V
vieras
Vieras
Sähän soitit silloin yks päivä sekä Elise Vännille että Maria Donnerille. Kumpaa suosittelet? Tekis mieli soittaa! 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sähän soitit silloin yks päivä sekä Elise Vännille että Maria Donnerille. Kumpaa suosittelet? Tekis mieli soittaa!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sähän soitit silloin yks päivä sekä Elise Vännille että Maria Donnerille. Kumpaa suosittelet? Tekis mieli soittaa!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Suosittelen tuota Vänniä mun kohdallani ainakin osui oikeaan.Donneria en saanut kiinni ollenkaan aina vastaaja sanoi et palvelee toista asiakasta..
Mä olen yrittänyt niitä räpsiä,mutta aina tuo katti liikahtaa just kriittisellä hetkellä.. |O Nyt tosin makoilee tuolla sängynpäällä joten voisin napata muutaman kuvan.. =)Alkuperäinen kirjoittaja plääh:kuvia![]()
![]()
Ollos hyvä vain.Tulehan kertomaan jos soitat miten kävi. =)Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Suosittelen tuota Vänniä mun kohdallani ainakin osui oikeaan.Donneria en saanut kiinni ollenkaan aina vastaaja sanoi et palvelee toista asiakasta..
Kiitti!![]()
![]()
![]()