pisin aika minkä olet parisuhteessa ollut ilman seksiä ja miksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Nyt. Alkaa olla jo pian kuukausi.:/ Luulisin, että miestä ei kiinnosta lähinnä sen takia kun oon nyt raskaana. Tai kyllä se sen järjellä tajuaa, ettei lapsi siitä vahingoitu, mutta ajattelee kuitenkin kokoajan mitä vauva joutuu mahassa kestämään..:D Viehän se varmaan vähän haluja. Muutenkin on kyllä ollut tässä muutakin projektia niin on ollut vähän aikakin tiukilla.. Mut vähän jo alkaa huolestuttamaan.

3kk, mies kohteli kaikin puolin niin paskasti, ettei paljoa kiinnostanut antaa sille. Muutenkin olin suhteen takia niin ahdistunut, että seksihalut olivat kadonneet aivan totaalisesti, olin ihan kuollut tuolta alakerrasta (eikä paljon puuttunut, ettenkö muutenkin...). Jättääkään en uskaltanut heti, koska uhkaili, ei muuten tuon suhteen ja kaiken seksiin liittyneen painostuksen jälkeen vuosiin tehnyt mieli seksiä.

meillä pisin aika taitaa olla joku 3viikkoa koko tämän 10vuoden yhteisen taipaleen aikana.
meillä on aina seksi toiminut ja molemmat ollaan halukasta sorttia, koskaan seksi ei ole ollut kummallekkaan mitään pakkopullaa, meillä menee kyllä muutenkin suhteessa ajatukset yksiin ja mitään pahempia kriisejä ei ole koskaan ollut.

Yhteistyössä