pisin aika minkä olet parisuhteessa ollut ilman seksiä ja miksi?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä on ollut seksiä viimeeksi noin 7-8kk sitten. Kaksosraskaus jossa komplikaatoita, yhdyntäkielto ja nyt ollut 5kk vaan niin haipakkaa niin kotona kuin miehellä töissä. Yhdessä ollaan oltu 10v ja lapsia on viisi. Tuttua tämä seksittömyys, asiasta puhutaan ja on ok. Viime viikolla totesinkin että voisipa joku ilta vähän harrastaa seksiä, mies tokaisi että hänpä mietti juurikin samaa. Että ehkäpä tämä tästä. Oikeasti tämä ei ole mikään ongelma, on ollut kiihkeämpiä kausia ja sitten näitä 4-6kk taukoja raskauksien loppuaikoina- vauvan ekoina kuukausina.

Pitkässä suhteessa kun on onneksi muutakin kuin se seksi. Kumpikin tietää missä mennään eikä ole pelkoa pettämisestä tms.
 
Yli vuosi, miehen vehje ei toiminut. Nousi, mutta lerpahti heti. Syyllisti aika tavalla mua tyyliin etten saisi pitää seksiä liian tärkeänä enkä painostaa häntä. Ei suostunut hakemaan apua vaikka pyysin monesti. Oli sitä mieltä, että saa itse ratkottua henkiset lukkonsa. No, tuon lähes 1,5 vuoden suhteen aikana harrastimme seksiä kahdesti tai kolmesti, kaikki kerrat suhteen loppuaikoina. Mutta kun ei se lähtenyt kunnolla rullaamaan sittekään kun vehje pari kertaa toimi, päätin että on aika nostaa kytkintä.
 
Joku 6kk ehkä. Ensin ihan seurustelun alussa,halusin katsoa onko tyyppi tosissaan ja sitten synnytyksien jälkeen,etenkin ensimmäisen,olin niin kipeä ja väsynytkin ettei ois vähempää kiinnostanut.
 
Kysymys teille naisille jotka ette ole kuukausiin, tai jopa vuosiin, halunneet seksiä; hyväksyisittekö että miehellä olisi rakastajatar? Vai tuleeko miehen olla ilman koska teitä ei huvita?
Ja vastaavasti te naiset joiden miehet eivät halua; onko teillä rakastaja vai kärsittekö kiltisti uskollisina?
 
Alkuperäinen kirjoittaja minmin:
Kysymys teille naisille jotka ette ole kuukausiin, tai jopa vuosiin, halunneet seksiä; hyväksyisittekö että miehellä olisi rakastajatar? Vai tuleeko miehen olla ilman koska teitä ei huvita?
Ja vastaavasti te naiset joiden miehet eivät halua; onko teillä rakastaja vai kärsittekö kiltisti uskollisina?

Kärsin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja minmin:
Kysymys teille naisille jotka ette ole kuukausiin, tai jopa vuosiin, halunneet seksiä; hyväksyisittekö että miehellä olisi rakastajatar? Vai tuleeko miehen olla ilman koska teitä ei huvita?
Ja vastaavasti te naiset joiden miehet eivät halua; onko teillä rakastaja vai kärsittekö kiltisti uskollisina?

Kärsin.

Miksi?
 
4kk. raskauden aika seksi kiellettiin, ja toisen kerran 4kk synnytyksen jälkeen. pelkäsin vaan seksiä et se sattuisi....

ja jos mies ei haluaisi kärsisin... koska voihan se olla joskus niinkin päin et mua ei haluta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja minmin:
Kysymys teille naisille jotka ette ole kuukausiin, tai jopa vuosiin, halunneet seksiä; hyväksyisittekö että miehellä olisi rakastajatar? Vai tuleeko miehen olla ilman koska teitä ei huvita?

Paha kysymys. Itse en niin pitkään ole ollut haluton että mies olisi siitä kärsinyt. Helppo se nyt on sanoa että jos minun haluttomuus kestäisi kuukausia, tai jopa vuosia, miten suhtautuisin miehen rakastajattareen. Ehkä jos tietäisin että se on todellakin pelkkää seksiä, se voisi olla ok. Vaikea tietää kun ei ole sellaisessa tilanteessa ollut!

 
Olin melkein 2 vuotta ilman seksiä, meni halut aivan täysin ja seksi sattui. Mies petti enkä edes välittänyt, ajattelin että hyvä vaan. Yllättäen suhteemme kaatui... Ja mun halut palasi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja minmin:
Kysymys teille naisille jotka ette ole kuukausiin, tai jopa vuosiin, halunneet seksiä; hyväksyisittekö että miehellä olisi rakastajatar? Vai tuleeko miehen olla ilman koska teitä ei huvita?
Ja vastaavasti te naiset joiden miehet eivät halua; onko teillä rakastaja vai kärsittekö kiltisti uskollisina?

Pariin vuoteen minua ei huvittanut ja silloin olisin sallinut miehelle syrjähypyn, kunhan tekisi sen niin hienotunteisesti, etten minä tai kukaan muukaan saa sitä tietää. Nyt kun itsekin taas olen halukas, en salli syrjähyppyjä.

Toistaiseksi olen ollut (vuoden verran) ilman seksiä vastoin omaa tahtoani. Voisin kyllä mahdollisesti ottaa itselleni rakastajan, jos tilanne ei tästä parane parin vuoden kuluessa.
 

Yhteistyössä