Piristystä !!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja N36
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja N36:
Huokailen nautinnosta, tunnen huulesi vatsallani.

Käteni siirtyy kesämekkosi alle ja nostelen sen hieman ylös, suutelen reisien sisäpuolella ja sinä oikein levittelet jalkojasi aaaah onpas minullakin kuuma nyt..

Käteni siirtyy kesämekkosi alle ja nostelen sen hieman ylös, suutelen reisien sisäpuolella ja sinä oikein levittelet jalkojasi aaaah onpas minullakin kuuma nyt..[/quote]

Levitän reisiäni ja tunnet miten kuumana olen , huomaan sinunkin olevan "kuumana". Kuiskaan sinulle ettei me voida täällä jatkaa ja ehdoitan yhteistä uima reissua?

Levitän reisiäni ja tunnet miten kuumana olen , huomaan sinunkin olevan "kuumana". Kuiskaan sinulle ettei me voida täällä jatkaa ja ehdoitan yhteistä uima reissua?

Käyt tosi kuumana ja levittelet jalkojasi, käteni siirtyy ylemmäs ja menee pikkareiten alle, tunnen kuinka kosteaa pillusi on ja kun kosketan sitä niin oikein huohoitat ooohhh. Minulla on aivan pakko maistella sanon ja siirän niitä sivun ja kieleni nuolee vakosi aaaah maistun niin hyvälle...sinä oikien täriset ja otat päästäni kiinni ja vedät sen tiukasti sun pilluun sanoen nuole, nuole lisää aaaahhh..

Alkuperäinen kirjoittaja kuuma:

Käyt tosi kuumana ja levittelet jalkojasi, käteni siirtyy ylemmäs ja menee pikkareiten alle, tunnen kuinka kosteaa pillusi on ja kun kosketan sitä niin oikein huohoitat ooohhh. Minulla on aivan pakko maistella sanon ja siirän niitä sivun ja kieleni nuolee vakosi aaaah maistun niin hyvälle...sinä oikien täriset ja otat päästäni kiinni ja vedät sen tiukasti sun pilluun sanoen nuole, nuole lisää aaaahhh..

Et lopeta vaan siirrät pikkareita sivuun ja paljastat häpyni, nuolet hitaasti märkiä häpyhuuliani sekä klitoristani.

Et lopeta vaan siirrät pikkareita sivuun ja paljastat häpyni, nuolet hitaasti märkiä häpyhuuliani sekä klitoristani.

En lopeta ja kun nuolen sun kosteaa pillusi niin kiimaiset mehusi oikein valuu aaahhh. samalla työnnän sormeni hitaasti sisään ja miten sinä iniset nautinnosta.. Kuiskat anna lisää ooohh. Kieleni leikkii sun klittan kanssa jonka minä myös samalla näykin..

En lopeta ja kun nuolen sun kosteaa pillusi niin kiimaiset mehusi oikein valuu aaahhh. samalla työnnän sormeni hitaasti sisään ja miten sinä iniset nautinnosta.. Kuiskat anna lisää ooohh. Kieleni leikkii sun klittan kanssa jonka minä myös samalla näykin..
[/quote]

Siirrän pikkareitani lisää syrjään jotta pääset yhä lähemmäs kosteaa pilluani...

Siirrän pikkareitani lisää syrjään jotta pääset yhä lähemmäs kosteaa pilluani...

Niin siirrät niitä lisää syrjään ja voihkit smallla nuole pilluni lisää se tuntuu taivaallisen hyvältä. Sormeni tekee samalla töitä kosteassa pillussa ja tunnen kuinka pillusi oikein sykkii.. Kullini on aivan kivikova housissani ja kuiskaan sinulle haluan ottaa sinut, tässä ja nyt.

[/quote]
Kyrpäni repsahti, kun näin horovittusi.

