PISTEPIRKOT pinoon äkkiä!!!

miun itsekuri hukassa!! Kuka sen vei? :wave:
olen parina päivänä napostellu karkkia :( ja mies osti lörtsyjä niin olen sit 1,5syönny niitäki :kieh:
Onneksi edelleen miinuksella! Namipäiän pidän tästä lähin ti niin ei näy ma punnituksessa ;)
Likunta on jäänyt nolliin..viikonloppuna pojun 10v synttärit niin silloin on varmaan jotain hyvää napsittava kanssa!?
On muuten TOSI hyvää painareitten toffee patukka NAMS! :p
Jaksamisia kaikille :flower:
Mutterilla näkyy olevan samanikäinen pieni kuin mullakin :wave:
 
Täällä ovat pisteet ainakin tämän päivän osalta kuralla *sanoo hän ja syö juustokakkua* :ashamed: Elikä herkutteluksi menee, mutta kait sitä syntymäpäivänä voi hiukan herkutellaakin =)

Täällä oli kysymys omista pistevinkeista. Minulle ainakin toimivat seuraavat:
juo vettä kun hevonen - heti kun vedenjuonti tyssää, niin tuppaa turvottaa ja ei sitten se painokaan mihinkään tipu. Ja onhan se imetyksen kannaltakin ihan jees juttu
Vitalinea jogurtit, 1 p - lempparivälipalojani
Mehukeitto 0p - vie hyvin makeannälän ja ihanan raikas, rahkan kanssa aivan taivaallista (meillä uppoa rahka+mehukeitto mun lisäksi niin miehelle kun taaperollekin =) )
Omenat 1p - minusta täyttävät hyvin
Vähärasvaiset sulatejuustot ja tuorejuustot - saa vaihteluun voileipiin ja itse en levitteen lisäksi enään mitään makkaraa kaipaa. Kurkku, tomaatti ja paprika levitteen päälle ja :p
Sosekeitot - maukkaita ja vähäpisteisia
 
Kukuseen: myöhästyneet synttäri onnittelut! :flower:

Viime viikko män ihan herkutteluksi, koko viikon ja joka päivä napsin jotain vähemmän laihuttavaa naposteltavaa |O Mutta onneksi paino tuli kuitenkin alaspäin jopa-600g :) Uudet lukemat:
Aloituspaino: 83,4kg
Paino nyt: 81,6kg
Viikko pudotus:-600g
pudotus yht: 1,8kg
Ihan olen tyytyväinen, hiljaa hyvä tulee, ja eipään maito lopu kun ei liian nopia tahti ole!? (ainaskin n'in olen kuullut..)
Tänään on vielä napsimis päivä(pojan 10v kamukemut) ja sit alkaa tiukka linja, vaan paikkariherkkuja!! Tai vähäpisteisiä tavan herkkuja!
Huomasin muuten et Kevyt suklaavahto(tehtynä kevyt maitoon) = 1dl/1p =) Ja on aika makeeta, et siinnä aika hyvä herkkuvinkki kaikille!! :wave:

Paljon miinuskiloja kaikille ja tsemppiä tytsit!!!

-T-
 
Aloituspaino 91,3kg
Paino nyt 87,2kg
Viikon nousu +200g
Pudotus yhteensä -4,1kg

Kiitos Nina-Mari ja tirppis synttärionnitteluista! Ja tirppis, hyvä pudotus =)

Itselläni taas plussaviikko, muttei paino onneksi sen enempää noussut. Plussaviikon saivat aikaiseksi pe-su kahvitarjoilut ja juustokakut :p Mutta ensi viikolla taas tarkempaa linjaa pisteiden suhteen, niin toivottavasti puntari näyttää taas miinusta =)

Mutta kaikille muill paljon miinuskiloja tälle viikolle!
 
Paino nyt 101,8 kg
Viikkopudotus: -400g
Pudotus yhteensä: -8,2 kg

No tuli kuitenkin alas... Herkutteltua tuli täälläkin. Jotenkinitse kuri ihan hukassa! Syöny kaikkea vähänkään makeempaa mitä on kaapista löytyny, ja pisteistä ei tietookaan... :) Mutta jos yrittäis tällä viikolla tsempata, että pääsis alle 100 kg joskus...
 
Ai niin yks mitäolen miettiny aina välillä... Näitten ruokien pistemääriä, laskin löytyy, mutta joskus mietin sitä, että lasketaako pisteet kypsän vai raa'an tuotteen painosta. Esim. ranskalaiset, pakastepullat. Varsinkin pakastetuotteista löytyy sellaisia, joita saa miettiä...
 
