kun nettipankkiin näemmä on päivittynyt uusi sukunimi ilman mitään ilmoitusta siihen suuntaan. pitääkö mun vielä käydä pankissa sanomassa että haluan uuden kortinkin uudella nimellä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mutzi81:Kyllä pitää uudet kortit tilata, eli soitto riittää. Mä täs odottelen että nimi vaihtuu pankkiin niin sit voi tilata uudet kortit.
Alkuperäinen kirjoittaja lila88:pitää.minä en voinu mitään pankki asioita hoitaa netissä enkä puhelimessa. ne tarvii uudet henkkarit ja allekirjotuksetite kävin peri viikkoo sitten tilaa uuden kortin uudella nimellä
netti pankki päivitty samalla.
Alkuperäinen kirjoittaja hulipumpsis:puhelimessa oon hoitanu tollaiset asiat tai sitten nettipankista oon lähettäny viestiä henkilökohtaiselle pankkineuvojalle.ei oo tarvinu pankkiin raahautua.
Alkuperäinen kirjoittaja Känkkäränkkä:Alkuperäinen kirjoittaja lila88:pitää.minä en voinu mitään pankki asioita hoitaa netissä enkä puhelimessa. ne tarvii uudet henkkarit ja allekirjotuksetite kävin peri viikkoo sitten tilaa uuden kortin uudella nimellä
mulla ei ole vielä uutta ajokorttia niin passaakohan yleensäkin siihen asti henkkareiksi uusi Kela-kortti+ajokortti vanhalla nimellä?
Alkuperäinen kirjoittaja lila88:Alkuperäinen kirjoittaja Känkkäränkkä:Alkuperäinen kirjoittaja lila88:pitää.minä en voinu mitään pankki asioita hoitaa netissä enkä puhelimessa. ne tarvii uudet henkkarit ja allekirjotuksetite kävin peri viikkoo sitten tilaa uuden kortin uudella nimellä
mulla ei ole vielä uutta ajokorttia niin passaakohan yleensäkin siihen asti henkkareiksi uusi Kela-kortti+ajokortti vanhalla nimellä?
juu mulla oli vanhalla nimellä oleva passi, ja se kelpasi =)