Multa kun ei löydy mitään juhlatamineita ja rahaa taitaa tilillä olla 20 ?
Onko siis parempi jättää menemättä, etten joudu toisten äitien silmätikuksi ja haukuttavaksi ja nolaa lastani :ashamed:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja :):Eikö muka mitään aiemmin ostettua löydy? Etkö ole ollut missään juhlissa moneen vuoteen?
Alkuperäinen kirjoittaja piparminttu:Kerhon juhliinko? Siellä mitään juhlavaa tarvi olla.Moni ollut farkuissakin.Kunhan laitat siistiä ylle varmasti niitä kaapissa
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:onko oikeasti sellaisia ihmisiä olemassa jolla ei ole mitään siistimpää vaatetta :ashamed: multa ei löydy yhtään iltapukua tai muuta tositosijuhlavaa, mutta on mulla nyt sellaisia vaatteita, joita ei arkena käytetä ollenkaan..
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:onko oikeasti sellaisia ihmisiä olemassa jolla ei ole mitään siistimpää vaatetta :ashamed: multa ei löydy yhtään iltapukua tai muuta tositosijuhlavaa, mutta on mulla nyt sellaisia vaatteita, joita ei arkena käytetä ollenkaan..
Alkuperäinen kirjoittaja päätä seinään:Kannattaa varmaan jättää tuommoinen asia viimeiseen päivään. Olis ollu talvi aikaa miettiä tätä hetkeä ja juhlia :headwall:
Elättekö tosiaan päivän kerrallaan eikä ajatustakaan tulevalle, ei rahankäytön eikä muunkaan asian kanssa?
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:onko oikeasti sellaisia ihmisiä olemassa jolla ei ole mitään siistimpää vaatetta :ashamed: multa ei löydy yhtään iltapukua tai muuta tositosijuhlavaa, mutta on mulla nyt sellaisia vaatteita, joita ei arkena käytetä ollenkaan..
Tätä minäkin mietin. Miten kukaan päjää pelkillä farkuilla ja T-paidalla, onhan se kiva joskus laittaa jotain muuta jo ihan omaksi piristykseksi, vaikka ulos syömään mennessä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja päätä seinään:Kannattaa varmaan jättää tuommoinen asia viimeiseen päivään. Olis ollu talvi aikaa miettiä tätä hetkeä ja juhlia :headwall:
Elättekö tosiaan päivän kerrallaan eikä ajatustakaan tulevalle, ei rahankäytön eikä muunkaan asian kanssa?
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:onko oikeasti sellaisia ihmisiä olemassa jolla ei ole mitään siistimpää vaatetta :ashamed: multa ei löydy yhtään iltapukua tai muuta tositosijuhlavaa, mutta on mulla nyt sellaisia vaatteita, joita ei arkena käytetä ollenkaan..
Tätä minäkin mietin. Miten kukaan päjää pelkillä farkuilla ja T-paidalla, onhan se kiva joskus laittaa jotain muuta jo ihan omaksi piristykseksi, vaikka ulos syömään mennessä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vinni:no varmaan on mietitty, mutta sillä ajatuksella että sinne jokainen kelpaa omana itsenään, mutta tänäänkin tällä palstalla saa lukea kuin JOTKUT KEHTAA tulla lapsensa juhliin arkisissa vaatteissa.. tyhjästä kun on paha nyhjäistä.
Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:Ei sinne lasten koulun kevätjuhlaan mitään hienouksia tarvii.Farkut ja vaikka paitapusero,sellainen löytyy kaikilta![]()