PISTEPIRKOT pinoon äkkiä!!!

Kävin vaa'assa. Viikon tulos -700g. Sille :| No, eilinen ja toissapäivä meni karkkia syödessä, että parempi -700g kuin ei mitään.

Kävin eilen jatkuvan migreeniolon vuoksi lääkärissä ja lääkäri sanoi, että on mahdollista, että kroppani ei "kestä" näin vähillä kaloreilla. Eilen söinkin sit reilummin, mutta suht terveellisesti (paitsi ne vaahtokarkit) ja TA-TA-DAA tänään ei ole ollut migreeniä! Voisinkohan saada lääkärintodistuksen, että minulta on laihduttaminen kielletty? :LOL:

Lukemat siis
Lähtöpaino 67,9kg
Viikon tulos -700g
Paino nyt 67,2kg

Ja pituuttahan mulla on vain 154 cm eli tavoitteeni on 59kg. Silloin olisin hyvänolon painon ylärajalla. Mulla on tavoitteena painaa alle 60kg viimeistään kun täytän 35v. eli 3 vuoden kuluttua.
 
ma-mi,aina on hyvä kun paino menee alaspäin.Itse en uskalla vaakaan nousta,kun on tullu syötyä ajan vietteeksi...Aloitin maanantaina pisteen laskemisen kai täytyy viikonloppuna liikkua urakalla niin on maanantaihin tullut puotosta toivottavasti..!

Oletteko muut kokeilleet laihdutustuotteita?
Minä ostin semmosia pillereitä jotka poistaa makeannälkää,estää rasvojen ja hiilihydraattien imeytymisen jms. Ongelma on siinä että tunnin päästä syönnin ja tapletin ottamisesta tulee kaikki pihalle....Tulee tosi paha olo....... :p
Näin kävi tänäänkin.Tosi ärsyttävää.Nyt varsinkin kun olo on hyvä ja ne pisteet meni pöntöstä alas......Ja on kamala nälkä!

:kieh:
 
ma-mi, hyvinhän sulla on pudonnut :attn: Ainakin mun mielestä! Kyllä jos mä syöön vaikka karkkia pisteiden yli, niin paino ei ainakaan putoa :headwall: :kieh: Ja se migreeni voi olla noin, kun tarkemmin aattelee. Vähillä kaloreilla ollessa pää tulee helpommin kipeeks (oma kokemus, en tiedä muitten :whistle: )...

Niin ja noita laihdutustuotteita en ole kokeillut, ainoastaan niitä pussikeittoja (allevo ja nutrilet) eikä ne mitään hyviä ole :x Nutriletin patukat on hyviä, mutta aika kalliita mun mielestä :xmas:
 
Tämä päivä on menny ihan kivasti.En syöny aamulla kuin luumun.Aattelin säästää pisteitä iltaan kun sillon tuntuu ruoka maistuvan |O Ollaan lasten kanssa käyty tuolla rannassa ettimässä sieniä onpa jotain muuta ajateltavaa kun ruoka.Ei siitä tule kuin n.1km lenkki.
Pelottaa maanantai kun pitäis vaakalle nousta.En usko että on paino pudonnut.
Viikonlopuksi lupaavat aurinkoista keliä,joten ei lenkille lähtö ole säästä kiinni......!
 
Mä oon niin tyytyväinen itteeni ku oon pysyny pisteillä taas tällä viikolla ja pudotusta on tapahtunu. Mut oikeesti noissa samoissa lukemissa pyöritään jatkuvasti, siis aina repsahdus viikkojen (joo-o viikkojen, ei päivien) jälkeen. Sit taas tiukistelen ja saan painon tippumaan jonki verran. Mut jospa mäki laittasin nyt tällasen "tuloslistan" ni se vois motivoija itteeni paremmin ja näkisettepä tekin meikäläisen ylösalas junnailun. Mä taijan ottaa tän perjantain nyt sit punnaus päiväks, vaikkakin jokapäivä vaakassa hyppään.

Aloitus: 23.6.
Pituus: 161cm
Lähtöpaino: 67.5kg
Tavoitepaino: 60kg
Paino nyt: 63.9kg
Pudotus yhteensä: -3.6kg

Kahessa kuukaudessa oon siis saanu ton hurjan -3.6kg :LOL: Nooh, kai se on parempi ku ei mitään.