Lähtöpaino 76,7 Kg
Paino nyt 73,1 Kg
Viikkopudotus -600 g
Pudotus yhteensä 3,6 Kg

Alaspäin tultiin vaikka viikonloppuna olikin taas herkkupäivä lauantai, ei tainnu muuta hirveitä mennä kun yksi Lontoonrae suklaalevy ja omatekoista pizzaa....
Lauantai illan sit haravoin kaks tuntia, et ehkä se vähän lisäs sitä kulutusta...
Nyt ollu ekat vaikeet päivät, jotenkin motivaatio hukassa mut kyllä se sieltä aina löytyy jollain tapaa.. käy vaikka lenkillä niin saa vähän selkärankaa tähän hommaan..

Mä en kans käsitä noita painonlaskenta hommia, jos en heti kässää niin laitan pistemäärän sinnepäin, jos se menee yks tai kaks väärin niin ei haittaa..

Hyvää viikon jatkoa ja onneksi olkoon miinusluvuista ja vielä enemmän tsemiä niille joilla on plussaviikko tai paino muuten junnaa, junnaa se vielä joskus täälläki.... :flower:
 
Voiko niin tehdä? Aattelin, että tää homma on kyntänyt jo varmaan kuukauden, niin jos aina viikonloppuna tulee enempi syötyä niin punnituspäivä vois olla sit pe. Viikon tsempit ei mee ihan hukkaan... Mulla ainakin on sellaset härdellit tässä ympärillä ettei viikonloppuisin ehdi kovinkaan miettimään. :/

Kukeseen,myöhästyneet synttärionnittelut :heart:

Ja hyvä te miinustaneet :flower: tsemppiä kaikille :hug:
 
Päivitän tietoja kun menen töistä kotiin...Sen verran, että toissa viikolla tuli plussaa +400 g, tällä viikolla pudotusta -1.1 kg.
Kokonaispainonpudotus nyt -5.9 kg (5 vai 6 vko, pitää tarkistaa)
:)
 
Siis voihan #%@*$... Oon koko viikon laskenu ja syöny pisteet kiltisti eli en oo nyt syöpötelly enkä muutakaan... Ja sit tänäaamuna vaaka näyttää 74,9 kg!!! Mikä meni vikaan?!? Tää ei oo todellista :headwall: nyt tekis mieli :'( itkee...

Eikö mua oo tarkotettukaan laihtumaan, kun paino jojottaa takasin? Osaako kukaan sanoo? Nyt on masis päällä... Onnea teille jotka pystyvät pudottamaan :flower: Mulla on mennyt reilu 2 kk ja nyt toi paino on pudonnut 400 g siinä ajassa näköjään :eek: :eek: :eek:

Eilen ostin stepperin (ihan kaupasta, ettei kukaan kusauta) ja nyt se odottaa tuolla että mies 'vähän' auttais kokoomisessa, itse en saanut mitään järkeä tuohon nippelikasaan. Jospa tuo tois lisäpotkua tähän yritykseen. Tai sitten lopetan koko pistelaskun tähän paikkaan. Mitä kannattais tehdä, mielipiteitä kiitos :wave:
 
Kiitos, tuntuu jo paremmalta :hug: Ei luovuteta, ei! Vastoinkäymiset vaan tuovat tarmoa lisää! Tai jotain... Tänään vaan ei oo tuntunu siltä |O Oon syöny jo tän päivän pojot, joten illalla olis porkkanat ja vesimeloni kovassa huudossa :whistle: toivottavasti saan pidettyä pääni :kieh:
 
Heipsan!

Täällä vielä yksi uusi pisteilijä lisää. En käy ryhmässä, vaan lasken pisteitä itsekseni. Kolmisen vuotta sitten laihduin pisteillä vajaa 10kg kolmessa kuukaudessa. Nyt on tulleet ne kilot takaisin ja vähän lisääkin.
Huomenna tulee kaks viikkoa täyteen nykyistä pisteilyä. Ekalla viikolla lähti aika huimasti -2,5kg, mut tää viikko näyttää tosi huonolta.. ettei vaan tulis plussaa.
Aloituspaino 81,4kg
Paino nyt 78,9kg
Viikkopudotus -2,5kg
Pudotus yhteensä -2,5kg

Huomenna sitten toisen viikon tiedot. :|
 
Aloituspaino: 83,4kg
Paino nyt: 80,9kg
Viikko pudotus:-700g
pudotus yht: 2,5kg(3vko)
onneksipa tuli miinusta, vaikka taas män pepulleen koko viikko!
onnea miinustaneille ja tsemiä plussaviikkolaisille!
Hemba teretulemas mukaan!
Keskiviikkona lähetään reissuun, saa nähä kuin onnaa miinustelut..
Ensi viikkoon :wave:
tirppis
 
