pissatulehdus

Minä itse kärsin pienenä noista tulehduksista ja lääkettä vaan aina syötettiin... Koskaan ei syy selvinnyt. Pesin aina vessareissun jälkeen, joka päivä puhtaat alkkarit ym., ja aina vain uusi tulehdus...

Nyt vanhempanakin mulla on ollut, raskausaikana huomattu ja lääkitty. Ei mulla oirehdi mitenkään, ei tiedä vaikka nytkin olisi - kun ei enää säännöllisiä tutkimuksia niin mistään ei tiedä. Vanhempia siitä kai yritettiin kovasti syyllistää, siisteyskasvatuksessa vikaa yms.

Vikaa ei tosiaan millään menetelmällä löydetty. Otettiin pissanäyte jopa neulalla suoraan rakosta, ei lapselle mitään kivoja kokemuksia. Olkaa vaan lapselle lohtuna, se on kai ainoa mitä voi tehdä. Itse en koskaan tulehduksesta kärsinyt (kipuja tai surua) vaan noista toimenpiteistä...
 
Omasta mielestä pidän tytön puhtaudesta tosi hyvää huolta.Talvella on tosi hyvät vaatteet että ei pitäis paleltua.Nyt on harjoiteltu pottaan jonku kertaa saatu pissa mutta aina tuntuu että rakko ei tyhjene kun hetken kuluttua on pissaa lattialla
 
Meillä oli esikoisella pienenä myös pissatulehdus vaivana ja käytiin ultrassakin asian tiimoilta, mitään rakenteellista vikaa ei löytynyt. Sen jälkeen ei ole pissatulehduksista kärsitty kun jostain kuulin että runsas c-vitamiinin saanti "tuhoaa" virtsateissä olevat pöpöt, eli meillä otettiin aina kun tyttö ilmaisi tulehduksen olevan tulossa tai jopa jo tulleen tulehduksen aikana paljon tuore appelsiini mehua ja muuta c-vitamiinia (muistaakseni pinaatti sisältää sitä paljon)
 

Yhteistyössä