Piristävä leffa tai nettisivu..?

Tän viikon itkut tuli itkettyä yhdellä kertaa ja mieli hyvin matalalla :'( Olisi niin paljon helpompaa kun osaisi vaan torjua tuon miehen kokonaan ja saisi lopetettua tämän pelleilyn. Miehellä kun on toinen nainen ollut suhdettamme pilaamassa jo melko pitkään eikä nähtävästi ole pystynyt luopumaan kummastakaan. Toisaalta syytän niin itseäni näistä kuukausista ja itkuista kun itseähän minä tuota touhua olen katsellut vaikka kaikki tehdään melkein silmieni edessä. Nyt vaan toivon, että tämä riita jäi viimeiseksi ja saisin olla taas onnellinen. Tosin tiedän miten heikko olen ja annan liian helposti anteeksi.. :headwall:

Mutta niin, jotain piristystä nyt kaipaisin! Jos jollain mielessä joku piristävä leffa niin kertokaa toki :) Tai jokin aivot narikkaan-sivustokin kelpaisi.
 
:)
katso vaikka joku jim carreyn leffa, naurat VARMASTI!!! :) vaikka liar liar, tai ne ace venturat >:D ja tsemppiä sinulle, kyllä se siitä! :) se moukka ei sua ansaitse, saat vielä varmasti miehen joka sinua rakastaa, haleja :)
 

Yhteistyössä