PISTEPIRKOT pinoon äkkiä!!!

Tämä aamu alkoi neljänviljan puurolla....
Tänään olis kyllä kaverin synttärit.Ajattelin paastota aamupäivän ja syödä sitten hyvällä omallatunnolla palan kakkua. :D

Se on kyllä kumma ettei vaaka näytä pudotusta, mutta näin yhden tutun jonka olin viimeksi keväällä nähnyt.Ei meinannut tuntea minua.Olin kuulema niin kovasti pienentynyt.... =)
Se antoi kivasti kannustusta eteenpäin.......En ole turhaan hikoillut lenkkipolulla!

Pisteillään....... :wave:
 
Sunnuntai huomenet kaikille. Meidän nuorimmainen on päättänyt alkaa heräämään joka aamu klo 6, joten sitten meikkiskin heräilee sillon. Onneks touhuilee tuol olkkarissa omia juttujaan.

Mutta mutta, tulin vaan ilmottamaan että pisteillä on pysytty ja välipunnautus tuloksena oli aamulla tasan 62kg. Eli 2 kiloa ois tavotteeseen viel matkaa. Mut tänään on mun herkuttelu päivä, joten hommia saa ens viikolla sit tehä varmaan ihan kunnolla. Tänään siis pisteet paukkuu "ansaitusti" :LOL:

-maanantaina ruotuun palaava äiki-
 
Lauantain synttäreillä söin kakkua,voileipäkakkua ja papusalaattia.Oiken olivat herkullisia.
Mutta noin kolmen tunnin kuluttua juhlista yllätykseksi olin saanut luultavasti ruokamyrkytyksen,joten kaikki pihalle....... :p No eipä jääny nekään liikapisteet kummittelemaan.
Tänä aamuna olikn tosi köykäinen olo :D
Ens keskiviikkona on punnitus ja oottelen kilojen laskeneen 66.
Toivottavasti =)
 
Aloitus 1.9.2008
pituus 160 cm
lähtöpaino 94 kg
viikkopudotus -1,5 kg
kokonaispudotus -3,5 kg
paino nyt 90,5 kg


:hug: Suuret kiitokset kaikille!


Pisteily meni viime viikolla ihan ok, paitsi keskiviikko kun olin työmatkalla Elämä lapselle-konsertissa ja siellähän tuli mässättyä hampurilaista, pizzaa, pirtelöö ym., viikonloppu pysyi suhtkoht aisoissa, liikunta kyllä jäi vähemmälle, parina päivänä rattailin poitsun kanssa pikku lenkin. Mul on kyllä typerä vaaka kun se näyttää vaan kokonaiset ja puolikkaat kilot, mut jos siitä jotain suuntaa-antavaa sais!

Tsemppiä meille kaikille tällä pisteilyn välillä niin kuoppaisella tiellä!!! :D
 
Mehtis, loistavaa :flower: Upeasti sulla putoo paino =) Ja äikillä kanssa :hug:

tintulille (ja mulle :D )kovasti tsemppiä, vielä mekin pudotetaan B)

Meillä meni vaakasta patterit, joten en päässyt moneen päivään tarkistelemaan painoa. Kylläpä otti päähän :headwall: Nyt kovasti yritetään korjata viikonlopun juhlien (ja hampparinsyönnin) jälkiä :LOL: Saas nähdä huomenna mitä vaaka sanoo :whistle: Ens viikonloppuna juhlitaan kahtena päivänä esikoisen synttäreitä ja herra tilas suklaakakkupohjaisen virityksen :p Voipi olla että tässä on pientä taantumaa mun laihtumisessa, mutta kovasti täytyy yrittää ;)
 
Onnea kaikille pudotuksista!!!!

Huomenna se olis totuuden hetki tässä minun viikkopudotuksessa :D saa nähdä miten käy.
Pisteillä olen pysyny hampaat irvessä,vaikka olen ollu lasten kanssa yksin illat.Reisi,peppu,vatsa jumppaa olen koittanut tehdä taas pitkästä aikaa.Reidet on niin kipeet hyvä jos liikkumaan pääsee :attn:

Herkkupeppu meilläkin alkaa synttärien juhlimiset pian...Lokakuussa yhdet,joulukuussa kahdet samana päivänä ja tammikuussa kahdet samana päivänä(serkukset syntyivät niin lähekkäin).Maaliskuussa minun ja miehen sekä siskon ja äidin......Kyllä siinä saa kakkua popsia :p !!!!
 
