Niin siis luonnonjugurttia valellut ens hätään ku on tuo perkuleen hiiva taas päällä :kieh: Kutina lähti sen siliän tien mut pitäskö mun huuhdella ne sitten myös pois? :ashamed: Jukurtti kun ei lämpösestä tykkää 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kreecher:Kannattanee juu huuhtaista, voi olla aika kokkareista jugurttia aamusella![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Ruokaa ei saa tuhlata!Mies hommiin...
Alkuperäinen kirjoittaja unikuu108:ihan uteliaana täällä tiedustelen et kuinka paljon ja miten laitoit tuota luonnonjugurttia?
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Ruokaa ei saa tuhlata!Mies hommiin...
Mitä se mies voi tehä?
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Ruokaa ei saa tuhlata!Mies hommiin...
Mitä se mies voi tehä?
Nuolla sen hiivasen pil*un puhtaaksi?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Ruokaa ei saa tuhlata!Mies hommiin...
Mitä se mies voi tehä?
Alkuperäinen kirjoittaja Naurukohtaus:Alkuperäinen kirjoittaja unikuu108:ihan uteliaana täällä tiedustelen et kuinka paljon ja miten laitoit tuota luonnonjugurttia?
Mä pyöritin tamppoonin eka siellä jukurtissa ja sitten käytin sisällä ja sitten vielä ´rasvasin´tuosta ulkopuolelta kun siitä kutisi niin pirusti.Ja laitoin pikkuhousunsuojaan sitä vielä vähän ja nyt se on tuolla housuissa :xmas: Yhteensä sitä meni varmaan teelusikallinen.
Alkuperäinen kirjoittaja Naurukohtaus:Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Ruokaa ei saa tuhlata!Mies hommiin...
Mitä se mies voi tehä?
Nuolla sen hiivasen pil*un puhtaaksi?![]()
:x
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Ruokaa ei saa tuhlata!Mies hommiin...
Alkuperäinen kirjoittaja Naurukohtaus:Alkuperäinen kirjoittaja unikuu108:ihan uteliaana täällä tiedustelen et kuinka paljon ja miten laitoit tuota luonnonjugurttia?
Mä pyöritin tamppoonin eka siellä jukurtissa ja sitten käytin sisällä ja sitten vielä ´rasvasin´tuosta ulkopuolelta kun siitä kutisi niin pirusti.Ja laitoin pikkuhousunsuojaan sitä vielä vähän ja nyt se on tuolla housuissa :xmas: Yhteensä sitä meni varmaan teelusikallinen.
Alkuperäinen kirjoittaja lisää vain maito:Jogurtti
1 litra kevytmaitoa
1 dl maustamatonta jogurttia
(maitojauhetta)
Lämmitä maito melkein kiehuvaksi, n. 70 astetta, maito ei saa kuitenkaan kuplia.
Lisää jogurtti ja sekoita. Jos haluat oikein paksua jogurtia, sekoita joukkoon pari lusikallista maitojauhetta.
Laita seos kannelliseen astiaan ja peitä esim. pannumyssyllä. (tärkeintä on, ettei maito jäähdy liian nopeasti) Anna seistä yön yli.
Jäähdytä jääkaapissa, mausta ja nauti.