Aloituspaino: 91,3kh
Paino nyt: 86,4kg
Viikkopudotus: -800g
Pudotus yhteensä: -4,9kg

Tervetuloa mukaan Hemba :flower: Hieno pudotus sulla ensimmäiselle viikolle ja toivotaan, että tahti jatkuu!
Nina-Mari HIENOA!!! :flower: :flower: Saithan sä sen painon junnaamasta =) Todella hyvä pudotus ja onnittelut toisesta
tähdestä ;)
Ja tirppiksellakin näytti olevat hieno pudotus! Hyvä tytöt! Toivon vielä kaikille mullekin oikein hyvää miinusviikkoa! Ja toivottavasti herkkupeppukin saa painonsa putomaan! Periksi ei anneta!!
 
Se siitä ekan viikon hyvästä pudotuksesta. Viime viikolta tulikin sitten plussaa. Mut nyt taas niskasta kiinni ja herkut piiloon. :)

Aloituspaino: 81,4kg
Paino nyt: 79,6kg
Viikkopudotus: +700g
Pudotus yhteensä: -1,8kg (2vko)
 
On ollu vähä hiljanen viikko näin "virtuaalisesti"

Mutta tässäpä punnitus tulos tältä aamulta

Lähtöpaino 76,7 Kg
Paino nyt 72,4 Kg
Viikkopudotus - 700 g
Pudotus yhteensä - 4,3 Kg n. 6vk pisteillä

Alaspäin tultiin, ainakin toistaiseksi. Oon kyllä semmonen hermo heikko et niitä jumitus viikkoja en kyllä paljonkaan kestäis..

Innostuimpas eilen et hankkisin itselleni Crosstrainerin.
Kävin eilen kaverin kans hankkimassa sille semmosen ja koottiin se siinä sit et päästään testaamaan ja vaikutti todella tehokkaalta.
Onkos teillä kokemuksia?
Tahtoo vaan meilläkin olla niin pikkuinen tämä mökki että turha tänne on toivoa mitään kuntolaitteita :(

Tuli nyt postista niitä painareiden tuotteita. Karkit ja keksit saa nyt jäädä vähäksi aikaa kaapin pohjalle, oon nimittäin karkkikiellossa kuun loppuun :LOL: eli herkuttelulauantait on nyt parilta viikolta poistettu.

Tilasin siinä samalla sit painareiden Kaikki vuoden päivät 2008 kirjan. Mut sitten aloin miettiä et mitä mä sillä teen?
Meinaanko mä näitä pisteitä laskea vielä ens vuodenkin ??? :LOL:

Hyvähän se tietysti on sitten kasvattaa sitä pistemäärää ja aloittaa se tasapainoilu kun on tavoitepaino saavutettu.

Kertokaapas mitä aiotte kun tavoitepaino on saavutettu?
Työnnättekö pisteoppaat saunan pesään vai? =)

Pitääpäs lähteä viemään tyttöä päikkäriin ja itse ehkä päivälenkille..
Tsemiä ja :flower: kaikille
 
Siihen mun stepperiin!!! Sunnuntaina saatiin se kasaan ja maanantaina alotin treenailla. Nyt oon jo ihan koukussa, joka päivä on vedettävä enemmän kuin edellisenä ;) En tiiä osaanko pitää 'vapaapäiviä' ollenkaan :/ On muuten kätsy, ja pieni. Mä tykkään ja suosittelen kaikille! Crosstrainerista ei oo kokemuksia...

Hemba, tervetuloa myös täältäpäin! Ja hyvä te miinustaneet :hug: ja tsemppi :hug: muillekin!

Oon muuten hurahtanu uunikasviksiin, kun sosekeitto tökkii... Pellille vaan kasviksia lohkoina ja suolaa ja pippuria päälle ja uuniin :p :p :p
 
silloin kun mä viimeks menin painonvartijoihin kolmosen jälkeen, niin silloin mulle tuli kans tuo junnausvaihe.. :/ paino ei tippunu. vinkiksi, pidäppä yksi leivätön viikko ja 2 päivää ennen punnitusta, älä harrasta raskast liikuntaa :) auttoi mulla =)

Mä jätin viime torstaina ryhmän väliin :ashamed: täytyy taas ryhdistäytyä.. :D
 
Aloituspaino: 83,4kg
Paino nyt: 81,5kg
Viikko pudotus:+600g
pudotus yht:1,9kg(4vko)
En lähe enään ikinä reissuun :LOL: ei oikein tahtonut kiinnostaa mitä suuhunsa laittoi ja tässäpä tulos :( kävin kuitenkin sauvailemassa viime vkolla 3*
Eilen kaiken lisäksi tuli vuosi taas ikää lisää niin tuli herkuteltua kahta kauheemmin..
No nyt taas tiukka linja päälle!!
Tsemiä kaikille pudotukseen!! :flower: :hug:
 
