pissis ja horo

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tilhi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Pissis vielä menee semmosena lempeänä nimittelynä, jos se on hyväntahtoista, mutta horo ei mene. Ei mene minun kaaliin, jos aikuinen nainen kutsuu teinityttöä horoksi. Tai vaikka kutsuisi ketä, niin miksi ihmeessä pitää sanoa horoksi... Eri asia, jo toinen oikeasti on prostituoitu, mutta silloinkin se prostituoitu olisi korrektimpi sana.

Eihän Keittis käyttäny kirjotuksissaan sanaa horo missään kohtaa.

Eikä Sirkka maininnut keittistä missään kohtaa ;)

Pissis vielä menee semmosena lempeänä nimittelynä, jos se on hyväntahtoista, mutta horo ei mene. Ei mene minun kaaliin, jos aikuinen nainen kutsuu teinityttöä horoksi. Tai vaikka kutsuisi ketä, niin miksi ihmeessä pitää sanoa horoksi... Eri asia, jo toinen oikeasti on prostituoitu, mutta silloinkin se prostituoitu olisi korrektimpi sana.

En mä oikeesti keittistä meinannutkaan. Mun mielestä vois unohtaa jo senkin alotuksen, kaikkihan joskus ajattelee juttuja, jotka sitten tuodaan ilmi vaan täällä. Minusta keittis ilmaisi, ettei ihan hirveästi tykännyt siitä tytöstä, musta se oli aika neutraali sinänsä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Eikä Sirkka maininnut keittistä missään kohtaa ;)

Ei maininnut ei

Alkuperäinen kirjoittaja black-velvet:
Tollaset pissikset ja horot saa mut kärähtää... :headwall: :headwall: :headwall: Varsinkin kommentti: "Onks mun meikit hyvin? Voi ei, kynsi katkes, iik!!!" Miehiskin on muuten noita, jotka pyyhkii kädet suurinpiirtein, kun koskee johonkin... Mä oon ite sellanen - no, enemmänkin miehinen nainen, jos näin voi sanoo. Viihdyn autotallissa kädet rasvassa.... :D

Kyllä muakin harmittaa kun pitkät kauniit kynnet jos joku katkee. Just katkesi pikkirillistä. Olisko sitten turhanpäiväinen?

Alkuperäinen kirjoittaja kipeekin on:
Alkuperäinen kirjoittaja black-velvet:
Tollaset pissikset ja horot saa mut kärähtää... :headwall: :headwall: :headwall: Varsinkin kommentti: "Onks mun meikit hyvin? Voi ei, kynsi katkes, iik!!!" Miehiskin on muuten noita, jotka pyyhkii kädet suurinpiirtein, kun koskee johonkin... Mä oon ite sellanen - no, enemmänkin miehinen nainen, jos näin voi sanoo. Viihdyn autotallissa kädet rasvassa.... :D

Kyllä muakin harmittaa kun pitkät kauniit kynnet jos joku katkee. Just katkesi pikkirillistä. Olisko sitten turhanpäiväinen?

no kyllä siinä on vissi ero pissiksessä ja normaalissa naiseudessa :D

Yhteistyössä