"Siina"
Kerrotaan ensin itsestä jotain pientä, toiset arvailee minkälainen miehesi olisi?
Minä 180/90 tumma, rempsee amazoni nainen
Minä 180/90 tumma, rempsee amazoni nainen
Sul on tosi pitkä mies ja timmi ?Olen pieni punapää, tempparementtinen tuuliviiri...
Kerro jotain lisää! Tohonhan vois keksii mitä vaan..Mä 170cm 65kg tavis
Pitkä ja roteva kalju mies?163cm rupsahtanut sotanorsu, naama ruma ja ryppyinen, hiukset mauttoman punaiset tällä hetkellä.
Hoikan sporttinen, 175 cm lyhyt tummahiuksinen mies?170cm ja 65kg siis, käytän sporttisia vaatteita, aika nuorennäköinen vaikka tummat silmänaluset paljastaa mut 40v ja kolmen lapsen äidiksi --m,utta siis millainen mies?
Sun mies on lihaksikas ja hyväkuntoinen, harrastaa urheilua. Sosiaalinen tyyppi.Sun miehellä on silmälasit, ruudullinen kauluspaita ja ihana risuparta. Sellainen älykkään näköinen, komea nörttimies.
Mä olen jatkuvasti hiustenväriä vaihtava hoikka kampaaja.
Ei ihan osunut : )Sun miehellä on silmälasit, ruudullinen kauluspaita ja ihana risuparta. Sellainen älykkään näköinen, komea nörttimies.
Sun mies on opettaja, ehkä amiksessa. Vaalea, pitkä ja hoikka. Korjaa ja nikkaroi, huolehtii lapsista.Alkuperäinen kirjoittaja entäs mulla sitten;24698734:Oöen 163cm 95 kg, iloinen, huumorintajuinen, kova kiroilemaan,helpostil loukkaantuva ja tiuskiva. Pahatuuli ei kauaa kestä ja pikku asioista ei murehdita.