Pipukkapunottaa ja kutisee, vauvalla on vaikia olla

  • Viestiketjun aloittaja "harmonie"
  • Ensimmäinen viesti
"EsaP"
Mun oli ihan pakko tulla tänne, kun kaikki puhuu tästä :D
Kyllä on mennyt lähihoitajakoulutuksessani anatomian tunnit ihan hukkaan, pitääkin käskeä opettajien lukea tää ketju :D

Parasta ikinä!

Meilläkin nykyään puhutaan pipukasta kotona! :D

Voi että haluisin tavata ketjun aloittaneen ääliö-äidin,tosin se voi myös olla muumi,niinkuin tuolla aikanaan todettiin.
Muumithan luonnollisestikkin ammun :D

Kiitos,olette romuttanut kaiken tietoni anatomiasta...en tiedä onko mulla etu-taka-vai-mikälie tapsukka ja onko mulla mahdollisuuksi ikinä enään saada errektiota,ilman kauheeta kikatuskohtausta, ihan siitäkin syystä...että en tiedä onko mulla nyt pinokkio,pipsukka vai mikä vittu mulla on :D
 
Järki hoi?
Suosittelisin lämpimästi käyttämään lasten kanssa "oikeita" nimiä asioista! En vieläkään ole unohtanut sitä lasten kesäleiriä n. 20 vuoden takaa, kun joku leiriläistä kertoi naisen alapään olevan nimeltään pimppaloora. Ja oikeasti hämmentyi, kun koko makuusalillinen koululaistyttöjä nauroi katketakseen... tyttöparka.
 
zwin
[QUOTE="huh";28295798]Mutta jos puhut pojastasi, niin vaatii kyllä varmaankin lääkärillä käyntiä, lääkäri kirjoittaa siihen salvaa.[/QUOTE]

Kyllä minunkin mielestäsi tuollaiset termit vaativat ehdottomasti lääkärikäyntiä. Tosin salvan sijaan on mahdollista, että lääkäri antaa jonkinlaisen pääntautidiagnoosin ja siihen sopivan reseptin.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Järki hoi?;28324221:
Suosittelisin lämpimästi käyttämään lasten kanssa "oikeita" nimiä asioista! En vieläkään ole unohtanut sitä lasten kesäleiriä n. 20 vuoden takaa, kun joku leiriläistä kertoi naisen alapään olevan nimeltään pimppaloora. Ja oikeasti hämmentyi, kun koko makuusalillinen koululaistyttöjä nauroi katketakseen... tyttöparka.
kuolen nauruun, kun kuvittelen tytön vakavissaan kertovan tuon :D
 
"Vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Järki hoi?;28324221:
Suosittelisin lämpimästi käyttämään lasten kanssa "oikeita" nimiä asioista! En vieläkään ole unohtanut sitä lasten kesäleiriä n. 20 vuoden takaa, kun joku leiriläistä kertoi naisen alapään olevan nimeltään pimppaloora. Ja oikeasti hämmentyi, kun koko makuusalillinen koululaistyttöjä nauroi katketakseen... tyttöparka.
Pimppaloora on pohjanmaan sanastoa, kute myös muttu ..jälkimmäistä ei varmaa kovi moni ole kuullut :D
 
äiti vm-70
Sympatiat viestin aloittajalle joka kysyi neuvoa ongelmaan. Inhottavaa porukkaa täällä joka jaksaa vääntää 10 sivua pilailua aloittajan kysymyksestä. En käsitä mikä teistä kanssasisarista tekee niin ilkeitä täällä netissä kun voi anonyyminä ivailla toisten kustannuksella.
 
häääh
Niin siis voihan pipukkaakin joutua käyttämään urologilla, että eihän se nyt kerro mitään.. ja jos se on se pimppeli niin voi ite päättää käykö uriksella vai gyniksellä. Tai vaikka jopa andriksella..
 
Stevia
Saattaa olla, että ap kuuluu vähemmistöihimme ja heillä puhutaan "vaikia" jne ja ei missään nimessä käytetä lähellekään oikeita termejä mistään mikä liittyy seksuaaliseen alueeseen.

Olen törmännyt vastaavan alueen synonyymeihin mm. lintunen, rusetti ja mopo.

Ole siinä sitten nauramatta ku joku sanoo et mopo karkasi käsistä...lintunen lensi pois...mut ei se mitään, laitan rusetin päähän ja....
 
"vieras"
Saattaa olla, että ap kuuluu vähemmistöihimme ja heillä puhutaan "vaikia" jne ja ei missään nimessä käytetä lähellekään oikeita termejä mistään mikä liittyy seksuaaliseen alueeseen.

Olen törmännyt vastaavan alueen synonyymeihin mm. lintunen, rusetti ja mopo.

Ole siinä sitten nauramatta ku joku sanoo et mopo karkasi käsistä...lintunen lensi pois...mut ei se mitään, laitan rusetin päähän ja....
? Miksi en tajunnut juttua. mopo karkasi käsistä ei ole mitään murretta tai laitan rusetin päähän :D... lintunen on kyllä murretta, muttei kovin erikoinen. Ei kai täällä kukaan edes pilkkaamassa ole :) Päivän piristäjä tämä välillä on ollut, naurattanut ja muuta :)
 
Stevia
Synonyymi = samaa tarkoittava sana. Eli just vaikka pimppi ja pimpero ovat synonyymejä.

Kansallishameita pitävien kulttuuriin ei kuulu puhua mistään, mikä liittyy seksiin (tavalla tai toisella) niiden oikeilla nimillä, vaan keksitään (itse) synonyymejä termeille eli tässä tapuksessa mopo on pippeli ja rusetti ja lintunen ovat pimppi.

Joko valkenee?
 
