pistävä kipu kurkussa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mistä voisi johtua?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mistä voisi johtua?

Vieras
Mistä vois johtua pistävä kipu kurkussa, vasemmalla puolella, kun nielaisen? Nuha minulla on ollut jo kaksi viikkoa, mutta kuumetta ei ole. Kurkussa ei näy mitään, olen lampun kanssa katsonut, eikä ole kalanruoto. useamman päivän on jo tuntunut. Tiedän, että pitäisi lääkäriin mennä, mutta tämän asian suhteen mulla on kammo. Ikinä en anna työntää sitä "jäätelötikkua" mun suuhun ja näytettä on joskus yritetty nielusta ottaa, mutta eivät onnistuneet. Liian voimakas/herkkä oksennusrefleksi.

voi olla paisekin, se on pakko hoidattaa ensitilassa.
Et sunkaan sä siihen kuole jos yökityttää? Pahinta mitä voi tapahtua on, että oksennat. Entä sitte?

Kun vielä varotat, että sua ei hotsita se tikku kurkussa, niin omalla riskillään tökkivät siellä. Lääkärikoulussa ei luvata, että työvuosista selviää vaatteet siisteinä.

Alkuperäinen kirjoittaja ahma:
voi olla paisekin, se on pakko hoidattaa ensitilassa.
Et sunkaan sä siihen kuole jos yökityttää? Pahinta mitä voi tapahtua on, että oksennat. Entä sitte?

Kun vielä varotat, että sua ei hotsita se tikku kurkussa, niin omalla riskillään tökkivät siellä. Lääkärikoulussa ei luvata, että työvuosista selviää vaatteet siisteinä.

Mulle tää asia on kuin toisille hammaslääkärin pelko. Lääkirissä voin käydä ihan minkä muun vaivantakia, mutta tämä on sellainen, että ei....... Voisko paise puhjeta aikanaan iteksiään, ettei tarviis mennä lääkäriin?

Yhteistyössä