pisteistä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

taustalla

Aktiivinen jäsen
19.05.2004
63 720
9
36
Sain tuttavalta noi pv:n pisteet,oli yläkulmaan kirjotettu että naiset 18p ja miehet 26p.Pitääkö paikkaansa?Onko painolla vaikutusta pistemäärään,jos on niin miten jakautuu?Entäs kuinka paljon "ylimääräsiä" pisteitä imetyksen ajaksi?Kiitos etukäteen :flower: =)

Eli näin...

1.Oletko..
a)nainen =7p
b)mies =15p

2.Minkä ikäinen olet..
a)18-20 =5
b)21-35 =4
c)36-50 =3
d)51-65 =2
e)yli 65 =1

3. Mikä on painosi nyt..
Merkitse painosi ensimmäinen kymmenluku.
Esim. Jos painosi on 87kg, merkitse 8p.

4.kuinka pitkä olet..
a)alle 160 =1p
b)160cm tai pidempi =2p

5. Millaista on päivittäinen työsi...
a)pääasiallisesti istumatyötä =0p
b)pääasiallisesti seisomatyötä, osittain istumatyötä =2p
c)pääasiallisesti liikkuvaa osittain seisomatyötä =4p
d)fyysisesti rasittavaa =6p

6.Haluatko..
a)pudottaa painoasi =0p
b)lopettaa laihduttamisen ja pitää painosi nykyisellä tasolla =4p

Sitten vaan pisteet yhteen ja voila! ayahteispisteet on siinä.. Jos paino putoaa reilusti niin kannattaa välillä tarkistaa uudet lukemat muuten paino luultavasti jää junnaamaan paikoilleen.. B)

ja imetyksestä 5p jos osittain ja 10p jos täysimetyksellä lisää

Eikös alle 70-kiloisen naisen päiväpistemäärä ole 18p. ja yli 70kg. 20p. MIstä nuo edelliset laskutoimitukset on? olin vuosi sitten painareissa ja mä sain nämä ohjeeni sieltä :/

\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.05.2005 klo 13:12 Strawberry Shortcake kirjoitti:
Eikös alle 70-kiloisen naisen päiväpistemäärä ole 18p. ja yli 70kg. 20p. MIstä nuo edelliset laskutoimitukset on? olin vuosi sitten painareissa ja mä sain nämä ohjeeni sieltä :/

No tuo "taulukko" on just se mistä lasketaan pisteet. Eihän kaikki naiset ole samanikäisiä (kts. taulukosta ikäsi antamat pisteet), eivätkä kaikki tee samanlaista työtä (kts. taulukosta työstäsi antamat pisteet) eivätkä kaikki paina saman verran (kts. taulukosta jos painat esim. 72 kg = 7 pistettä, jos painat 85 kg= 8 pistettä jne.)
Ei se automaattisesti ole että alle 70 kg syövät x määrän ja yli 70 kg x määrän pisteitä. Esim. itse painoin (kun aloitin pisteillä) 78 kg ja pisteitä saan syödä 22 pistettä. Nyt on paino laskenyt 73 kg ja edelleen pisteitä 22. Mutta heti kun paino tippuu 69 kg tai alle niin pistemääräni laskee 21:n pisteeseen.

Yhteistyössä