Pistäkääpä jo joululahjalistaa!

• Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti
ellukka1
tytölle en tiedä vielä mitä ostelen mutta yllätys yllätys kaikkea turhaa taas..

äidilleni ja isäpuolelleni ostan: digikameran
miehen mummolle:digiboxsin
miehen isälle:uusi mikro
miehenäidille:leivänpaahdin
mummoilleni varmaan joitakin koriste esineitä ja siskoilleni vaatteita.

Laatikko pullollaan ostettuja, omia käsitöitäkin tehtynä ja osittain tehtynä, illat pimenee ja leffoja on boxi pullollaan, kunhan saan tämän palstavieroituksen tehtyä, niin jumiudun sohvaan neulomaan...

lady of the lake
-Fleecetakit kummitytölle ja -pojalle 8v ja 6v.
-Pussilakanasetti kummipoika 2v
-Aterinsetti (ruoka"kaukalo", ensilusikka, nokkamuki ja lautanen) kummipoika jouluna 6kk
-Dermosililta tilasin miehelle partabalsamin ja dödön.Mummuille saunatuotteita.
-Omille pojille on jo pussilakanasetit.Vanhempi poika haluaa Transformerseja, joten niitä aiotaan laittaa ja nuoremmalle vielä mietinnässä.
-Miehelle ostan vaatetta lisäksi...

Mutta näitä olen siis jo haalinut kasaan...Kun on paljon kummilapsia ja omia 2 niin on hyvä aloittaa ajoissa.Tapana myös ostaa isovanhemmille lahjat.Ja joulufriikkikin vielä kaiken lisäksi :xmas:

En ole vielä ostanut muuta kuin tytöille muumiboxin. Se missä on neljä dvd-levyä. Eli kummallekkin kaksi sitten.
Tarkoitus olisi vielä hankkia pieniä legoja se iso laatikko
Yöpuvut ja jotain värityskirjaa+kyniä.

Sit kun on vielä synttäritkin joulukuussa niin ei tarvitse kauheesti sitten joululahjojakaan ostaa. :)

tyttöjen äiti
eskari-ikäiselle tytölle olen jo ostanut pienen muumipyyhkeen alesta, reilu 1v tytölle kurkistuskirjan, tilaukseen laitan kynttilänjalan anopille. sit meinasin itse neuloa villasukat kahdelle pariskunnalle. omista tytöistä vanhemmalle varmaan ostan jostain jonkinlaisen lego-paketin. Parille ala-asteikäiselle pojalle ostan varmaan taas sukkia, niitä ei heidän äidin mukaan ole koskaan liikaa kun menevät äkkiä rikki. yleensä olen paketoinutkin lahjat jo heti joulukuun alussa.

vieras
8v:lle olipa kerran amerikka dvd-boxi, pleikka2 + pari peliä

15v:lle nokia N95 kännykkä, olipa kerran avaruus dvd-boxi

kummitytölle 3½v. koiramäen talo-lelu
pikkuveljelleen hm:n vaatteita pari settiä

äidilleni ihana päiväpeitto

Heheeee :xmas: :xmas: :xmas:

Mies saa taasen jotain vaatteita ja cd/dvd;itä
Tyttö: My Little Pony- kamaa ja Lego prinsessalinnaan lisäosia
Poika: Lego rahtisatamaan lisäosia ja/tai sairaala

Sitte joilleen maalaan t-pussitelinettä+t-pussinalusta- settiä
Lasikarahvi/tuikkuhässäkkä maalattu kälylle

Avonilta tilaan mammalle ja papalle jalkojen hoitotuotteita ja mammalle kasvovoidetta jota se ei ite tajuu hankkia... :D

Anopille jotain vastaavaa.

Ja jotain maalaankin varmaan.

Sitte muita lapsia joille pitää jotain hankkia on 9kpl(?)

Ja muita aikuisia 14klp(?)

