Olen tässä nyt vanhoilla ohjeilla pisteillyt, pudotusta tulee pikkuhiljaa, mutta enemmänkin saisi tulla... Olen myös saanut uudet ohjeet ja niissä päivittäinen pistemääräni on nyt 25, vanhoilla ohjeilla 22...
Kysymyksiä: Työni on maataloustyötä, eläinten hoitoa ym. ,joten kuinka raskaaksi se kannattaa luokitella? Nyt olen ottanut 4p ja sillä tuo yhteensä 25p? Onkohan hyvä?
Ja paino ei tunnut putoavan oikeen kummallakaan pistemäärällä kovin paljon viikossa. Viimeksi kun laihdutin pudotusta tuli keskimäärin 0,7kg viikossa, nyt 0,2-0,4kg....
Jos joku viitsii kommentoida niin laitan tähän ylös suurinpiirtein sen mitä päivän aikana syön, onko liikaa vai liian vähän?
Aamupala: Kaurapuuro 2 dl + rasvaton maito 1 dl + kahvia mukillinen
Lounas: Rasvaton jogurtti, hedelmä ja light mehua
Välipala: Kahvia, ruisleipää 2- 4 viipaletta + 40% kasvimargariini + kasviksia päälle, hedelmä
Päivällinen: Ruokaa n.8 pisteen edestä ja rasvatonta maitoa lasillinen ja salaattia
Iltapala: Muroja tai puuroa,rasvton jogurttti, hedelmä, ruisleipää
Vettä yritän juoda reippaasti....
Kiitos jo etukäteen!
Kysymyksiä: Työni on maataloustyötä, eläinten hoitoa ym. ,joten kuinka raskaaksi se kannattaa luokitella? Nyt olen ottanut 4p ja sillä tuo yhteensä 25p? Onkohan hyvä?
Ja paino ei tunnut putoavan oikeen kummallakaan pistemäärällä kovin paljon viikossa. Viimeksi kun laihdutin pudotusta tuli keskimäärin 0,7kg viikossa, nyt 0,2-0,4kg....
Jos joku viitsii kommentoida niin laitan tähän ylös suurinpiirtein sen mitä päivän aikana syön, onko liikaa vai liian vähän?
Aamupala: Kaurapuuro 2 dl + rasvaton maito 1 dl + kahvia mukillinen
Lounas: Rasvaton jogurtti, hedelmä ja light mehua
Välipala: Kahvia, ruisleipää 2- 4 viipaletta + 40% kasvimargariini + kasviksia päälle, hedelmä
Päivällinen: Ruokaa n.8 pisteen edestä ja rasvatonta maitoa lasillinen ja salaattia
Iltapala: Muroja tai puuroa,rasvton jogurttti, hedelmä, ruisleipää
Vettä yritän juoda reippaasti....
Kiitos jo etukäteen!