A
Aino
Vieras
Oon huomannut, että täällä saa kysyä tyhmiä, niin ajattelin kysyä. Tulin helmikuussa raskaaksi, mutta raskaus päättyi onnettomasti keskenmenoon. Kun kerroin eräälle tuttavalleni, että olen raskaana, hän kertoi arvanneensa sen siitä, että olin käynyt monta kertaa vessassa, kun edellisen kerran tavattiin. Itse en silloin ollut tietoinen raskaudestani vielä eli hedelmöittymisestä oli noin viikko enkä itse edes huomannut jatkuvaa vessassa ravaamistani.
Nyt on uusi yritys käynnissä ja viitisen päivää ovulaatiosta alkoi tarve käydä useammin vessassa. Onkohan siis kyseessä joku lievä tulehdus, joka ei satu vai mihin aikaan se virtsaamisen tarve lisääntyy? (Joo tiedän, kannattaa odottaa vielä siihen, että kuukautiset alkaa ja sitten tehdä testi, jos ei ala, mutta mietinpä vaan
)
Nyt on uusi yritys käynnissä ja viitisen päivää ovulaatiosta alkoi tarve käydä useammin vessassa. Onkohan siis kyseessä joku lievä tulehdus, joka ei satu vai mihin aikaan se virtsaamisen tarve lisääntyy? (Joo tiedän, kannattaa odottaa vielä siihen, että kuukautiset alkaa ja sitten tehdä testi, jos ei ala, mutta mietinpä vaan