Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:mutta mimmoinen vanhempi ottaa itselleen puolison joka ei kykene rakastamaan hänen lapsiaan?
Alkuperäinen kirjoittaja queen:Kiitos runsaista kannanotoista.
Rukoilijasirkka, onko sulla omakohtaista kokemusta, vai veditkö hatusta ton syyllistämisen?
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:En voisi olla ihmisen kanssa, joka ei rakastaisi mun lapsia.
Alkuperäinen kirjoittaja mamma :meillon rakastettava tai mä en rakastais miestä. KOKO PAKETIN OTTI JA TIES OTTAISSAAN.
Alkuperäinen kirjoittaja queen:Mut kun ei se rakkaus ole mikään tahtotila.
Alkuperäinen kirjoittaja queen:Mut kun ei se rakkaus ole mikään tahtotila.
Alkuperäinen kirjoittaja zizilisko:Rakkaus on sellainen asia, jota ei voi pakottaa. Se tulee jos on tullakseen.
Alkuperäinen kirjoittaja zizilisko:Ei pidä. Rakkaus on sellainen asia, jota ei voi pakottaa. Se tulee jos on tullakseen. Mutta aivan varmasti monelle myös puolison lapsista tulee tärkeitä ja läheisiä, kun asutaan monta vuotta saman katon alla.
Alkuperäinen kirjoittaja queen:Alkuperäinen kirjoittaja zizilisko:Ei pidä. Rakkaus on sellainen asia, jota ei voi pakottaa. Se tulee jos on tullakseen. Mutta aivan varmasti monelle myös puolison lapsista tulee tärkeitä ja läheisiä, kun asutaan monta vuotta saman katon alla.
Hyvä ja kypsä mielipide. Eli hyviin suhteisiin tulee pyrkiä. :flower:
Alkuperäinen kirjoittaja Harhaanjohtaja:Alkuperäinen kirjoittaja mamma :meillon rakastettava tai mä en rakastais miestä. KOKO PAKETIN OTTI JA TIES OTTAISSAAN.
Mistä sä tiedät että aidosti rakastaa, syvällä sisimmässään?