[
[/quote]

Niin siirrät niitä lisää syrjään ja voihkit smallla nuole pilluni lisää se tuntuu taivaallisen hyvältä. Sormeni tekee samalla töitä kosteassa pillussa ja tunnen kuinka pillusi oikein sykkii.. Kullini on aivan kivikova housissani ja kuiskaan sinulle haluan ottaa sinut, tässä ja nyt.[/quote]

Kiihkoni valtaa minut kun nuoletja samalla sormin tyydytät. Huomaan miten housuissasi pollottaa . Olen aivan kiimaisena , mutta järki sanoo ettei voida täällä , koska käytävällä kuuluu askelten ääniä . Koska tahansa meidät saatetaan yllättää.

[

Kiihkoni valtaa minut kun nuoletja samalla sormin tyydytät. Huomaan miten housuissasi pollottaa . Olen aivan kiimaisena , mutta järki sanoo ettei voida täällä , koska käytävällä kuuluu askelten ääniä . Koska tahansa meidät saatetaan yllättää.

Huomaan kuinka kiimainen olet, levittelet jalkojasi tosi rivosti kun nuolen erittäin kosteaa pillusi. Avaan housuni ja otan kova kullini esiin, otan sun kädestä otteen ja vien sen mun kulliin ooooh miten ihan kova kulli sanot, haluan sitä... Sanot kuitenkin ettei täällä voidaan jatkaa. Kysyn minne voidaan mennä, vai otetaanko kuitenkin täällä sellainen pikapano?

Huomaan kuinka kiimainen olet, levittelet jalkojasi tosi rivosti kun nuolen erittäin kosteaa pillusi. Avaan housuni ja otan kova kullini esiin, otan sun kädestä otteen ja vien sen mun kulliin ooooh miten ihan kova kulli sanot, haluan sitä... Sanot kuitenkin ettei täällä voidaan jatkaa. Kysyn minne voidaan mennä, vai otetaanko kuitenkin täällä sellainen pikapano?
[/quote]

Tunnen kädessäni kovan kankesi... haluan sitä mutten täällä, ajetaan johonkin rannalle tai pysäköintialuueelle... Pyydän sinua laskemaan suurimmat paineesi runkkaamalla suuhuni.

Niin siirrät niitä lisää syrjään ja voihkit smallla nuole pilluni lisää se tuntuu taivaallisen hyvältä. Sormeni tekee samalla töitä kosteassa pillussa ja tunnen kuinka pillusi oikein sykkii.. Kullini on aivan kivikova housissani ja kuiskaan sinulle haluan ottaa sinut, tässä ja nyt.[/quote]

Oksettaa nähdä tuollainen rumilus.

[/quote]

Tunnen kädessäni kovan kankesi... haluan sitä mutten täällä, ajetaan johonkin rannalle tai pysäköintialuueelle... Pyydän sinua laskemaan suurimmat paineesi runkkaamalla suuhuni.

Puristat kova kullini sun kädessä ja sanot haluan, haluan sitä. Mennään vaikkapa johonkin rannalle ehdottelet. Näin teemme sanon. Seison sun edessä ja kulli aivan sun kasvojen edessä, nopeasti otat kuitenkin sen suuhun ja imet ja imet...

Puristat kova kullini sun kädessä ja sanot haluan, haluan sitä. Mennään vaikkapa johonkin rannalle ehdottelet. Näin teemme sanon. Seison sun edessä ja kulli aivan sun kasvojen edessä, nopeasti otat kuitenkin sen suuhun ja imet ja imet...[/quote]

Pusan paineesi imemällä terskaasi samalla kielelläni maistelen sen alapintaa..

Pusan paineesi imemällä terskaasi samalla kielelläni maistelen sen alapintaa..

Miten hyvältä tuntuu kun imet kova kullini oooh, mutta en halua vielä tulla sanon vaikka on niin vaikeaa lopettaa. Kielesi nuolee vartta pitkin ja jopa analet minut tulla sun suihin, sanot kiimaisella äänellä anna minulle spermasi nyt...mutta säästän sitä kun mennään muualle sanon.Pakko täällä hyväillä kullini samalla kun olen erittäin kiimainen. Entäs sinä?

