehottomat.vaikka enhän mää vieläkään mikää ikäloppu oo... :D

Joo, Halle Berry! On jopa parempi lyhyessä tukassa ja tosi seksikäs. Noista edellä mainituista mun mielestä ehkä Charlize on suht sexy lyhyissä. Cameron ja Alyssa taas ei. Varsinkin tuolla Alyssalla tollanen kynitty kamaluus.

Hyvin harvalla lyhyen tukan omaavallakaan on hyvin laitettu ja leikattu tukka. Se näyttää hyvältä vain sinä päivänä kun kävelee parturista ulos. Ja minunkin mielestä kuka tahansa noista yllä olevista julkkiksista näyttäis paremmalta pitkähiuksisena.
Minun mielestä hiukset ovat naisen kruunu ja sellainen kynitty kananpeppu on aivan hirveä, mutta makunsa kullakin. Itselläni tällainen puolipitkä, mutta vastaan en pistäis jos joku antais pituutta lisää. Baarissakin kun katselee niitä naisia joilla hiukset heilahtelee tanssiessa, niin kateeksi käy, myönnän sen.

Yhteistyössä