pitääkö mun erikseen vielä käydä pankissa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kylmä nakki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kylmä nakki

Aktiivinen jäsen
07.07.2006
16 967
11
38
kun nettipankkiin näemmä on päivittynyt uusi sukunimi ilman mitään ilmoitusta siihen suuntaan. pitääkö mun vielä käydä pankissa sanomassa että haluan uuden kortinkin uudella nimellä?

Ainakin täällä miun piti käydä OP:ssä vihkitodistuksen kanssa että sain tilattua kortin uudelle nimelle. Mut ei muistaakseni kyllä päivittynyt nettipankkikaan automaattisesti.

pitää.minä en voinu mitään pankki asioita hoitaa netissä enkä puhelimessa. ne tarvii uudet henkkarit ja allekirjotukset :) ite kävin peri viikkoo sitten tilaa uuden kortin uudella nimellä :) netti pankki päivitty samalla.

Alkuperäinen kirjoittaja lila88:
pitää.minä en voinu mitään pankki asioita hoitaa netissä enkä puhelimessa. ne tarvii uudet henkkarit ja allekirjotukset :) ite kävin peri viikkoo sitten tilaa uuden kortin uudella nimellä :) netti pankki päivitty samalla.

mulla ei ole vielä uutta ajokorttia niin passaakohan yleensäkin siihen asti henkkareiksi uusi Kela-kortti+ajokortti vanhalla nimellä?

Alkuperäinen kirjoittaja hulipumpsis:
puhelimessa oon hoitanu tollaiset asiat tai sitten nettipankista oon lähettäny viestiä henkilökohtaiselle pankkineuvojalle.ei oo tarvinu pankkiin raahautua.

täytyiskin kokeilla onnistuisko nettipankin kautta. tai sitten raahaan koko pesueen + miehen jonka kortti ei toimi pankkiin niin saa sekin uuden kortin samalla.

Alkuperäinen kirjoittaja Känkkäränkkä:

mulla ei ole vielä uutta ajokorttia niin passaakohan yleensäkin siihen asti henkkareiksi uusi Kela-kortti+ajokortti vanhalla nimellä?

juu mulla oli vanhalla nimellä oleva passi, ja se kelpasi =)

Alkuperäinen kirjoittaja Känkkäränkkä:

juu mulla oli vanhalla nimellä oleva passi, ja se kelpasi =)

okei, kiitos :flower:

ei mun tarvinnu pankkiin mennä. Laitoin netinkautta nettipankissa sähköpostia ja tiedustelin asiaa vastus tuli et ovat tilanneet uuden kortin uudella nimellä ja tulee parinviikon sisään! Ilmeisesti olivat väestörekisterinkautta jo saaneet uuden nimen....

Yhteistyössä