Et kiire tulee taas. :D :xmas:

Christina
en vielä hirveesti oo miettiny, mut muutama on jo kummiski tiedossa :D Äidilleni ostamme siskojeni kanssa yhteisesti jonkinlaisen jalkalampun, ja esikoistyttöni on toivonut nukkekotia, joten sellaisen saa..Muut sitten onkin vielä ihan pimennossa,mut ehtiihän tässä ;)

Kummilapsille on jo kivoja vaatteita aleista hommailtu etukäteen. Kummipoikia 3 ja 1 tyttö. Sisarusten lapsille myös vaatetta tai kirjaa. En osta ikinä lahjaksi leluja, tylsä täti/kummi. :ashamed:

Miehen kanssa ollaan jo sovittu, että 1lahja/puoliso. Ostan varmaan partakoneen.

Pojallemme ostamme myös vain pari lahjaa, viime vuonna, ekana joulunaan karkasi käsistä. Ostan varmaan nukkevauvan ja sitten jonkun kivan ja kestävän ja mieluisan lelun.

Isovanhemmille kirjaa ja cd:tä.

Pojalle (jouluna 1v) ajattelin hommata sellaisen "tikun nenään renkuiloita"-lelun (jos tiedätte mitä meinaan) mutta siinä ei ole sitä tikkua vaan renkulat pysyy päälekkäin magneeteilla... ja renkulatkaan ei ole renkuloita vaan umpinaisia lieriöitä.

Ton tyylinen.

Toisena se laatikko mihin pudotellaan palikoita.

Ukolle olis tarkoitus kutasta villahousut.

kipsutin
Hankittuna on jo äidille yrttikirja, siskon pojalle spiderman-reppu ja pari paitaa, miehen veljelle kokkauskirja, siskolleni kahvikirja...
Muut on vielä mietintäasteella, miehelle varmaan porakone ja appivanhemmille sellainen seinäkalenteri pojan kuvista.
Pojalle ei osteta mitään, saa kuitenkin niin paljon lahjoja :D

Häirikkö
Öhh..vielä ei oo mitään hankittuna.

Mutta mies saa varmasti uuden kukkaron sekä nuottikirjan!

Tytölle (5v.) jotain prinsessahässäkkää, uudet sukset, vaatteita, kirjoja, pussilakanat jne.
Pojalle (jouluna 1v9kk) Fisher Pricen joku niitä pikkuväki-juttuja, kirjoja, vaatteita jne.

Äidilleni ehkä paratiisi-astiaston osia, isälle suklaata ja viskiä, appivanhemmille varmaan uus mikro...
Kamalaa, iskee jo paniikki kun miettiiki! :|

kummilapset saa lakanasetit missä tyynyissä kummilapsen nimi ja peitossa runo
vanhempani saavat lakanat ja suklaata
sisko ja hänen miehensä ainakin simpsons elokuvan, muusta en viel tiedä
ystävät herkkukorin (tuoreita leivonnaisia)
lasten kummit ja minun kummini myös korit joissa herkkuja
lapset ainakin muumitalon ja vaatteita

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
kummilapset saa lakanasetit missä tyynyissä kummilapsen nimi ja peitossa runo
vanhempani saavat lakanat ja suklaata
sisko ja hänen miehensä ainakin simpsons elokuvan, muusta en viel tiedä
ystävät herkkukorin (tuoreita leivonnaisia)
lasten kummit ja minun kummini myös korit joissa herkkuja
lapset ainakin muumitalon ja vaatteita

Kuulostipas kivalta noi kummilasten lakanasetit, mistäs olet semmoset hankkinut vai ootkos itse väsäillyt?

kirjoja ja vaatteita tänä jouluna. Eipä nuo vielä ainakaan muuta ole toivonut.
Kuopus on kävellyt viimejoulusta asti leluhyllyjen välissä ja toitottanut "tän mä pyydän joulupukilta" Tänään sitten kaupassa tyttö vaan kiersi ympyrää hyllyjen välissä. Liekö toiveet muuttuneet tai enään ei ollut mitään uutta. :D

Yhteistyössä