Ä
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Maine Coon:pidättävät etuuksista automaattisesti sen 20% eli ei ole pakko toimittaa
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Maine Coon:pidättävät etuuksista automaattisesti sen 20% eli ei ole pakko toimittaa
Eivät peri jos toimitat sinne verokortin. Verohallinnosta menee suoraan tieto kelaan kun tilaa sosiaalietuutta varten verokortin.
Alkuperäinen kirjoittaja Maine Coon:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Maine Coon:pidättävät etuuksista automaattisesti sen 20% eli ei ole pakko toimittaa
Eivät peri jos toimitat sinne verokortin. Verohallinnosta menee suoraan tieto kelaan kun tilaa sosiaalietuutta varten verokortin.
No ei tietenkään silloin jos toimittaa verokortin, mutta pakko sitä ei ole toimittaa ja silloin pidättävät automaattisesti sen 20%
Alkuperäinen kirjoittaja Vielä:kerran et eivät todellakaan pidätä ja mun vielä 8kk tulevasta kotihoidontuesta menee muutosverokortilla veroa 11% Teet uuden verokortin netissä ja merkkaat kohtaan etuudet-kotihoidontuki ja tarkat maksumäärät löydät omilta kelan sivuiltasi.
Alkuperäinen kirjoittaja No:Alkuperäinen kirjoittaja Maine Coon:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Maine Coon:pidättävät etuuksista automaattisesti sen 20% eli ei ole pakko toimittaa
No ei tietenkään silloin jos toimittaa verokortin, mutta pakko sitä ei ole toimittaa ja silloin pidättävät automaattisesti sen 20%
mitäs järkee tossakin nyt on? Tosi pienet rahat muutenkin.
Alkuperäinen kirjoittaja v:En ole koskaan erikseen toimittanut ja kotona vietettyjä vuosia jo 5 takana. Joka vuos tullu 600-700? palautuksia. Kiva ne on ennen joulua saada![]()
Alkuperäinen kirjoittaja v:En ole koskaan erikseen toimittanut ja kotona vietettyjä vuosia jo 5 takana. Joka vuos tullu 600-700? palautuksia. Kiva ne on ennen joulua saada![]()
Alkuperäinen kirjoittaja minäkin kysyn:Siis??? Uudessa verokortissa on prosenttina 12... olen nyt kotihoidontuella siis.. eli jos toimitan sen kelaan niin menee minulta tuo 12prossaa eikä se 20....???
Alkuperäinen kirjoittaja utelias:Alkuperäinen kirjoittaja v:En ole koskaan erikseen toimittanut ja kotona vietettyjä vuosia jo 5 takana. Joka vuos tullu 600-700? palautuksia. Kiva ne on ennen joulua saada![]()
ja prossa ollut kotihoidontuessa?
Alkuperäinen kirjoittaja v:Alkuperäinen kirjoittaja utelias:Alkuperäinen kirjoittaja v:En ole koskaan erikseen toimittanut ja kotona vietettyjä vuosia jo 5 takana. Joka vuos tullu 600-700? palautuksia. Kiva ne on ennen joulua saada![]()
ja prossa ollut kotihoidontuessa?
No sen minkä kela ottaa, en ees tiiä. Koska en ole erikseen sinne mitään toimittanut.
Alkuperäinen kirjoittaja Niksu:Alkuperäinen kirjoittaja minäkin kysyn:Siis??? Uudessa verokortissa on prosenttina 12... olen nyt kotihoidontuella siis.. eli jos toimitan sen kelaan niin menee minulta tuo 12prossaa eikä se 20....???
Tarkista onko se verokortti palkkaa varten
Alkuperäinen kirjoittaja minäkin kysyn:Alkuperäinen kirjoittaja Niksu:Alkuperäinen kirjoittaja minäkin kysyn:Siis??? Uudessa verokortissa on prosenttina 12... olen nyt kotihoidontuella siis.. eli jos toimitan sen kelaan niin menee minulta tuo 12prossaa eikä se 20....???
kyllä palkkaa varten... eli meneekö minulla kh tuesta automaattisesti nyt se 20%? vai voinko saada alemmas?
Alkuperäinen kirjoittaja minäkin kysyn:Alkuperäinen kirjoittaja Niksu:Alkuperäinen kirjoittaja minäkin kysyn:Siis??? Uudessa verokortissa on prosenttina 12... olen nyt kotihoidontuella siis.. eli jos toimitan sen kelaan niin menee minulta tuo 12prossaa eikä se 20....???
kyllä palkkaa varten... eli meneekö minulla kh tuesta automaattisesti nyt se 20%? vai voinko saada alemmas?
Alkuperäinen kirjoittaja tyhmä:Kuinkas siitä sitten mätkyjä voi tulla? Eikö sitä osata laskea tarkemmin jos hakis uuden verokortin? Mullakin ois kovasti tarvetta sille rahalle ennemmin tähän arkeen kun niille 600 palautuksille joulunaikaan..