Hyvää viikonloppua kaikille kanssasisarille!

-saavutuksilleen kaikenkaikkiaan tyytyväinen äiki-
 
Onnittelut äiki :flower: Tosi hyvin oot saanu painoa pois!!!!
Ei tästä taida tulla mitään :'( mun osalta.Tänään kävin puntarilla 69.4 p......!Eli plussaa on tullu pari kiloa.Sais toi mies lopettaa iltavuorot kun menee mun laihdutukset pilalle.Ainahan syitä löytyy ylensyömiseen.....!
No eipä auta muu kun ottaa itseään niskasta kiinni ja koittaa pysyä pisteissä.
Toivottavasti teillä muilla menee paremmin kun mulla :)
 
Tintuli: Koita saaha pari pisteissä pysyttyä päivää alle ni alkaa sujumaan helpommin...ainakin mun kokemuksen mukaan. Multa kysytään kovaa itsekuria ens viikolla kun mies lähtee tiistaina reissuun ja tulee kotia vasta sunnuntaina. Monta iltaa aikaa testata oma itsekuri.

Mehtis: Tervetuloa joukkoon! Käytkö ryhmässä vai kotonako pisteitä laskeskelet?

Suunnitteletteko te tulevat ruokanne kuinka tarkkaan/pitkälle ajalle? Mä oon huomannu et jos suunnittelen ruuat 5 päiväks aina kerralla ni: kaupassa ei tartte käyä niin usein, ei tuu herkkuja heräteostoksina, helpompi kontrolloida pisteissä pysymistä.

-ruuan valmistumista odotteleva äiki-
 
Mehtis, tervetuloa mukaan :wave:

Äiki, mulla on kahdessa kuukaudessa lähtenyt kanssa vaan reilu 3 kg... Taitaa ne meidän geenit jyllätä :kieh: :LOL:

KÄÄK!!! Mulla on keskiviikosta paino noussu 800 grammaa :headwall: Pisteissä oon pysyny suht hyvin, muutama meni yli, mutta ne meni niinä liikuntapisteinä... On se aika kuusta, kun menkat kolkuttelee ovea. Toivon kylläkin etteivät ne alkaisi, koska vauvakuumeillaan kovasti. Alkuviikosta varmaan saa tietää, ja jos ne menkat alkaa niin on ihan luonnollinen selitys tolle painonnousulle. Dääm :headwall:
 
Hei vaan kaikille....!
Mites viikonloppu meni? Pysyittekö pisteissä? Miehellä oli töistä viikonloppuvapaa pitkästä aikaa.Ajattelin tehdä pitsaa...... Ja niinhän siinä kävi että se oli niin hyvää että vedin sitä oikein kaksin käsin kitusiin....!Arvatkaapa harmittaako on maha vieläkin melko täysi.
Huomenna olis punnitus uskallankohan nousta vaakaan.... :ashamed:
 
Morjens!

Tää mämmä on nyt ihan liekeissä :p Viikko on nyt oltu tiukasti pisteillä (tosin tää ilta on vielä tätä viikkoa mut uskon pystyvänitähän). Suurempia kiusauksia ei oo ollut, jotenkin helposti viikko vierähti. Olo on henkisesti ja fyysisesti tosi hyvä, kun maha ei oo kauheesta mässyn mätöstä turpeena. Yleinen kierre mulla on syön ku syötättää sit tulee pahaolo, syön sit pahaan oloon, (joka pahenee )ja seuraavanapäivä en pahaa oloo muista vaan sen kuinka hyvältä herkut maistukaan...jne. jne. loputon kierre (,jota mun ja HP:n geenivirheellä voidaan selitellä...)

Ens viikonloppuna meillä on sit luvallinen herkuttelu viikonloppu tiedossa, joten pakko pinnistellä ens viikkokin vaik kuinka tekis herkkuja mieli. Nyt ainakin tuntuu siltä et pärjäilen hyvin ku ajattelen et viikonloppuna saa sit hyvällä (tai huonolla ;) ) omallatunnolla syödä. Sit vaan täytyy heti päästä seuraavana maanantaina takas ruotuun. Niin siis selvennyksenä tohon herkutteluviikonloppuun et oon päättäny et joka toinen viikonloppu sais herkutella, jos sillai pystyis olemaan ainakin kaks viikkoo aina pojoilla.