Miten hyvältä tuntuu kun imet kova kullini oooh, mutta en halua vielä tulla sanon vaikka on niin vaikeaa lopettaa. Kielesi nuolee vartta pitkin ja jopa analet minut tulla sun suihin, sanot kiimaisella äänellä anna minulle spermasi nyt...mutta säästän sitä kun mennään muualle sanon.Pakko täällä hyväillä kullini samalla kun olen erittäin kiimainen. Entäs sinä?[/quote]

Haluan tyydyttää sinut, ethän voi lähteä tuossa tilassa muualle. Kullisi pullotus näkyy kun lähdemme. Olen aivan märkänä.

Haluan tyydyttää sinut, ethän voi lähteä tuossa tilassa muualle. Kullisi pullotus näkyy kun lähdemme. Olen aivan märkänä.

Kyllä se on totta, kullini pullottaa ja se on aivan suonikas. Mutta haluan kuitenkin säästää kaikki spermat van sinulle kun haluan antaa sinulle tyydytyksen. Noesemme ylös ja laitan paitani housujen päälle niin ei kukaan huomaa. Nopeasti poistumme työpaikaltasi ja menemme autoon. Ehdottelet että ajaa johonkin rantsulle niin saan sinua ottaa sanot.
Vedin minun uikkarit kokanaan pois kun istun täällä ja kulli juhlakunnossa, hitaasti runkkaan sitä samalla.

Kyllä se on totta, kullini pullottaa ja se on aivan suonikas. Mutta haluan kuitenkin säästää kaikki spermat van sinulle kun haluan antaa sinulle tyydytyksen. Noesemme ylös ja laitan paitani housujen päälle niin ei kukaan huomaa. Nopeasti poistumme työpaikaltasi ja menemme autoon. Ehdottelet että ajaa johonkin rantsulle niin saan sinua ottaa sanot.
Vedin minun uikkarit kokanaan pois kun istun täällä ja kulli juhlakunnossa, hitaasti runkkaan sitä samalla.[/quote]

Nostan toppiani peittämään rintani ja korjaan pikkareitani , mutta ne tuntuvat tosi märiltä. Kullisi housuista ulkona vain paita peittää ettei näy.
Näkisimpä miten se seisoo...

Nostan toppiani peittämään rintani ja korjaan pikkareitani , mutta ne tuntuvat tosi märiltä. Kullisi housuista ulkona vain paita peittää ettei näy.
Näkisimpä miten se seisoo...

Nostat toppis ja korjaat pikkareita vaikka onkin märkiä. Kullini laitan housuni siään ja paita peittää ettei koko pullotus näy. Mennään autoon ja kun lähdemme ajelemaan niin sinä vedät pikkarit pois kokonaan. Levittelet jalkojasi ja näytät minulle sinun erittäin kosteaa pillusi aaaaah, hyväilet pillusi samalla ja oikein voihkit nautinnosta. Tullaan sinne rannalle ja pysäköidään autoon hieman syrjään... Kullini on niin kova nyt ja runkkaan sitä pitkin vedoin kun täällä istun Niin, näkisimpä minä sinun kostea pillusi..

Nostat toppis ja korjaat pikkareita vaikka onkin märkiä. Kullini laitan housuni siään ja paita peittää ettei koko pullotus näy. Mennään autoon ja kun lähdemme ajelemaan niin sinä vedät pikkarit pois kokonaan. Levittelet jalkojasi ja näytät minulle sinun erittäin kosteaa pillusi aaaaah, hyväilet pillusi samalla ja oikein voihkit nautinnosta. Tullaan sinne rannalle ja pysäköidään autoon hieman syrjään... Kullini on niin kova nyt ja runkkaan sitä pitkin vedoin kun täällä istun Niin, näkisimpä minä sinun kostea pillusi..[/quote]

Istun auton etupenkille ja hivutan pikkarini pois päältäni , samalla hyväilen klitoristani . Huomaan miten katselet ajaessasi himokkaasti , lasken topuin alas ja samalla nostan helmat jotta näkisit mitä saat . Pyydän sinua avaamaan ajaettasi housusi ja näyttämään komea kova kalusi .