Mutteri, kiitos vinkeistä, täytyypä kokeilla tuota leivättömyyttä. Mutta stepperistä en luovu, nyt oon niin koukussa siihen :hug:

tirppis, onnea synttäreiden johdosta ja tsemppiä :heart:

Onko teillä muuten kenelläkään kylmä??? Mua palelee koko ajan ihan hirveesti ja raksalla kun on päivän ja on kolme takkia päällä niin kotona ei raaskis riisua niitä ollenkaan... Tosin sähkölämmitys kun on niin ei raaski pitää kun parissa kymmenessä asteessa sisälämpötilaa (ennen oli varmaan 26 kun puilla lämmiteltiin) :whistle:
 
Täällä taas uusimpia painotietoja.

Aloituspaino: 81,4kg
Paino nyt: 78,2kg
Viikkopudotus: -1,4kg
Pudotus yhteensä: -3,2kg (3vko)

Pelkäsin jo huonoa tulosta, kun ei taas viikonloppuna tullut laskettua pisteitä. Yritin siitä huolimatta pysyä kohtuudessa syömisen kanssa, onneks.

Minkä verran te liikutte viikossa? Varsinkin te stepperin omistajat, montako kertaa viikossa tulee stepattua ja mitäs vaikutuksia ootte huomanneet?
 
Paino nyt 101,4 kg
Viikkopudotus: -200g
Pudotus yhteensä: -8,6 kg

Täällä taas!
Viime viikon olin lomalla,m enkä päässyt tännekään ollenkaan... Edelliselläkin viikolla lähti 200g. Olen yllättynyt siitä että puntarinäytti miinusta... Ei tullut kovin tarkkaan pisteiltyä lomalla...

Saisinkohan mäkin itteni liikkelle stepperin avulla? Oon niin huono lähteen esim. käveleenkään yksin... En liiku siis juuri ollenkaan, koska se on yksin niin pirun tylsää!
 
Hei Kaikille!

Ilmoittaudun mukaan, viikko takana jo pisteiden laskua.
Kuitenkin pisteiden laskussa en ole niin tarkkana, koska tällä hetkellä olen raskaan...moni varmaan ihmettelee miksi ihmeessä nyt pisteitä laskeskelen..yksinkertainen syy on se että muuten ruokavalio ei pysy kurissa ja painoa tulee tuhottomasti (ekassa raskaudessa reilu 35kg,,huom. reilu 35 kg! ja toisessa raskaudessa 27 kg (lähtöpainoa oli jo pohjalla edellisestä raskaudesta enemmän)

Sitten pudottelinkin painoa sellaiset 25 kg painonvartioiden ohjelmalla (minulla on se cd romppu...suosittelen lämpimästi!) Mutta pikku hiljaa noin 2 vuoden aikana painoa on hiipinyt takaisin...nyt raskausviikko 28 ja painoa tullut jo komiat 16 kg :'( ja lähtöpainokin olisi voinut olla n. 4kg vähemmän. Joten on aika puuttua asiian. En enää jaksa 30 kg painon pudotus urakkaa, joten pääti aloittaa jo nyt.

Muistaakseni täällä oli joku muukin raskaana oleva??
Millaisilla pisteillä sinä menet?

Eli tässä tietoni..

Lähtöpaino 84,7 kg
Viikonpudotus -800g
Paino nyt 83,9 kg

Kokonaispudotus: -800g

Olisi mukava kuulla esimerkkejä teidän päivän ruokalistasta!

Itselläni tässä yksi esimerkki päivän syömisistäni:

aamupala: Elovenapuuro + sokeriton mansikkakeitto

Lounas: siskonmakkarakeitto + ruisleipää

Päivällinen: 3 kpl soft tortillaa, sisällä salattia(kurkkua,tomaattia,fetajuusto,vihreäsalatti,sipuli) broileria yhteensä 100g.

Välipala: 3 palaa ruisleipää, päällä tomaattia, kurkkua ja siivu palvikinkkua. Rasvatonta maitoa.

Ja pisteitä mulla päivässä käytössä 22p. Sen verran joustan raskauden takia, että rasvatonta maitoa en aina merkkaa ylös, enkä aina juustoa/raejuustoa ruuan kanssa. Ja joskus sallin ylimääräisen ruisleivän kevyt levitteellä .

:whistle:

Kuinkas moni pudottelee ryhmän avulla? etä moniko CD:n kanssa?

t.Mivian
 

Yhteistyössä