Pistetäänkö keittiöistä kuvia??

  • Viestiketjun aloittaja "Mirka"
  • Ensimmäinen viesti
Keittiön pitää mielestämme olla puhdas ja vailla mitään ylimääräistä tilpehööriä.
Neuroottista ehkä, mutta meillä on ihan oma paikka patalapuille jne joten niiden ei todellakaan tarvitse roikkua esillä.
Mustelmia ei oo kellekään vielä tullut, ja osittain toi kaiken ylimääräisen roinan puute johtuu siitä, että pölyä ja eläintenkarvoja olisi joka paikassa ja meillä on keittiö niin keskeinen paikka että sitten olisi koko talo ihan ällö karvoista johtuen ;)
 
"sandra"
Mun mielestä maalaisomanttiset tms muka-niin kodikkaat keittiöt on ihan horroria. Lisäksi vihaan myös sitä, kun työtasoilla on roinaa.
Tässä siis meidän monen-mielestä-aivan-liian-kylmä, mutta meille juurikin täydellinen keittiö:
Aijaa.com - 8768344.jpg
Tykkään! Meilläkin jossakin vaiheessa keittiön suunnittelu edessä ja mäkin olen suunnitellut vähän tuon tapaista. Selkeempiä linjoja eikä niin paljon kaikenmaailman härpäkkeitä. Teille sopisi kyllä "väripilkuksi" vaikka jotain yrttejä pikkuruukkuihin tms.
 
  • Tykkää
Reactions: Pamppelsson
[QUOTE="sandra";24714792]Tykkään! Meilläkin jossakin vaiheessa keittiön suunnittelu edessä ja mäkin olen suunnitellut vähän tuon tapaista. Selkeempiä linjoja eikä niin paljon kaikenmaailman härpäkkeitä. Teille sopisi kyllä "väripilkuksi" vaikka jotain yrttejä pikkuruukkuihin tms.[/QUOTE]

Meillä oli, mutta kissa otti ja söi rehut :kieh:
 
"vieras"
Minäkään en halua tavaraa tasoille. Sitten, kun meillä joskus on keittiö, eikä keittokomeroa, niin se ehkä totetutuu. Tykkään siis pamppelssonin keittiöstä, en ehkä värimaailmasta (omaani saisi tulla enemmän väriä), mutta konseptista. Ainoa kysymys on, että missä teillä on käsipyyhe? :D
 
[QUOTE="vieras";24714833]Minäkään en halua tavaraa tasoille. Sitten, kun meillä joskus on keittiö, eikä keittokomeroa, niin se ehkä totetutuu. Tykkään siis pamppelssonin keittiöstä, en ehkä värimaailmasta (omaani saisi tulla enemmän väriä), mutta konseptista. Ainoa kysymys on, että missä teillä on käsipyyhe? :D[/QUOTE]


Käsipyyhettä meillä ei oo keittiössä. Talouspaperi kunniaan ;)
 
[QUOTE="vieras";24714872]Ahaa. Minä inhoan paperiin pyyhkiä käsiäni, mutta en siitä pyyhkeestäkään keittiössä tykkää. Ehkä semmoinen pikkupyyhe takataskuun sitten, lentopalloilijoiden malliin....[/QUOTE]

Tossa ns. kuivauskaapissa sille on kyllä tanko, mut ei vaan käytössä :)
 
Ihana keittiö
Pamppelsson teidän keittiö on just mun makuun! Mä itse asiassa tykkäisin että koko koti ois noin siisti ja kaikki ylimääriänen roina pois. (Lasten huoneet ja lelut on eri asia.) Todellisuus on tällä hetkellä toinen mutta tuo on suunta johon olen menossa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ihana keittiö;24714969:
Pamppelsson teidän keittiö on just mun makuun! Mä itse asiassa tykkäisin että koko koti ois noin siisti ja kaikki ylimääriänen roina pois. (Lasten huoneet ja lelut on eri asia.) Todellisuus on tällä hetkellä toinen mutta tuo on suunta johon olen menossa.
Kiitos :)
Juurikin toi meininki meillä, eli lasten huoneet erikseen mutta muuten ei mitään ylimääräistä roinaa esillä :)
Kyllä meillä silti saa leikkiä, meillä on pieniä lapsia ja eläimiä eikä eläminen ole missään nimessä kiellettyä.
 

Yhteistyössä