Mut hyvää viikkoa kaikille. Yritän ainakin käydä viikolla lukemassa teijän juttuja ja kertomassa perjantaina omat punnitus tulokset, sikäli mikäli lapset päästävät mua tähän koneelle (mies siis siellä reissussa).

- motivaation löytänyt äiki-
 
Hyvä äiki!!! B) Niin sitä pitää :attn:

tintuli, mun viikonloppu meni pisteiden yli :ashamed: Eilen oltiin raksalla koko päivä ja illalla "palkittiin ittemme" tortilloilla... :p :p :p Tulos; tänään paino sama kuin la-aamuna eli liikaa!!! :headwall: Nyt vaan kova ote niskasta ja aikalukot kaappeihin... Vaikka on vähän masisolo. Mulle käy sama kuin äikille, että paha olo tulee kun syö ja sit siihen syö jne. Voi p*******...

Sori vähän negatiivinen viesti kamut :flower:
 
En uskalla punnita tänään.Tämä päivä alkoi kaurapuurolla.....Ja jatkan kevyttä linjaa keskiviikkoon ja sitten astun vaakaan.... :whistle: Eilen illalla söin vielä uunimakkaraa :( hemmetti!!!!!
Lenkille en taida uskaltaa,kantapää on tosi kipee.Varmaan joku rasitusvamma.Onhan tuossa olohuoneen nurkassa kuntopyörä,kun sais inspiksen polkee |O
Tsemppiä kaikille uuteen viikkoon :wave:

ps.tuttua mullekkin toi pahaolo-syön-pahaolo.......vielä pahempi olo.....
 
Voi vee :headwall: Tekis mieli syödä kaappi tyhjäksi :eek: :headwall: Ja lupasin muksuille että tänään leivotaan! Voi jee!?! Kohta sitä paukkuu pisteet jo sen takia, että pitää maistaa uunituoretta, ja ottaa lisää :p Voi kökkö... Uskallankohan minäkään keskiviikkona vaakaan katsoa?
 
Aloitus 1.9.2008
pituus 160 cm
lähtöpaino 94 kg
viikkopudotus -2 kg
kokonaispudotus -2 kg
paino nyt 92 kg

Kiitoooos että huolitte mukaan! =)

Pisteily tuotti tulosta, tuo pudotus kyllä johtuu nesteiden poistumisesta näin alkuunsa.
Viikko meni hyvin, liikuntaakin tuli jopa harrastettua, kotoa löytyy crosstrainer sekä läjä kaikennäköisiä jumppahärveleitä, viikonloppu sitten menikin penkin alle ihan tyystin, pisteet reilusti yli 3:na päivänä!

Ihan kotikonstilla pisteilen, 5 vuotta sitten tuli oltua ryhmässä vähän aikaa ja sieltä on materiaalit tallessa, uuden ostajan oppaan olen hommaillut kaverin kautta kun se käy ryhmässä, siltä saan myös tietoa muutoksista ym. Olis kyllä kiva käydä ryhmässä mutta lähin on n. 40 kilsan päässä niin ei innosta.
Tsemppausta kaikille! :wave:
 
Onnittelut mehtis painonpudotuksesta :flower:

Tämä päivä on menny loistavasti.Jäikin vielä 2 pistettä käyttämättä.Kaurapuuron keitin itselleni ja nuorimmalle iltapalaksi siihen maitoa joukkoon mikäs sen parempaa.
Taitaa tästä tullakkin jotain..... :LOL:
 
Hyvä Mehtis. Upea pudotus!

ON Huomenna olis "virallinen" punnitus. Epävirallinen punnitus näytti tänään, että vaan 100g lähtenyt viikon takaisesta. Voi prkl! No, peilissä on vika; olen syönyt ihan miten sattuu. Hampparillakin käytiin jne. Tänään on pilates ja olen pysynyt pisteissä (HAH, kello on vasta 14.30). Josko pilateksessa hikoilis parisataa grammaa ja huomenna vaaka olis mulle kiltti.

