Pitääkö anoppia muistaa äitienpäivänä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Huonotapainen miniä?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Huonotapainen miniä?

Vieras
Pitäisikö minun muistaa lapsen 3 v puolesta anoppia äitienpäivänä jotenkin kun mies eli anopin lapsi ei mitenkään äitiään muista, ellei sitten helly soittamaan lyhyttä puhelua? Anoppi ei käy ikinä meillä kylässä eikä muutenkaan kauheasti näe vaivaa jotta viettäisi aikaa lapsen kanssa. On kyllä innoissaan jos minä ajan 200 kilsaa hänen luokseen näyttämään lasta, mutta kutsuista huolimatta ei ole koskaan meillä käynyt.
Omalle äidille eli toiselle mummolle olen lapsen kanssa kyllä väsännyt kortin, mutta se nyt on samalla äitienpäiväkortti minulta. Monet tutut kun tekevät lastensa kanssa molemmille mummoille kortin, mutta itse koen sen jotenkin tyhmäksi kun hän ei ole minun äitini eikä lapsenlapsenkaan kanssa kovin läheinen.

Meillä on vähän sama tilanne ja kuten Marakatti sanoo, kyseessä on äitienpäivä. Voihan lapsenlapsi sitten aikanaan tehdä mummoille kortin jos hän niin haluaa. Eli mielestäni sinun ei tarvitse muistaa anoppia, eiköhän tärkeintä ole oman äidin muistaminen!

Ei siitä varmastikaan ole mitään haittaa jos vaikka laitat onnittelutekstarin lapsen nimissä anopille tai komennat miehen soittamaan ja onnittelemaan äitiään, päinvastoin!

Yhteistyössä