Aloin tuossa lukemaan mitä olen aiemmin kirjoittanut.Anteeksi lähtöpaino minulla on 69.4 (ei 79.4) niin kuin olin aiemmin ilmoittanut :ashamed: En ymmärrä miten saatoin tuon virheen tehdä!!!! :LOL:

No tänä aamuna vaaka näytti tasan 67kg.En siis päässyt tavoitteeseeni 66. :(
No parempi pieni tiputus kun ei ollenkaan.


Pituus 171cm
Lähtöp. 69.4kg
viikkop -400g
Paino nyt 67.0
pudotus yht. -2.6kg

No hyvä näin =)
 
Tänään olen koko aamun siivonnut.Eiköhän siitäkin jokunen liikuntapiste tullut ;)
Meillä pojat nuhassa ja yöt menee valvoessa :'( ....
Saa nähdä mies on kokonaista kolme päivää vapaalla.Tein päätöksen että lenkkeilen ylensyömisen sijasta paljon.... :LOL:
 
Hei!
Niin se on täälläkin otettava pistelaskuri kauniiseen käteen...pääsiskö mukaan?

Olen aiemmin pisteillä laihduttanut kunniajäseneksi saakka, mutta nyt se kunnia on kadonnut ja kilot karanneet. Aion laskea pisteitä ilman ryhmää, mutta tarvitsen tukea ja pakon kertoa viikkopunnituksen tulos jollekin muulle. Muuten alan taitavasti fuskailemaan...

Ja tarvitsen apua myös, mulla on se Syö ja nauti ohjelma, mutta sekin on uudistunut ilmeisesti ja tullut lisää vaihtoehtoja. Mä myös imetän tällä hetkellä vielä jonkin verran, silläkin taitaa olla vaikutusta siihen päivän pistemäärään. Onko jollain tuoretta tietoa, paljonko pisteitä saa tässä tilanteessa syödä?

Ja suurin ongelma on leipä, herkut ja isot annokset...ikään kuin vatsa täynnä vasta asiat ovat hyvin... Sekä laiskuus liikkumisessa. Joo, eli tekemistä riittää. Mutta toisaalta, mä tiedän että tää toimii, jos vaan en anna periksi. Mutta kivaa tää ei ole...nyt vaan pitää löytää tsemppiä itsestä ja siitä että teitä on täällä muitakin!

Alkupaino 74kg (vko 38)
Pituus 160cm
Paino nyt 74 kg
Viikkopudotus -
Pudotus yhteensä -
Tavoite 1. 68 kg (marraskuu) 2. 65 kg (alkuvuosi)

Ja tästä se alkaa! Torstai olkoon punnituspäiväni!
Voimia!

I
 
Lueskelin ketjua taaksepäin...

Herkkupeppu, mä käytän ylimääräistä kalenteria johon merkkaan pisteet.

Äiki, voi, meidänkin koira sairastui mahagastriittiin ja piti lopettaa tänä kesänä, hän oli 8 vuotias. Kova on ikävä, mutta onneksi hänellä ei ole enää kipuja. Se oli ikävä sairaus!

Ja sellaista piti kysyä, että millaisia välipaloja ootte kehitelleet? Tyylillä helposti, nopeasti, vatsa täyteen vähillä pisteillä...

Mulla on pari...ne ei oo kyllä mitään gourmee-ruokia, mutta hätävarana hyviä.

Ruisleipiä paahtimeen, valmiita kanapihvejä, jotka puoliksi kahden leivän väliin, salaattia, ketsuppia, juustoa. Pisteitä tulee noin 4 per yksi "ruiskana-hampurilainen".

Pakastekasviskeitto (Apetit, Rainbow), maistuu hyvältä, laittaa jääklöntin vaan kattilaan ja lämmittää. Pisteitä 3. Lisäksi näkkäriä ja juustoa, piste per leipä.

Kalkkunanakit, puoli pistettä per nakki. Sämpylä 1,5. Ja nakkisämpylä on valmis.

Ja sit kanatortillat on myös arjen pikkupelastaja.

