[QUOTE="eräs";24712539]Mää kuulun sellaiseen ihmisjoukkoon, että mun käsitys on se, että minne ei lasten kanssa pääse, sinne ei tarvitse mennäkään. Mulla on lapset ja sen mukaan elellään. Elikkäs ei ole tarvetta itsellänikään mennä alkotäytteisiin illanistujaisiin. Illanistujaisia voipi pitää ilman alkoa ja lapsiperheinäkin. Ei ne lasten kemuja välttis ole, jos kerta aikuisetkin saa relata[/B] ja lapset olla keskenään, aikuiset lähettyvillä. Että jos mulle kyseinen kutsu olis tullu, oisin ilmoittanu, että emme tule, kiitos kutsusta silti.[/QUOTE]
ei voi käyttää samassa lauseessa. En mä ainakaa pysty relaamaan täysin jos juhlissa on kauhee liuta lapsia mukana.
ja juhlissa täytyis kuitenkin olla lapsille suunnattua tekemistä jotta riehumistaso pysyis edes kohtuudessa. Kyllä muksut tylsistyy aika nopeesti jos ei oo mitään tekemistä ja sit alkaa riehuminen. Relaa sit siinä.
ei voi käyttää samassa lauseessa. En mä ainakaa pysty relaamaan täysin jos juhlissa on kauhee liuta lapsia mukana.
ja juhlissa täytyis kuitenkin olla lapsille suunnattua tekemistä jotta riehumistaso pysyis edes kohtuudessa. Kyllä muksut tylsistyy aika nopeesti jos ei oo mitään tekemistä ja sit alkaa riehuminen. Relaa sit siinä.