Pintelin, onko sulla lapset nyt kotona?

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Saan kakkaa niskaan mut tyhmä kun olen niin kysyn että miks pitää ottaa edes se yksi :ashamed: :ashamed: ?
Miks ei sais ottaa?

Me voidaan siis maailmantappiin vängätä puolin jos toisin tätä asiaa jos kysymykseen vastataan kysymyksellä =)
Vängätään vaan :D
Mut miksi sua häiritsee jos joku ottaa sen YHDENKIN olutta tmv?
Vkl juopot " vänkää ".
Otan mä joskus viikollakin :eek:
Vau, vkl ja vk juoppo sit.

Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:
Saan kakkaa niskaan mut tyhmä kun olen niin kysyn että miks pitää ottaa edes se yksi :ashamed: :ashamed: ?
Koska alkoholin kohtuukäyttö on ihan normaalia. Normaalia ainakin maailmalla, Suomessa vaan tuntuu olevan se käsitys että vedetään joko perskännit tai ei juoda mitään.
En ymmärrä, miksi ei saisi juoda yhtä olutta, jos tekee mieli olutta. Tai paria lasia viiniä ruoan kanssa. Tai siideriä saunan jälkeen, jos tekee siideriä mieli.
Lapsillekin tekee ihan hyvää nähdä, miten alkoholia oikeasti kuuluu käyttää... :whistle:
Ah, voi minua epänormaalia :'( :'(
Et sä ole epänormaali, jos olet absolutisti.
Mutta jos et soisi muidenkaan käyttävän alkoholia, koska et itsekään käytä, niin joo, olet epänormaali :D
Mä en juo juuri koskaan. Viimeeksi taisin juoda alkoholia heinäkuussa. Mutta mä en koskaan mieti, miksi joku toinen haluaa juoda. Se sallittakoon heille, kai aikuiset osaa itse päättää milloin juovat ja milloin ei.
Mitä lapsiin tulee, niin kielletty kiinnostaa aina. Niissä maissa, joissa alkoholin kohtuukäyttöä näkee kotona (esim. viiniä illallisella), ei juurikaan näe kaduilla vaeltelevia teinijuoppoja. Eikä kaduilla örveltäviä kännisiä aikuisiakaan sen puoleen.

En tod ole absolutisti :D

melkein joka viikonloppu saunassa otan siideriä ja saatan alkuillasta ottaa naapurinrouvan kanssa lasin viiniä, vaikka lapset olisi siinä. Mutta kai se mun raja menee sunnuntai-iltapäivissä.
Eli sähän oot samanlainen rapajuoppo kuin meikäläiset :D :hug:
Tää alotus on muuten lauantailta, eli Pintelin korkkasi eilen...

eikö kukaan tienny että kaljaa ei saa ottaa enneku lapset on sen 20v.!

ei oo vieraat tainnu kuulla koskaan lasten vahdeista.?

asiasta kymmenenteen!
Kuinka moni ottaa lapsen mukaan kun lähtee käymään viikonloppuna baarissa??

Koska alkoholin kohtuukäyttö on ihan normaalia. Normaalia ainakin maailmalla, Suomessa vaan tuntuu olevan se käsitys että vedetään joko perskännit tai ei juoda mitään.
En ymmärrä, miksi ei saisi juoda yhtä olutta, jos tekee mieli olutta. Tai paria lasia viiniä ruoan kanssa. Tai siideriä saunan jälkeen, jos tekee siideriä mieli.
Lapsillekin tekee ihan hyvää nähdä, miten alkoholia oikeasti kuuluu käyttää... :whistle:
Ah, voi minua epänormaalia :'( :'(
Et sä ole epänormaali, jos olet absolutisti.
Mutta jos et soisi muidenkaan käyttävän alkoholia, koska et itsekään käytä, niin joo, olet epänormaali :D
Mä en juo juuri koskaan. Viimeeksi taisin juoda alkoholia heinäkuussa. Mutta mä en koskaan mieti, miksi joku toinen haluaa juoda. Se sallittakoon heille, kai aikuiset osaa itse päättää milloin juovat ja milloin ei.
Mitä lapsiin tulee, niin kielletty kiinnostaa aina. Niissä maissa, joissa alkoholin kohtuukäyttöä näkee kotona (esim. viiniä illallisella), ei juurikaan näe kaduilla vaeltelevia teinijuoppoja. Eikä kaduilla örveltäviä kännisiä aikuisiakaan sen puoleen.

