Kodikasta. Miten saat keittiön pysymään noin siistinä?
Mä taas tykkään enempi just tollasesta liedestä jossa on valurautalevyttässä oli monta kivaa keittiötä, tosin en usko, että yksikään keittiö pääsee oikeuksiinsa kuvissa. Parempi olisi, jos pääsisi paikan päälle, voisi pyöriä ympäri ja katsella ympärilleen, tuntisi tilantunteen (tai sen puutteen) jne.
Sitä en vaan jaksa käsittää, että jos tehdään keittiöremontti, uusitaan kaapit, lattiat ja muut, mutta hellana pidetään edelleen se valkoinen Helkaman liesi, jossa on valurautalevyt! Siis huh, jos pistää valmiiksi useamman tonnin keittiöremonttiin, niin sitten sitä ylimääräistä viittäsataa ei voida sijoittaa uuden hellan (keraaminen taso, kalusteisiin sointuva hella/uuni) hankkimiseen.
Tämä lähinnä sulle, kenellä oli muiden mielestä tummasävyinen keittiö ja seinän väri hakusessa. Sulla on tosi kiva keittiö, muuten MUTTA...
Mulla on työtasojen suhteen ihan sama "pakkomielle",pyyhin niitä ihan jatkuvasti...Kiitos. ...olen sillalailla heikkohermoinen etta keittion pitaa olla puhtaana, ja kun lapset ovat poikka paivat ja mina teen toita kotoa, niin ei ole kukaan taalla sotkemassa mun tasoja
Anteeksi kimpaantumiseni.
:ashamed:
Älä naura. Tajusin, että pojan paha tuuli tarttui minuun. Rauhoituin heti, kun hän meni nukkumaan.
No just. Sun poikas on sitten tiuhaan pahalla tuulella..Älä naura. Tajusin, että pojan paha tuuli tarttui minuun. Rauhoituin heti, kun hän meni nukkumaan.
Kaikki tiet vievät riepuun.Eikä ole .
Miksi pitää aina vääntää? Eikö riitä, että pyysin anteeksi jo? Myös sitä, että pahoitin itse mieleni.
Olen ihan yllättynyt.Yleenä kammoan puuta(tai just tota "väriä"), ja vieläpä noin isossa tilassa.
uusi hella on tulossa kyllä, olisin halunnut sellaisen erillisen liesitason ja uunin mutta koska keittiöremontti oli vaan osittainen ja tuon hellan leveys on 50cm niin se ei nyt onnistunut.tässä oli monta kivaa keittiötä, tosin en usko, että yksikään keittiö pääsee oikeuksiinsa kuvissa. Parempi olisi, jos pääsisi paikan päälle, voisi pyöriä ympäri ja katsella ympärilleen, tuntisi tilantunteen (tai sen puutteen) jne.
Sitä en vaan jaksa käsittää, että jos tehdään keittiöremontti, uusitaan kaapit, lattiat ja muut, mutta hellana pidetään edelleen se valkoinen Helkaman liesi, jossa on valurautalevyt! Siis huh, jos pistää valmiiksi useamman tonnin keittiöremonttiin, niin sitten sitä ylimääräistä viittäsataa ei voida sijoittaa uuden hellan (keraaminen taso, kalusteisiin sointuva hella/uuni) hankkimiseen.
Tämä lähinnä sulle, kenellä oli muiden mielestä tummasävyinen keittiö ja seinän väri hakusessa. Sulla on tosi kiva keittiö, muuten MUTTA...
Tässä asiassa täysin samaa mieltä. Sama puistatus tulee kun näkee hienosti uusitussa olohuoneessa vanhan, kulahtaneen (sinisen) ruman sohvan.tässä oli monta kivaa keittiötä, tosin en usko, että yksikään keittiö pääsee oikeuksiinsa kuvissa. Parempi olisi, jos pääsisi paikan päälle, voisi pyöriä ympäri ja katsella ympärilleen, tuntisi tilantunteen (tai sen puutteen) jne.