Mitäs muilta löytyy...
I
 
Mä löysinkin sivulta 17 tuoretta tietoa, eli osittaisimetyksestä saa 5 lisäpistettä, kiitos vaan Hp pisteiden laskuohjeista. Mulla on käytössä 19 + 5 pistettä tämän mukaan! Hyvä juttu, muistin nimittäin vanhan pistemääräni 18, ja se on tämän päivän osalta jo menny! Voi hitsi, ompa tämä vaikeaa. Sipsipussikin polttelee kaapissa...ne ois kevytsipsejä...mut ei, ei, ei...
 
Inari, tervetuloa mukaan :hug: Noi sivun 17 tiedot on varmaan suht tuoreita, löysin ne toisesta ketjusta ;)

ma-mi, entäs jos oot raskaana ja sulla on mielihaluja noitten rasvojen suhteen? :kieh: :ashamed:

Omaa napaa... Eilen käytiin (TAAS) hampparilla ja huomenna + ylihuomenna tulee vieraita. Nyt on pisteet ylitetty jo ennen kuin niitä saisi edes käyttää... Mutta Viikonloppuna en aio laskea mitään, alkuviikolla taas yritetään päästä ruotuun takas. Mitenköhän se onnistuu :whistle:
 
Hellurei kaikki, tervetuloa joukkoon Inari, mulla kans tarve päästä raportoimaan johonkin tuloksia kun en ryhmässä käy ja tämähän on aivan mainio paikka!!!

Hyvää välipalaa teen laittamalla kiinankaalia, purkin ananasmurskaa ja purkin raejuustoa, koko satsi 5,5 pistettä ja sitä voi napostella pitkin päivää!

Eilinen meni mässäten ja tänään nuotiolle makkaraa paistamaan niin johan taas pisteet paukkuu kun ei taho kevyt makkaraa vaan kunnon juustokankea! NAM! Ja sit vielä iltasuunnitelmissa vähän juhlimista. Kattotaan sitten maanantaina kuin ämmän käy kun vaa'alle kampeaa!
 
Heippa taas! Tässä kolmen päivän mässäilyputken jälkeen koin JÄRKYTYKSEN (vaihteeksi) :headwall: |O :eek: :eek: :eek: :eek: Päätin aloittaa kokonaan alusta tuon listani pitämisen, koska kesäkuun alkupainooni (78,9) verrattuna en ole päässyt yhtään mihinkään. Sopiiko teille, että taas vatkaan? :ashamed: Eli uusi listani on:

Alkupaino 22.9 78,7 kg
Pituus 170cm
Paino nyt 78,7 kg
Viikkopudotus -
Pudotus yhteensä -
Tavoite 1: 75 kg, tavoite 2: 70 kg ja siitä alle (kuvitelmaa ehkä...)

Ja punnauspäiväksi otan tän maanantain, katsotaan hillitseekö viikonlopun syömisiä. Mulla kun on kanssa tuo "tarve" ilmottaa toisillekin paino, koska muuten lipsun jatkuvasti (ihan kuin nyt en lipsuisi) :ashamed:
 
Meni viikonloppu täysin toisin miten suunnittelin.Nuorimmainen ollut nuhassa ja yskässä.Perjantai-iltana mentiin päivystykseen ahdistuksen takia.Matka jatkui keskussairaalaan hoitoa jatkettiin siellä koko yö. :( Eihän siellä vanhemmille ruokaa ollut tarjolla ja kahvilatkin kiinni...No lauantaina pääsin kymmeneltä kahville otin oikein terveellisen ruisleivän sen kanssa...! No sitten kotiin päästyä iltapäivällä :ashamed: :headwall: Mies oli hakenut isompien lasten kanssa pitsat no siinähän se sitten meni ennätysvauhtia alas ja loput varmaan arvaattekin.. :kieh:
Ylensyöntiä lauantai/sunnuntai..!

Pääasia että poika paremmassa kunnossa!

Harmittelen sitten keskiviikkona lisää kun pitäis punnita... :LOL:

Tervetuloa inari mukaan!
 
Aloitus 1.9.2008
pituus 160 cm
lähtöpaino 94 kg
viikkopudotus +0,5 kg
kokonaispudotus -3 kg
paino nyt 91 kg

:headwall: Voihan *********, sen se viikonlopun mässääminen teki, torstaina kävin huvikseni vaakalla ja näytti 89 kg mutta jopas oli lukemat noussu siitä kun piti muputtaa kaikenmaailman herkkuja ja paljon.

