A
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kolme pientä porsasta:voi jestassori mut mikä tekee vauvan syöttämisen ja pyllyn pesun muka niin hankalaksi ettei sitä voi muualla hoitaa??
![]()
tuskin sitä pyllyä nyt niin montaa kertaa yksien ristiäisten aikana tarvii pestä et tuo olis syy olla menemättä..
mä en kehtais sanoa tollasta kyllä syyksi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ai niin, ja siis MÄ olen kyllä menossa, mies haluaa jäädä kotiin hoitamaan vauvaa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja kolme pientä porsasta:voi jestassori mut mikä tekee vauvan syöttämisen ja pyllyn pesun muka niin hankalaksi ettei sitä voi muualla hoitaa??
![]()
tuskin sitä pyllyä nyt niin montaa kertaa yksien ristiäisten aikana tarvii pestä et tuo olis syy olla menemättä..
No ei mikään. Mutta ei sitä siltikään oo pakko mennä juhliin hoitamaan, jos ei halua, ja välttämätön tarve ei oo. Mun mielestä meillä on kyllä ihan oikeus olla vauvan kanssa kotona vaikka 24 tuntia vuorokaudessa, jos me halutaan =)
Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ai niin, ja siis MÄ olen kyllä menossa, mies haluaa jäädä kotiin hoitamaan vauvaa.
Ok. Imetätkö muuten?
Meinaan vaan että imettävälle äidille tuo ehkä useankin tunnin erossaolo vauvasta voi olla hankalampi kokemus kuin vauvan mukaan ottaminen. =)
muoks. ja siis kysymyshän on teidän ja kummilapsen vanhempien välisestä asiasta eli kannattaa pikemmiten ottaa heihin yhteys ja kysyä mitä tykkäävät suunnitelmistanne.
Alkuperäinen kirjoittaja kolme pientä porsasta:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja kolme pientä porsasta:voi jestassori mut mikä tekee vauvan syöttämisen ja pyllyn pesun muka niin hankalaksi ettei sitä voi muualla hoitaa??
![]()
No ei mikään. Mutta ei sitä siltikään oo pakko mennä juhliin hoitamaan, jos ei halua, ja välttämätön tarve ei oo. Mun mielestä meillä on kyllä ihan oikeus olla vauvan kanssa kotona vaikka 24 tuntia vuorokaudessa, jos me halutaan =)
voi no ei ole pakko ei,sanoinko niin?
voi olkaa vaikka seuraavat 24v kotona ku tuntuu olevan kovin vaikeaa hoitaa vauvaa muualla kuin kotona![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja kolme pientä porsasta:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja kolme pientä porsasta:voi jestassori mut mikä tekee vauvan syöttämisen ja pyllyn pesun muka niin hankalaksi ettei sitä voi muualla hoitaa??
![]()
voi no ei ole pakko ei,sanoinko niin?
voi olkaa vaikka seuraavat 24v kotona ku tuntuu olevan kovin vaikeaa hoitaa vauvaa muualla kuin kotona![]()
Ehkäpä me ollaankin =) Käydään vaan välillä baarissa!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No millaiset ristiäiset AP aikoo pitää kahden viikon päästä? Sellaiset, mihin ei tuu yhtään bakteeria?
Alkuperäinen kirjoittaja kolme pientä porsasta:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No millaiset ristiäiset AP aikoo pitää kahden viikon päästä? Sellaiset, mihin ei tuu yhtään bakteeria?
tämä oliki hyvä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja malla:no ei tarvitse olla paikalla, olen itse ollut kahden kummilapseni ristiäisten aikaan ulkomailla, enkä siis juhlassa mukana. mutta tuo sun selityksesi kuulostaa tosi oudolta, etkö liiku vauvasi kanssa? voihan sen vauvan hoitaa ystäväsikin luona, vai? meillä on vauva 3kkn iässä ollut jo lentokoneessa ja ulkomailla saakka, ja ihan kuule asunutkin siellä=). älä mökkiydy hyvä ihminen.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja kolme pientä porsasta:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No millaiset ristiäiset AP aikoo pitää kahden viikon päästä? Sellaiset, mihin ei tuu yhtään bakteeria?
tämä oliki hyvä![]()
Ei olla kutsuttu yhtään vauvaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Vire:Ei tarvitse olla paikalla. Mutta mitenkäs yhteydenpito jatkossa? Onnistuuko?
Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja kolme pientä porsasta:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No millaiset ristiäiset AP aikoo pitää kahden viikon päästä? Sellaiset, mihin ei tuu yhtään bakteeria?
tämä oliki hyvä![]()
Ei olla kutsuttu yhtään vauvaa.
Siis tuo vauvako siinä ristiäisissä oli se ainoa pöpölähde mitä pelkäätte?
Eihän teidän nyt vierainakaan tarvitsisi omaa vauvaanne kummilapsen nenään kiinni työntää.![]()