Asiakkaat kaupan kassalla.

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kun kone ei lue koodia tai tuotteesta puuttuu hinta, aina joku valopää heittää "Se on sitte varmaan ilmainen!" HÖHÖHÖHÖ.

Tiedoksi: Se on vtun vanha läppä ja saa kassassa aikaan vain kuplia vereen. Oikeasta lääkityksestä nauttiva saattaa vaivautua naurahtamaan.

Jaksaa kantaa tuotteen kassalle, mutta toteaa sitten siinä, että "mä jätän tän pois".

Tiedoksi: Sen päätöksen voi tehdä aiemminkin, esimerkiksi, jos siellä hyllyssä mistä tavaran ottaa ja laittaa sen kauniisti takaisin paikalleen. Kassa joutuu itse omalla tauollaan raahaamaan jätettyjä kamoja paikoilleen.

"Paljos tästä saa alennusta?" -jankutus.

Tiedoksi: Ei senttiäkään. Kassa ei päätä alennuksista.

Kassa kysyy opetetusti jotain etukorttia. Vastaus: "Noeivittuoojaeikävittuikinävittutuuhaistavittupaskavitunkortteines".

Tiedoksi: Pelkkä "Ei" riittää


Myyjä aloittaa kassatapahtuman sanomalla asiakkaalle "Hei"! Asiakas vastaa "Muovikassi."

Tiedoksi: Kassa haukkuu sinut illalla kavereilleen "vitun idioottina". Hein sanominen ei voi olla ylivoimaisen vaikeaa.

Seisoo toisen kassan jonossa ja näkee kassahenkilön lähestyvän rahat kädessä viereistä. Kun kassa on vielä 20 metrin päässä kassasta, alkaa huutaa "AVAATSÄ??!" Tulee sitten huohottamaan siihen portin taakse ja nykii ja repii sitä ja tuijottaa koko ajan silmät kiiluen, että "vauhtia siihen avaamiseen, vauhtia s*atana".

Tiedoksi: Kassan avaamiseen kuluu tietty aika eikä se nopeudu sillä kyttäämisellä.

Olen asiakaspalvelija - tietenkin muistan kuusi vuotta sitten tekemäsi tilauksen, vaikkakin sinulla ei ole tilausnumeroa ja muistelet, että se on tehty nimellä, jonka ensimmäinen kirjain on "T" tai "A".
 
  • Tykkää
Reactions: m1es
vierailija
Onpa sulla ollut huono päivä. Koita kestää, se on vain työpaikka. Jokaisella työpaikalla on omat ärsyttävät asiansa, mutta kyllä ne kestää kun keskittyy enemmän mukaviin asioihin.
 
Kyl toi "asiakaspalvelijoiden" jankutus ja haukkuminen noista asiakkaista on jo ihan yhtä suuri ongelma, kuin noi vanhat vitsit. Jotkut asiakkaat tulee käyttäytyyn noin ihan aina, mut ei se asiakasta haukkumalla parane, pahenee vain.
Noista tilanteista pääsee parhaiten tekemällä työnsä, eli palvelemalla sen asiakkaan.
Se, et haukkuu asiakkaat työkavereille tai kavereille, näkyy muuten ulospäin sille asiakkaallekin kovin helposti, kun kerrankin ohittaa sen hiuksenhienon rajan siinä työssään. Ja sit ei kannata ihmetellä, kun asiakkaat yhtäkkiä loppuu.
 
vierailija
Kyl toi "asiakaspalvelijoiden" jankutus ja haukkuminen noista asiakkaista on jo ihan yhtä suuri ongelma, kuin noi vanhat vitsit. Jotkut asiakkaat tulee käyttäytyyn noin ihan aina, mut ei se asiakasta haukkumalla parane, pahenee vain.
Noista tilanteista pääsee parhaiten tekemällä työnsä, eli palvelemalla sen asiakkaan.
Se, et haukkuu asiakkaat työkavereille tai kavereille, näkyy muuten ulospäin sille asiakkaallekin kovin helposti, kun kerrankin ohittaa sen hiuksenhienon rajan siinä työssään. Ja sit ei kannata ihmetellä, kun asiakkaat yhtäkkiä loppuu.
Typerä vastaus....
 

Yhteistyössä