Pisteiden laskemisesta

  • Viestiketjun aloittaja Kizi
  • Ensimmäinen viesti
Kizi
Siis miten ihmeessä te jaksatte laskea jokasen suupalan pisteet???!!! Kuinka kauan olette laskeneet ja miten paljon tippunu kiloja?
Ostin kaverilta PV ostajan oppaan mut mun hermot ei kyl kestä ettiä jokasen suupalan pisteitä siitä :ashamed: :D

Siis en todellakaan kirjota tätä millään pahalla teitä laskejia kohtaan \|O Ihmettelen vaan
 
Haave
No me ihmiset ollaan erilaisia. Toiset laihduttaa laskemalla pisteitä, toiset ostaa tonalinia yms., toiset lisää liikuntaa ja syö vähemmän... Mä olen tossa kilopinossa ollu mukana nyt n. 1,5 kk, eikä mun paino ole laskenut, vaan noussut, mutta syynä on ollu se, että en oo sit kovin tehokkaasti niitä pisteitä laskenutkaan. Esimerkkinä voin mainita, että Kultahippuset on vuoden alusta lähtien laskenu pojoja ja kiloja siltä on pudonnu tosi hyvin. Ite koen, että jos laihdutan, niin järkevimmin se tapahtuu jotain tiettyä kaavaa noudattaen. Painonvartijoiden ohjeilla olen laihduttanut 22,2 kg sillon kun niillä oli se liikennevalosysteemi. Sillon siihen meni aikaa n. 10 kk. Nyt olen kuitenkin päättänyt kaikesta tästä jojoilusta huolimatta, että ne läskit lähtee. Ja loppujen lopuks toi pistesysteemi ei ole vaikee, kun siitä jyvälle pääsee. Ostajan oppaassa on tosi paljon tuotteita. Pelkällä pistevihollakin pääsee pitkälle, siinä pisteet on laskettu keskiarvon mukaan. =)
 
Mä olin sillon PV:ssa kun oli niitä palloja mitä väriteltiin :D enkä laihtunu kun 5kg 7kk, oli paljon kivempi lipsua...

Nyt laskeskelen kaloreita noin suurinpiirtein ja yritän pitää ne noin 1000kcal/ päivä että on sit pikkusen vara lipsahdella.
Nyt eilen taas virittelin kuntopyörän ja mun kaveruussuhdetta, saa nähdä kauanko jaksaa :saint:
Sillon kun pyörän sain niin tipahti 5kg kk ja jopa näky tässä ruhossa kun oli vähän kiinteempi.. sit se innostus lopahti, nyt se alko taas mut nyt nyt on PAKKO saada painoa pois.

Tavoite olis 53kg, se oli PV sivuilla mun pituiselle yläraja
 
Anukka
Kävin aika säännöllisesti Pv:ssa 5kk ja paino tipahti 14kg. Ja pisteet oppii kuukaudes suurinpiirtein ulkoa. ja avain laihdutukseen oli mul liikunta. Tunnin työnsin 5krt/vk vaunuja ja pari kertaa jumpalla. Eli kyl jos mäkin pistesysteemin opin, oppii kaikki muutkin. Tsemppiä kaikille laihduttajille ja maukasta kesää!!!! B)
 
mulla on tuo pv:n romppu ja se on musta kyllä kätevä merkitä pisteet sillä,mutta oon mä vihkoonkin merkkaillut ennen romppua eikä siinä ole mun mielestä mitään vaikeaa :) .
ja aika äkkiä ne syömiset oppii muistamaan siis pisteiltään eikä niitä sitten enää tarvii etsiä!
nyt mulla on kyllä ruvennut menemään niin,että unohtuu pisteet merkkailla kun suurinpiirtein päässään hahmottaa jo,että paljonko saa syödä,tosin hitaasti taitaa sen takia tippua nyt kun summanmutikassa laihduttelen useestikin ;) .
ja nyt laihdutettu reilu 6kk ja paino tippunut 12,3kg :D !
 

Yhteistyössä