Tsemppiä!
 
Alkupaino 78,9
Paino nyt 77,0
Viikon nousu +1,5 ??????????
Pudotus yhteensä -1,9 :headwall: :headwall: :headwall:

Voi surkeutta :eek: :eek: En ymmärrä näin suurta nousua :xmas: Maanantaina söin kyllä iltarepsahdukseni aikaan pussillisen Dumleja ja lakritsijätskiä, mutta eilen meni hyvin ja muutenkin on mennyt suht pisteillä... Vai onko noi Dumlet pirulaiset nyt nousseet vyötärölle pysyäkseen siinä, kuten herkkujen tuntuu olevan tapana?! Apua :eek: Nyt kyllä on motivaatio kaukana ja osa johtuu kyllä ihan tästä turvotuksesta ja väsymyksestä :whistle: Mutta noin paljon :headwall: :ashamed:

Mehtis, hieno pudotus :hug:

Oikein paljon miinuksia kaikille :wave:
 
Ei voi aamu enää ihanammin alkaa.....

Alkupaino 79.6
Paino nyt 77.4
Pudotus -2.2

Aattelin ettei painoa ole tippunut yhtään sen mässäilyn jälkeen :ashamed:
Kyllä se näköjään tippuu kun pisteillä pysyy.

Herkkupeppu, kyllä ne dumlen ja jäätelön tuomat kilot äkkiä karisee.....Jos minulla lähti parissa päivässä pizzan ja uunimakkaran verran =) Pysyt vaan pari päivää tosi tarkkaan pisteillä. ;)
 
tintuli, hyvä pudotus, hienoa :flower: =)

Mun painonvaihtelut (ja mahan turvonneisuus) selittyivät tänä aamuna, kun menkat alkoivat :headwall: Nyt tekis taas mieli syödä vaikka mitä :eek: :eek: :eek: Ja vaakakin näyttää kilon heitolla kaikkea, oiskohan sekin hajoomassa?! Tästä taas eteenpäin, vaikka vaikeelta se nyt tuntuu...
 
Voi pitäiskö munkin alkaa leipoon.....
Eilen meni pisteitten yli taasen kerran.En näköjään kestä mitään tavallisesta poikkeavaa.Mies oli joutunut lähteen töistä työmatkalle 150km päähän.Soitteli kahden maissa että tulee joskus neljältä.No soitti sitten neljältä ettei ole päässyt lähteen kotiin.....Ja mitä teinkään :headwall: Kiireesti kahvia keittämään ja siihen pari sämpylää kinkulla ja juustolla höystettynä :ashamed: No eipä sekään riittäny kiireesti päivällä tekemän ruuan kimppuun.Lautasellinen meni ja vielä vähän lisää..... :(
Sitten muistin keksit joita kaapissa on.Sitten meni vielä ne hyvällä ruokahalulla..... :'(
Mikä mussa on vikana? :'(
 
Motivaatio puuska on todella iskeny muhun. Viikko on vierähtäny ilman suurempia houkutuksia....ja tulostakin sit on syntyny.

Aloitus: 23.6.
Pituus: 161cm
Lähtöpaino: 67.5kg
Tavoitepaino: 60kg
Paino nyt: 62.8kg
Viikko pudotus: -1.1kg
Pudotus yhteensä: -4.7kg

Nyt täytyy vaan jatkaa kohti tavoitteita. Herkuttelu viikonlopun oon päättäny vaihtaa herkuttelupäivään. Eli sunnuntaina aijon tehä pitsaa ha syyä muutaklin herkkuja ja karkkia, menkööt vaik tuhat pistettä :LOL: Mut naiset, älkää sit hämmästykö jos mä eräänä päivänä kerron repsahtaneeni. Itseni tuntien "geeni" voi nousta pintaan ihan yllättäen ja jäädä vallitsevaksi useammaksi päiväksi :headwall:

Mut nyt aamupalalle ja kohti kaupungin kauppoja. Viikonloppuja kaikille!

-motivaatiomyrskyä muillekkin toivova äiki-
 

Yhteistyössä