En tod ole absolutisti :D

melkein joka viikonloppu saunassa otan siideriä ja saatan alkuillasta ottaa naapurinrouvan kanssa lasin viiniä, vaikka lapset olisi siinä. Mutta kai se mun raja menee sunnuntai-iltapäivissä.
Eli sähän oot samanlainen rapajuoppo kuin meikäläiset :D :hug:
Tää alotus on muuten lauantailta, eli Pintelin korkkasi eilen...
Voi luoja, nyt helpotti :D :D

Ja ihan turhaan mustalle listalle itseni laitoin haukkumalla hännystelijöitä perseen nuolijoiksi. Kohta kukaan ei vastaa mun alotuksiin edes :'( Musta tulee palstakiusattu ja TURHAAN |O |O

Miks ei sais ottaa?

Me voidaan siis maailmantappiin vängätä puolin jos toisin tätä asiaa jos kysymykseen vastataan kysymyksellä =)
ei mua häiritse, kysyinpähän vaan että miksi pitää se ensimmäinenkään ottaa. Mutta täällähän ei ketään vakkaria saa kyseinalaistaa, heti tulee nuolijat kyllä paikalle puolustelemaan*nyt taisi kipis joutua mustalle listalle*
Jep jep,taidat oikein kinuta vihattujen joukkoon :LOL:
Mut hei sä oot absolutisti,se on ihan ok ja mä otan vapailla muutaman tai joskus enemmän,annetaan kaikkien "kukkien" kukkia :D
Turhaan sä käyt moralisoimaan ketään :whistle:

Harmaa
Alkuperäinen kirjoittaja Tähtönen84:

asiasta kymmenenteen!
..joo, olen kuullut lapsenvahdeista, mut itse en ainakaan laittais joka viikonloppuna lapsiani hoitoon, että pääsisin ryyppäämään vaikka lapsenvahteja löytyykin.

Harmaa
Miks ei sais ottaa?

ei mua häiritse, kysyinpähän vaan että miksi pitää se ensimmäinenkään ottaa. Mutta täällähän ei ketään vakkaria saa kyseinalaistaa, heti tulee nuolijat kyllä paikalle puolustelemaan*nyt taisi kipis joutua mustalle listalle*
Jep jep,taidat oikein kinuta vihattujen joukkoon :LOL:
Mut hei sä oot absolutisti,se on ihan ok ja mä otan vapailla muutaman tai joskus enemmän,annetaan kaikkien "kukkien" kukkia :D
Turhaan sä käyt moralisoimaan ketään :whistle:
Ollaanko silloin absolutisteja jollei vedetä päätä täyteen joka viikonloppu?

Tosin siitä on jo jokunen kuukausi aikaa kun viimeksi viikolla otin :D
Mut mikäs siinä jos ei mtn muuta elämää ole kun naukkailla holia joka vkl:)
Mistäs sä tiedät mitä mun elämään kuuluu :saint:
Ja olitko kattomassa monta tänä viikonloppuna "naukkailin" :whistle:

Vieras
No ei jutuista päätellen kovin kummoista. Siiderin täytteistä elämään. Onnee sulle.

Alkuperäinen kirjoittaja Harmaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Tähtönen84:

asiasta kymmenenteen!
..joo, olen kuullut lapsenvahdeista, mut itse en ainakaan laittais joka viikonloppuna lapsiani hoitoon, että pääsisin ryyppäämään vaikka lapsenvahteja löytyykin.
en minäkään,enkä edes joka toinen.. mutta tuskin kukaan joka viikonloppu on lapsia hoitoon viemässä,, ja vaikka veisikin niin eiköhän ole oma asiansa.!

No ei jutuista päätellen kovin kummoista. Siiderin täytteistä elämään. Onnee sulle.
Kiitos :D

Yhteistyössä