Pitääkö mun jaksaa tehdä kaikki kotityöt?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja enkä jaksa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

enkä jaksa

Vieras
Olen kesälomalla ja seitsemännellä kuulla raskaana. Meillä on rakennusprojekti ja pihan teko meneillään ja mies on niitä tekemässä ( hänkin on kesälomalla) Minä teen kaikki kotityöt ja meillä on yksi lapsi. Autan myös pihahommissa minkä jaksan. Mutta pitääkö mun jaksaa tehdä kaikki kotityötkin? Ymmärrän kyllä, että miehellä on paljon tekemistä, mutta olisi kiva saada apua välillä. Sairaslomalla olin ennen kesälomaa. Tänään nukuin peräti yhdeksään, illalla sanoin miehele, että en ennen puoltapäivää herää ja ruokaakaan ei ole, että koittaa kehitellä jotain. Yhdeksältä heräsin, mutta en tehnyt ruokaa.

Jos mieskään ei jaksa niin sitten otatte kotitöiden osalta vähän iisimmin tai pyydätte apua.Turha asiasta on riidellä jos kumpikin oikeasti tuntee ettei jaksa enempää.
Et tietenkään voi ruokaa laittaa ja kotia hoitaa jos olo on tosi huono ja uupunut mutta muuten kyllä koska miehellä on niin valtava urakka varmasti rakennusprojektissa että olisi aika kohtuutonta laittaa hänet hommiin myös kotona.

Alkuperäinen kirjoittaja enkä jaksa:
Meillä on rakennusprojekti ja pihan teko meneillään ja mies on niitä tekemässä ( hänkin on kesälomalla) Minä teen kaikki kotityöt ja meillä on yksi lapsi. Autan myös pihahommissa minkä jaksan. Mutta pitääkö mun jaksaa tehdä kaikki kotityötkin? Ymmärrän kyllä, että miehellä on paljon tekemistä, mutta olisi kiva saada apua välillä.

Siis mikä rakennusprojekti? Joku jota mies rakentaa koko päivän?

Muasta silloin jos toinen tekee jotain rakennushommia koko päivän, ei voi vaatia että se osapuoli vielä sen koko päivän kestäneen rakennushomman jälkeen tulee kotiin siivoamaan, pyykkäämään ja kokkaamaan.
ne kun ovat asioita jotka se toinen kerkeää kyllä hoitamaan sillä aikaa kun toine ntekee rakennushommaa.

Se on eri asia sitten jos se raksalla oleva osapuoli ei edes omaa kahvimukiaan voi viedä tiskiin. siinä vaiheessa menee jo yli.

Meillä syötiin päivällä makaroonia ja grillattua makkaraa kun en ruokaa tehnyt, Yleensä teen aina ruaan itse tai mies tekee eineksiä ei käytetä. Tänään kävin hakemassa kaupasta perunalastuja dippiä ja karkkia. Jos pidettäis elokuvailta, lapsi mukaan luettuna :) Minä imuroin yleensä jokapäivä ja en halua katsella likaisia astioita tiskipöydällä. Tänään olen ottanut vähän rennommin, aamupäivällä pyörrytti, en ole paljon pihahommissa apuna ollut.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja enkä jaksa:
Meillä on rakennusprojekti ja pihan teko meneillään ja mies on niitä tekemässä ( hänkin on kesälomalla) Minä teen kaikki kotityöt ja meillä on yksi lapsi. Autan myös pihahommissa minkä jaksan. Mutta pitääkö mun jaksaa tehdä kaikki kotityötkin? Ymmärrän kyllä, että miehellä on paljon tekemistä, mutta olisi kiva saada apua välillä.

Siis mikä rakennusprojekti? Joku jota mies rakentaa koko päivän?

Muasta silloin jos toinen tekee jotain rakennushommia koko päivän, ei voi vaatia että se osapuoli vielä sen koko päivän kestäneen rakennushomman jälkeen tulee kotiin siivoamaan, pyykkäämään ja kokkaamaan.
ne kun ovat asioita jotka se toinen kerkeää kyllä hoitamaan sillä aikaa kun toine ntekee rakennushommaa.

Se on eri asia sitten jos se raksalla oleva osapuoli ei edes omaa kahvimukiaan voi viedä tiskiin. siinä vaiheessa menee jo yli.

autotalli/varasto rakennus

Yhteistyössä