pitää valita lapsille yksi kirjakerho, kumpi se näistä olisi jos sinä päättäisit? AUTA

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja KIRJAKERHO
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

KIRJAKERHO

Vieras
eli olisiko se

LASTEN PARHAAT KIRJAT- tulee franklinia yms..
vai

LASTEN OMA KIRJAKERHO- paljon disney aiheita?

kumpi ja miksi?
kokemus jommasta kummasta/molemmista?

KIITOS :)

Jos noista, niin lasten parhaat, omassa on pelkkiä kauniita disney-virityksiä. Tosin jos yksi kirjakerho pitäisi valita, niin en ottaisi noista kumpaakaan vaan uppo-nallen.

Lasten parhaat kirjat, ehdottomasti!

Pidän kirjoista, ovat mielestäni laadukkaita ja aiheet vaihtelevia. Siis kun en itse haluaisi että tyyliin kaikki kirjat on vaan pelkkää Disneytä.

meillä aikoinaan esikoinen oli lasten omassa kirjakerhossa ja keskimmäinen ja kuopus oli tossa toisessa,molemmat oli ihan kivoja.nyt jos pitäs valkata niin varmaan valkkaisisin ton lasten parhaat kirjat,siellä on ehkä paremmat kirjat kummiskin.

Disney-kirjakerhon kirjat on mun mielestä tosi hätäsesti käännettyjä ja aika surkeita.
Paras kirjakerho johon ollaan kuuluttu, on Uppo-Nallen kirjakerho. Ihania klassikoita ja paljon laadukkaita uutuuksia, suosittelen lämpimästi!

Lasten Parhaat kerhoon kuulutaan ja sitä suosittelen minäkin. Tosin meillä on vanhastaan noita perinteisiä disney-kirjoja ja tyttö tykkää niistä, kuinkas muuten kun samat tuhkimot ja muut näkee videolla.

Mutta muutenkin on Lasten parhaat ihan toimiva kerho. Peruutukset on helppo tehdä ja niistä tulee varmistus sähköpostiin, mikä on mun mielestä iso plussa. On kuuluttu jo useampi vuosi ja nyt alkais olla aika erota. Kaikki kirjat kun on saman kustantajan. ;)

Uusimmat

Yhteistyössä