PISTEIDEN LASKIJOILLE KYSYMYKSIÄ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Amanda80
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Amanda80

Uusi jäsen
19.04.2008
1
0
1
Olen tässä nyt vanhoilla ohjeilla pisteillyt, pudotusta tulee pikkuhiljaa, mutta enemmänkin saisi tulla... Olen myös saanut uudet ohjeet ja niissä päivittäinen pistemääräni on nyt 25, vanhoilla ohjeilla 22...

Kysymyksiä: Työni on maataloustyötä, eläinten hoitoa ym. ,joten kuinka raskaaksi se kannattaa luokitella? Nyt olen ottanut 4p ja sillä tuo yhteensä 25p? Onkohan hyvä?

Ja paino ei tunnut putoavan oikeen kummallakaan pistemäärällä kovin paljon viikossa. Viimeksi kun laihdutin pudotusta tuli keskimäärin 0,7kg viikossa, nyt 0,2-0,4kg....

Jos joku viitsii kommentoida niin laitan tähän ylös suurinpiirtein sen mitä päivän aikana syön, onko liikaa vai liian vähän?

Aamupala: Kaurapuuro 2 dl + rasvaton maito 1 dl + kahvia mukillinen

Lounas: Rasvaton jogurtti, hedelmä ja light mehua

Välipala: Kahvia, ruisleipää 2- 4 viipaletta + 40% kasvimargariini + kasviksia päälle, hedelmä

Päivällinen: Ruokaa n.8 pisteen edestä ja rasvatonta maitoa lasillinen ja salaattia

Iltapala: Muroja tai puuroa,rasvton jogurttti, hedelmä, ruisleipää

Vettä yritän juoda reippaasti....

Kiitos jo etukäteen!

Laita vaan se neljä pistettä. Hyvältähän tuo näyttää, muista vaan ottaa rasvat rasvoina eikä piilorasvoina. Pikkasen liikuntaa niin hyvä tulee. Pudotustahtikin on ihan jees, hiljaa hyvä tulee.

Itsellä pudotusta 12 kg/ 12 viikossa ja nyt ollaan jymähdetty paikalleen.

Hei!

Lòysin minàkin WW pistetaulukon ja haluaisinkin nyt varmistaa ovatko pisteet oikein ?? Esim. riisisalaatti 6 pistettà ? Onko oikein ? Vai muuttunut ? Voisin pistàà vaikka yksityisviestinà tuon kuinka lasketaan pisteet ateriasta... Onko edelleen siis nàin yms. ? :)

Minulla taitaa olla tosi vanhat ohjeet.... vuodelta 2004 ovat, ja sen mukaan saan siis syödä 18 pisteen edestä, pituutta on 150 ja painoa 64,5kg. pudotusta pitäisi saada sinne 50kg:n asti :whistle: mutta kun en saa toimimaan tuota pisteromppua? ilmeisesti pitäisi päivittää? kirjassa on vanhoja elintarvikkeita ja tuo romppu ei toimit, ei hyvältä näytä.... :(
Asun niin kaukana ryhmistä ettei mitään mahd sinne, joten saiskos pientä vinkkiä miten ne ohjeet on muuttuneet?
niin ja olishan se kiva jos olis kaveri pisteilemässä :hug:

Uusimmat

Yhteistyössä