Piristystä !!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja N36
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[

En minäkään välitä vaikka saatta olla joku katsomassa koska halun nyt sinut. Onneksi siellä ei ole vielä ketään tähän aikaan kun tullaa sinne. Riisun huouni pois ja samalla myös bokserit. Kulli seisoo kovna ja niin suonikas. Sinäkin riisut kaikki sun vaatteet ja sanot minulle mene selällesi tonne hiekkaan niin saan tulla päällesi ja ottaa sinut koska haluan niin...[/quote]

Menet selällesi hiekalle , vain paitasi päällä, minä täysin alasti. Kuiskaan sinulle että olisi jännää jos joku tirkistelisi nyt.... Käyn hajareisin päällesi ja hyväilen märällä pillullani kulliasi.
Minun oli pokko kuivata täällä itseäni.

Alkuperäinen kirjoittaja N36:
[
Menet selällesi hiekalle , vain paitasi päällä, minä täysin alasti. Kuiskaan sinulle että olisi jännää jos joku tirkistelisi nyt.... Käyn hajareisin päällesi ja hyväilen märällä pillullani kulliasi.
Minun oli pokko kuivata täällä itseäni.
Niin teen ja menen selälleni sinne. Paita on edelleen päällä mutt sen sinä suorastaan revit pois. On niin kiimainen olo ja kun sinä seisoit siinä aivan alastomana ja tulet päälleni istumaan, kuiskaat samalla mitä jos joku tirkistelee. Ei haittaa sanon, anna tirkistellä vaan..kiihottavaa se olisi. Otat kovasta kullista otteen ja ohjaat sen sun pillulle, leikit kullillani sun pillua ja sitten tulet hitaasti alas...oooh. Kova kullii liukuu helposti sisään ja nyt sen on aivan pohjassa uuuh. Aloitat ratsastaa pälleni ja sun rinnat keinuu niin mahtavasti. Otan niistä otteen ja imen ja suutelen niitä kovaa. Käteni puristaa samalla sun pakaoritasi ja tunnen kuinka pilluisi sykkii. Kuuluu valtava litinä kun nussit minut.
Minun kullini oikein sykkii kädessäni täällä taas...

Niin teen ja menen selälleni sinne. Paita on edelleen päällä mutt sen sinä suorastaan revit pois. On niin kiimainen olo ja kun sinä seisoit siinä aivan alastomana ja tulet päälleni istumaan, kuiskaat samalla mitä jos joku tirkistelee. Ei haittaa sanon, anna tirkistellä vaan..kiihottavaa se olisi. Otat kovasta kullista otteen ja ohjaat sen sun pillulle, leikit kullillani sun pillua ja sitten tulet hitaasti alas...oooh. Kova kullii liukuu helposti sisään ja nyt sen on aivan pohjassa uuuh. Aloitat ratsastaa pälleni ja sun rinnat keinuu niin mahtavasti. Otan niistä otteen ja imen ja suutelen niitä kovaa. Käteni puristaa samalla sun pakaoritasi ja tunnen kuinka pilluisi sykkii. Kuuluu valtava litinä kun nussit minut.
Minun kullini oikein sykkii kädessäni täällä taas...
[/quote]

Ratsastan päälläsi haluan että annat spermasi minulle. Samalla kuiskaat että takanani joku mies katselee meitä . ghänellä upea näköala meihin , se lisää kiihkoani entisestään ja saan valtavan orgasmin, suustani kuuluu kiljahduksia.
Jos voisin niin tyydyttäisin nyt itseäni.

Ratsastan päälläsi haluan että annat spermasi minulle. Samalla kuiskaat että takanani joku mies katselee meitä . ghänellä upea näköala meihin , se lisää kiihkoani entisestään ja saan valtavan orgasmin, suustani kuuluu kiljahduksia.
Jos voisin niin tyydyttäisin nyt itseäni.
[/quote]
Villisti ratsastat päälleni ja voihkit ja sanot aion ottaa sinut, otan kaikki sun spermat ja haluan ne syvälle mun pilluun. Anelet sanoen anna spermasi tulla nyt, halun, haluan...Kuulen kun joku tulee mutta en välitä, sanon kuitenkin sulle että sun takan on mies joka katselee meitä. Se kiihottaa sinut valtavasti ja saat valtavan orgasmin ja huudat kovalla äänellä. Nyt kiihdytät vauhtisi valtavasti ja tunnet kuinka kullini sykkii ja se paisuu ja paisuu... sanon että kohta laukean. Anna tulla vaan kaikki minulle kiljut...
Minä runkkaan kova kullini täällä nyt ja annan kohta spermani lentää... Toivottavasti sinäkin pystyt tyydyttämään itsesi.

[Tunnen miten kullisi kovenee entisestään ja sykkii, tiedän että kohta tulet sisääni annat spermasi minun pilluuni.
Minulla nyt hetki aikaa kun täällä ei enään ketään.

[Tunnen miten kullisi kovenee entisestään ja sykkii, tiedän että kohta tulet sisääni annat spermasi minun pilluuni.

Tunnet kuinka kova kullini paisuu ja sykkii, sinä nussit minut rajsuti. Kuulen kuinka pillusi litsee ja voihkit sanoen anna spermai minulle, anna spermasi minulle... Kun laukean niin otan rajun otteen sun pakarositasi ja puristan kovaa ja lantioni nousee samalla ylös ja huudan tuleeeeee.....oooooh. Sinä vastaat ihanaa saada kuuma spermaa syvälle pilluun.. Meillä on aivan raukea olo ja ollaan aivan lehekkäin, liikutat itsesi vielä kun kullini on sun sisällä...mmmm.
Mukavaa että sinulla on nyt hetki aikaa kun ei kukaan näy. Hyväilee vaan kostea pillusi, se kuulostaa hyvältä ja se on varmasti erittäin kosteaa.
Minä annan kohta spermani lentää vatsalleni...
Toivottavasti pystyin piristämään tylsää työpäiväsi ;)

Pilluni aivan liti märkänä, haluaisin sinne sisään nyt jotain.....oli pakko ottaa stringit pois ja kuivata hieman taas paperinenäliinsalla.

Kuulostaa tosi kiihottavalta kun olet noin kosteaa ja kiimainen. Olisi ihan nuolla noin kosteaa pillua. Hyväilee itsesi kunnes laukeat...

Alkuperäinen kirjoittaja kuuma:

Tunnet kuinka kova kullini paisuu ja sykkii, sinä nussit minut rajsuti. Kuulen kuinka pillusi litsee ja voihkit sanoen anna spermai minulle, anna spermasi minulle... Kun laukean niin otan rajun otteen sun pakarositasi ja puristan kovaa ja lantioni nousee samalla ylös ja huudan tuleeeeee.....oooooh. Sinä vastaat ihanaa saada kuuma spermaa syvälle pilluun.. Meillä on aivan raukea olo ja ollaan aivan lehekkäin, liikutat itsesi vielä kun kullini on sun sisällä...mmmm.
Mukavaa että sinulla on nyt hetki aikaa kun ei kukaan näy. Hyväilee vaan kostea pillusi, se kuulostaa hyvältä ja se on varmasti erittäin kosteaa.
Minä annan kohta spermani lentää vatsalleni...
Toivottavasti pystyin piristämään tylsää työpäiväsi ;)

Kiitos kyllä annoit piristystä koitan saada orgasmin.