"vieras"
Synonyymi = samaa tarkoittava sana. Eli just vaikka pimppi ja pimpero ovat synonyymejä.

Kansallishameita pitävien kulttuuriin ei kuulu puhua mistään, mikä liittyy seksiin (tavalla tai toisella) niiden oikeilla nimillä, vaan keksitään (itse) synonyymejä termeille eli tässä tapuksessa mopo on pippeli ja rusetti ja lintunen ovat pimppi.

Joko valkenee?
valkeni, mutta sen verran kaukauset nuo synonyymit olivat etten ihan ymmärtänyt :D
 
turhaa jeesustelua
Alkuperäinen kirjoittaja äiti vm-70;28324992:
Sympatiat viestin aloittajalle joka kysyi neuvoa ongelmaan. Inhottavaa porukkaa täällä joka jaksaa vääntää 10 sivua pilailua aloittajan kysymyksestä. En käsitä mikä teistä kanssasisarista tekee niin ilkeitä täällä netissä kun voi anonyyminä ivailla toisten kustannuksella.
no turhaa jeesustelua sinulta tähän kohtaan mielestäni. Enemmän tämä kymmenen sivua on ollut hyvän tahtoista sanaleikkiä. Tosiasiahan alkuun oli että sukupuoli ei vaan kertakaikkiaan käynyt ilmi ap:n aloituksesta, sen verran kryptistä ilmaisua heillä käytetään. Ja kuten enemmistö on osoittanut niin liiallisella sievistelyllä ei saada ku sekaannusta aikaan. Toisekseen, ei palsta ole paikka kysellä neuvoja lasten lääkinnästä isommassa kuin nallepuh vai muumilaastarin valinta asiassa.

Löysää pipoa sinäkin, eläkä ole niin herkkis.
 
Jenner
pimpsloora -sanaa olen kuullut käytettävän. Rovaniemellä. Meillä on pimpsa ja pippeli -sanat käytössä pienempien lasten kuullen, mutta kun isompina käyttävät oikeita termejä, niin sitten käytetään niitä. Ja lapsia mulla on iältään 8v-30v. Mutta isot kiitokset tästä ketjusta, nessuloita tarvittiin :)
 
"Anne"
Pimpsloora eli pimpom on pempsun ja pipukan välissä. Pipukasta on vaaksa napaan. Pipukkaa tarvitaan pipsutukseen kun käydään veskissä. Äidillä on kerran kuussa pipsukaiset.
Pipskuukku eli kiku on tasapainoelin ja se on vaaksan mittainen. Isät tarvii sitä kiksutukseen äidin kaa tai kuskutukseen kun käyvät vessassa.
Vauvat tehdään kiksauttamalla ja ne syntyy kun ne on kypsiä. Sairaalassa ne kätilöidään ulos. Harvinaisen simppeliä.
Tytöillä on myös hymyhyylet vatsan alla. Ne hymyilevät kun saavat makkaraa.
Pojilla taas on pallottimet jotka toimivat kikunkellukkeina jos on uimassa. Muuten kiku eli pipskuukku voi vetäistä pojan pohjaan.
Isona pallottimet kilisee jos kiksututtaa.
 
"Anne"
[QUOTE="Anne";28325126]Pimpsloora eli pimpom on pempsun ja pipukan välissä. Pipukasta on vaaksa napaan. Pipukkaa tarvitaan pipsutukseen kun käydään veskissä. Äidillä on kerran kuussa pipsukaiset.
Pipskuukku eli kiku on tasapainoelin ja se on vaaksan mittainen. Isät tarvii sitä kiksutukseen äidin kaa tai kuskutukseen kun käyvät vessassa.
Vauvat tehdään kiksauttamalla ja ne syntyy kun ne on kypsiä. Sairaalassa ne kätilöidään ulos. Harvinaisen simppeliä.
Tytöillä on myös hymyhyylet vatsan alla. Ne hymyilevät kun saavat makkaraa.
Pojilla taas on pallottimet jotka toimivat kikunkellukkeina jos on uimassa. Muuten kiku eli pipskuukku voi vetäistä pojan pohjaan.
Isona pallottimet kilisee jos kiksututtaa.[/QUOTE]

Miks pitää olla niin hapan ja huumorintajuton... lapsista on hauskaa leikkiä näitä sanaleikkejä vaikka eivät aina ymmärräkkään ihan tarkkaa merkitystä. Sitten aikanaan ne selviävät ja naurua riittää sukupolvelta toiselle. Täällä on ollut monta hupaisaa kommentia, kiitos niistä.
Teillä tosikoilla taitaa olla pipukankireysoireyhtymä tai pipskuukun puutostauti eli kiksuvaje. Suosittelen lämpimiä kylpyjä ja miehelään menoa, se on hyvää rentoutusterapiaa. Jo sitten pipukkakin tykkää eikä enää kiristä korvien välistä.
 
"Tietäjä"
Kyllä pieni lapsikin tajuaa miten typerää tällaisten kiertelevien termien käyttö on. Meillä lapsena kotona käytettiin ihan normaaleja perustermejä alapään osalta ja pidin todella lapsellisena ja naurettavana kun serkkutyttö oli oppinut täman sijaan puhumaan pimpistä. Mielestäni se kuvasti heidän perheen yksinkertaisuutta ihmisinä. Nauratti alle kouluikäisenä jo tuo termi kun se kuulosti niin lapselliselta. AP:n lapsille varmaan nauretaan koulussa kun eivät tunnista ja puhu oikeilla termeillä. Tässä muka yritetään lasta suojella niin tehdään karhunpalvelus ja joutuu koulukiusatuksi vielä ja päätyy lopulta itsemurhaan tai kouluampujaksi ahdistuksen vuoksi.
 

Yhteistyössä