Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja hohhoijaa:
en ole ikinä ymmärtänyt, kun tänne tullaan kyselemään että voiko ja eikö voi ja mitä teen ja teenkö näin vai noin...
vastauksia on tasan kahdenlaisia:
1) tee kuten suunnittelit
2) tee kuten minä olen tehnyt, eli toisella tavalla
Ohjeita ja neuvoja ja mielipiteitä sitten sateleekin asian vierestä ja analyysejä tehdään joka suuntaan ja kaikesta. Ja siihen päälle vielä intetään ja riidellään siitä,miten ap on tätä muttei tuota ja miten joku vastaajista on idiootti ja toiselta puuttuu suomen kielen kielioppi ja kirjoitustaito....
Miten ihmeessä ihmiset pärjäsi ja osasi silloin ennen, kun nettejä ei ollut eikä voinut kysyä jokaiseen elämän risahdukseen muiden ihmisten mielipiteitä ja näkökantoja?
Mun kysymys kuului "PITÄÄKÖ KUMMIN OLLA VÄLTTÄMÄTTÄ MUKANA KASTEJUHLASSA" simppeli kysymys, johon voi vastata kyllä tai ei.
KYSY PAPILTA!!
KYSY KUMMILAPSEN VANHEMMILTA!!
Tee se päätös itse ja sillä selvä?
Kuten tuossa sanoin, täältä on ihan oikeasti turha kysyä yhtään mitään, kun ne vastaukset menee just tuolla tavalla.
Jos sinun kysymys olisi oikeasti ollut vain tuo, olisit kysynyt sen. Mutta kuten tuolla joku sanoi, selittelit ja syitä tuli koko ajan lisää.
Elikkä jos haluaa johonkin eksaktiin kysymykseen täsmävastauksen, kannattaa vuolaiden sepustusten sihjaan esittää täsmäkysymys.
Jos haluat esittää simppelin kysymyksen ja haluat siihen vastaukseksi kyllä tai ei, kannattaisi esittää se simppeli kysymys.
Vähän tyyliin:
kannattaako asua vuokralla vai ostaa oma asunto?
kumpi on parempi asumismuoto, omakotitalo vai rivitalo?
-- ja sitten vaan vastauksia odottelemaan, ihan sama mikä se kysymys on..

koska, kuten sanoin..... *tuolla se jo lukeekin*