Nyt tiukka ote niskasta ja pisteet kuriin, crossarilla on kitkutettava tällä viikolla niin että savu nurkasta nousee! Kamala harmitus kun alko niin hyvin tuo urakka! :headwall:
 
heipsis! pääsisikö mukaan vielä?
:flower:
tuntuu että tarvitsisin lisä motivaatiota kun lipsun jääkaapin puoleen liian usein...
nyt olen toistakertaa yrittämässä laihtua.. viimeksi tiputin 2006 6kk 15kg mutta tulin raskaaksi ja oli lopetettava. raskauskiloja on jäljellä 4kg muut on typeryydellä hankittu :)

Aloitus: 20.5.08 ( 2,5kk painonvartijat suljettuna yksin yritetty :ashamed: )
Pituus: 166cm
Lähtöpaino: 111,5kg
Tavoitepaino: 70kg
Paino nyt: 108,4kg
Pudotus yhteensä:3,1kg

 
Hei

En ole paljon kirjoitellut, sillä pari viikkoa on jäänyt väliin pistelaskussa. Ensimmäistä kertaa näin pitkä repsahdus huhtikuun alun jälkeen. Harmittaa. Nyt olen kipeänä. Olen syönyt pähkinäsuklaata ja juonut omenalimonadia.

Illalla punnitsen joka tapauksessa ja ilmoittelen sitten saldon, olipa se mikä hyvänsä..

Tsemppiä kaikille!
 
Herkkupeppu, Mehtis ja Tintuli, kiitos ja hauska tavata! Moi Muumi83 ja Katriella!

Jaahas, viisi päivää pisteiden laskua ja joka päivä on kyllä mennyt yli. Ei ollut nyt kovin hyvä alku. No, menkööt tämä eka viikko alkukankeuden piikkiin, yritän lenkkeillä ennen torstaita vaunujen kanssa, niin josko se vähän tasottaisi tilannetta.

Se sipsipussi kaapissa poltteli liikaa, sitä ei enää ole. Ja viikonloppuna oli juhlat, jossa oli ihan ylihyvät tarjottavat, taisin hakea neljä kertaa lisää. Lisäksi flunssa on lisännyt herkkujen mielitekoa...ja miehen työmatka...illatkin kuluu jää- ja keksikaapilla. Siinä Inarin synnit... Mutta jos jotain hyvää, niin hieman se pistekalenteri keksikaapin edessä hillitsee siellä käyntiä. Tulee ehkä niitä syömiskertoja vähemmän kuin ilman sitä.

Ja jugurtit olen pikkuhiljaa vaihtanut mehukeittoon...banaanit vaihtuu päärynöihin...ja iso kattila jauhelihakeittoa ehkä pitää nälän loitolla loppuviikolla.

Tsemppiä kaikille repsahtajille, kyllä tämä tästä! Pakko...
I
 
muumi83:lle tervetuloa joukkoon mukaan :hug: Ja kiitos Inari kun kerroit, etten ole ainoa joilla on samoja syntejä :ashamed: Viikonlopulta jäi kaksi sipsipussin loppua ja vaikka mitä hyvää, jotka mun oli illalla pakko tuhota... Nyt on olokin sen mukanen... Voi kiesus, mun motivaatio on täydellisesti karannut johonkin :headwall: Paino on enemmän kuin eilen :eek: :eek: :headwall: :headwall: :headwall: Kaiken lisäksi flunssainen olo jatkuu, ja mies ilmoitti olevansa viikonlopun omissa riennoissaan (multa ei tuo ilmoittaminen onnistu, pitää hommata jostain lastenvahti) eli la-iltana voipi tulla eräskin mieliteko. Sitä murehtiessa jo nyt :whistle:

katriella, nostan hattua sulle miten hyvin sulla on tuo alku mennyt, ei yksi repsahdus mitään meinaa! Mulla näitä repsahduksia tuntuu olevan harva se päivä... :/ Anteeksi negatiivissävyinenviesti, nyt harmittaa kun on niin lepsu :kieh:
 

Yhteistyössä