Istun auton etupenkille ja hivutan pikkarini pois päältäni , samalla hyväilen klitoristani . Huomaan miten katselet ajaessasi himokkaasti , lasken topuin alas ja samalla nostan helmat jotta näkisit mitä saat . Pyydän sinua avaamaan ajaettasi housusi ja näyttämään komea kova kalusi .
On tosi vaikeaa ajaa kun sinä näytät pillusi jonka samalla hyväilet oooh. Lasket toppis alas ja sinun rinnat ovat esillä ja nännit niin kovina. Avaan housuni samalla kun ajaan ja otan kova kullini esiin jonka näytän sinulle sanoen, odota kun pysäköidään niin saat tämän ottaa kokonaan....

[/quote]
On tosi vaikeaa ajaa kun sinä näytät pillusi jonka samalla hyväilet oooh. Lasket toppis alas ja sinun rinnat ovat esillä ja nännit niin kovina. Avaan housuni samalla kun ajaan ja otan kova kullini esiin jonka näytän sinulle sanoen, odota kun pysäköidään niin saat tämän ottaa kokonaan....
[/quote]

Katson kiimaisena kulliasi samalla kun hyväilen itseäni, nousen polvilleni etupenkille ja otan kullisi hellasti huulteni väliin. Ajamme kaupungin läpi yritän hieman peitellä ettei paljas takapuoleni näkyisi , mutta sinä silittelet pakaroitani.

Katson kiimaisena kulliasi samalla kun hyväilen itseäni, nousen polvilleni etupenkille ja otan kullisi hellasti huulteni väliin. Ajamme kaupungin läpi yritän hieman peitellä ettei paljas takapuoleni näkyisi , mutta sinä silittelet pakaroitani.
Huomaan kuinka sinulla on sellainen erittäin kiimainen katse. Kyllä sinä niin taitavasti osaat imeä kullini kun olet polvillasi etupenkillä. Minulla on ihan pakko silitellä sun pakaroitasi jonka välillä puristan, käteni siirtyy sun jalkojen väliin kun olet polvillasi ja työnnän yhden sormen sisään sun pilluun ja sinä oikein kiljut kovalla äänellä...aaaaah. Vihdoinkin tullaan perille ja pysököin autoni. Sanon sinulle että olen niin kiimainen ja haluan sinut.

Huomaan kuinka sinulla on sellainen erittäin kiimainen katse. Kyllä sinä niin taitavasti osaat imeä kullini kun olet polvillasi etupenkillä. Minulla on ihan pakko silitellä sun pakaroitasi jonka välillä puristan, käteni siirtyy sun jalkojen väliin kun olet polvillasi ja työnnän yhden sormen sisään sun pilluun ja sinä oikein kiljut kovalla äänellä...aaaaah. Vihdoinkin tullaan perille ja pysököin autoni. Sanon sinulle että olen niin kiimainen ja haluan sinut.

[/quote]

Minulla mekko ja toppi vyötäröllä sinulla jo housut auki kulli upeasti tanassa. Anelen riisu housut pois.Emme välitä vaikka rannalla saattaa kulkea muitakin.

Alkuperäinen kirjoittaja n36:
Minulla mekko ja toppi vyötäröllä sinulla jo housut auki kulli upeasti tanassa. Anelen riisu housut pois.Emme välitä vaikka rannalla saattaa kulkea muitakin.

En minäkään välitä vaikka saatta olla joku katsomassa koska halun nyt sinut. Onneksi siellä ei ole vielä ketään tähän aikaan kun tullaa sinne. Riisun huouni pois ja samalla myös bokserit. Kulli seisoo kovna ja niin suonikas. Sinäkin riisut kaikki sun vaatteet ja sanot minulle mene selällesi tonne hiekkaan niin saan tulla päällesi ja ottaa sinut koska haluan niin...