Piristystä meille pervoille

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Julia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Miten olet töissä,miten pääset kulkemaan? sain käsityksen,että jäät töistä pois..? olen joka toinen viikko 6-14,joka toinen 14-24. ensi viikko ilta. aikaa muuten tänään ja huomenna illalla... jos kiire sattuu olemaan..;)

Enkelini olen töissä tänään 16 asti. Viimeinen keskitysleiripäiväni on 31.1 tiistaina. Sitten loppuu orjuus ja haluan nauttia hetken vapaudesta. Pää räjähtää, kun en pysty kirjoittamaan Rakkaalleni, koska on tappotahti töissä.
Kirjoitan Enkelille illalla kun saan keskittyä ainoastaan sinuun.

Tule mun puolesta pyörittämään puhelinkaruselliä, jossa kukaan ei vastaa. Täällä alkaa olemaan naisilla pinna kireällä. Nauroin yhdelle miehelle hysteerisesti, että täällä on vaihde aika epätoivoinen. Nauran tässä samalla kaveriani jolla alkaa ääni kuulostamaan aika kireältä. Täällä on hysteerinen meininki päällä.

saat kysyä.
Veneessä?!??! tällä pakkasella?!? minä istun kyllä autossa,kohta kotona. pitäisi käydä rautakaupassa ja lähteä sitten viemään meidän pikkuneitiä punkalaitumelle. humppilan kupeeseen. sinulla kitutunti menossa. iso hali sinne!

hei sinä keijuni. jokos pienellä on työt takana? olen juuri matkalla humppilasta kotiinpäin. tänään pitäisi vielä tulla 4 kuutiota polttopuita. aikas talkoo,ennenkuin ne on sisällä.

mikäs meidän pientä riipii? etkö saanut nukuttua päikkäreitä? maaseutu,todella! järven rannalla. rauhallista,kuten asiaan kuuluu. mitä keijulle nyt pitäisi tehdä,sanoa? ottaa syliin ja kantaa unen siivin kauas pois?

Mies sai raivarin kun en jaksanut enää jatkaa työssäni. Syylistäminen ei yhtään helpota tuskaa, Rakastan työkavereitani ja minulla tulee heitä ikävä. Mutta lääkkeet alkavat vaikuttamaan ja on pakko lähteä kauniiseen unimaailmaan. Tahdon tavata sut oikeasti !!!

Anna huutaa,kyllä maailmaan ääntä mahtuu,eikä se ainakaan asiaa eteenpäin vie! otit unilääkkeen? ei mikään estä tapaamista.. ajele huomenillalla tänne päin.. tai viikolla karkkilaan.. tai.. laitan tässä jossain vaiheessa numeroni sinun s-postiin.

Lintuni nukkuu pois elämän tuskaa. nuku,lintuni,nuku,henkeni minä lähetän untasi vartioimaan,jotta se syvää olisi. siipien havina ympärilläsi on enkelten,jotka mukaan otin suojaksesi,maailmaa vastaan kilveksi. käteni lasken päällesi,lämpöä tuomaan,jotta talvi ei uneesi tunkeudu. minä täällä vain keittelen kahvia,kannan puita sisälle,pidän takassa tulta,poltan kynttilää. sinullekin yksi,ikkunalla,enkelten ympäröimä. hali.

Sinua olen ajatellut pitkän illan,täällä untasi vartioinut,voimaa lähettänyt,mikä minulle annettu on,eteenpäin,ympärilleni jakaa. älä unessasi pelkää,sillä minä seison vierelläsi,suojana. anna minun,elämääsi kuulua,voimana kulkea,rinnallasi. nyt,kun minua tarvitset. tiedät,että minä olen siinä,vain kättä ojennat. minä olen siinä,kuin elämä ympärilläsi.

Yhteistyössä