Piristystä meille pervoille

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Julia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hyvää yötä Enkelini, olin kaverini kanssa liikkeellä. Ystävät helpottavat tässä elämässä. Tuli nähtyä kuinka mies särki ystäväni sydämen. Toisilla on sydämet ja toiset leikkivät niillä. En päässyt kirjoittamaan aikaisemmin, anna anteeksi söpöliini !!!

Vain pieni harmaa enkeli,kynttilä kädessä,tien varrella. räntää tulee vasten silmiä,tuuli liekkiä kynttilän heiluttaa. vain pieni harmaa enkeli,tien varrella,muistuttaa koettaa kiireisiä,jokaista kotona joku odottaa,vartoo,kaipaa. vain pieni harmaa enkeli,tien varrella,lähes huomaamaton. ei kaikki näe,ei ehdi kiireiltään,kynttilää näkemään.

Rooliasu pidetään viimeiseen asti päällä töissä. Minulla on kolmenkympin kriisi päällä ja haluaisin elää täysillä ne päivät jotka vielä elän. Elämä on loppujen lopuksi lyhyt matka. Sami65 järkyttyi psyykkisesti sairaasta ihmisestä. Jokainen joka on psyykkisesti terve olkaa onnellisia siitä !!! Sairaan mielen kanssa eläminen on yhtä helvettiä. Sairas mieli terveessä kehossa. Välillä mietin olisinko onnellinen ilman jalkoja jos omistaisen terveen mielen ??? En minä tätä sairautta toivo kenellekään, en itsellenikään !!!

Yhteistyössä