vieras
Sen kummemmin en ota kantaa, mutta tarkoittaako yhden oluen avaaminen päivällä aina, ja kaikkien kohdalla sitä, että loppuiltaa kohti on kaatokännissä?
No tarkottaa tietenkin. Aina kun kaljan aukaisee, niin niitä on pakko juoda mäyräkoiran verran ja sammua kotiin lasten eteen.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sen kummemmin en ota kantaa, mutta tarkoittaako yhden oluen avaaminen päivällä aina, ja kaikkien kohdalla sitä, että loppuiltaa kohti on kaatokännissä?
Kylläpä täällä tampereella ainakin paussi päivystää... sinne siis yhteys mitä pikimminAlkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:Sossussa ei vastata lauantaisin, lastensuojelu päivystää 112:n kautta.Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Eiku sossuun!!!!!!Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:Kauheeta.Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Varmaan siks koska kirjoitin et avasin keskellä kirkasta päivää yhden oluen.. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Kuinka ihmeessä jotain voi kiinnostaa toisten elämä noin kovaa ja varsinkin virtuaalimaailmassa?
Annas oikea nimesi ja osoitteesi niin soitan hätänumeroon :attn:
Kyllä minä valveutuneena kansalaisena nämä asiat tiedän :xmas:
En. Ja toisekseen, Pintelinin kirjoituksia on huomattavasti helpompi seurata kuin miljoonan eri harmaana kirjoittelevan (mistäs niistä tietää onko kyseessä sama tyyppi joka eilenkin joi vai eikö ole).Alkuperäinen kirjoittaja vieras:jos vieras kirjoittaisi noin usein viestejä alkoholia koskien, olisitteko huolissanne?
Painu sä kuukuppi hevon vittuun täältä moralisoimasta. Luuletko olevas itse täydellinen?Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:En. Ja toisekseen, Pintelinin kirjoituksia on huomattavasti helpompi seurata kuin miljoonan eri harmaana kirjoittelevan (mistäs niistä tietää onko kyseessä sama tyyppi joka eilenkin joi vai eikö ole).Alkuperäinen kirjoittaja vieras:jos vieras kirjoittaisi noin usein viestejä alkoholia koskien, olisitteko huolissanne?
Ketäs mä olen nyt moralisoinut? Totesin vaan, että vieraan tekemisiä on vaikeampi seurata koska vieraita on niin monia, eikä millään voi tietää kuka kukin on.Alkuperäinen kirjoittaja hä:Painu sä kuukuppi hevon vittuun täältä moralisoimasta. Luuletko olevas itse täydellinen?Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:En. Ja toisekseen, Pintelinin kirjoituksia on huomattavasti helpompi seurata kuin miljoonan eri harmaana kirjoittelevan (mistäs niistä tietää onko kyseessä sama tyyppi joka eilenkin joi vai eikö ole).Alkuperäinen kirjoittaja vieras:jos vieras kirjoittaisi noin usein viestejä alkoholia koskien, olisitteko huolissanne?
Juu, baarissa olen töissä, mutta kyllä siellä baarissa voi käydä muutenkin kuin töissä ja ryyppäämässäAlkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:Älä yllytä hulluja.Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Mäkin taidan mennä pian baariin :xmas:
Kauankohan menee kunnes harmaa tekee avauksen siitä, miten se Scarlettkin vaan ryyppää vaikka on raskaana? :xmas:
(joo, tiedän että sä oot baarissa töissä...etkö olekin?)
No tuskin se sun ongelmas onAlkuperäinen kirjoittaja vierastan:Miksi pitää aloittaa jo päivällä? Olet pintelin varmaan hyvässä kunnossa kun lapsesi menevät nukkumaan?Kuka hoitaa lapsia kun juot keskellä päivää ja kuka ulkoilee heidän kanssaan yms?
Miks ei sais ottaa?Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Saan kakkaa niskaan mut tyhmä kun olen niin kysyn että miks pitää ottaa edes se yksi :ashamed: :ashamed: ?
Koska alkoholin kohtuukäyttö on ihan normaalia. Normaalia ainakin maailmalla, Suomessa vaan tuntuu olevan se käsitys että vedetään joko perskännit tai ei juoda mitään.Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Saan kakkaa niskaan mut tyhmä kun olen niin kysyn että miks pitää ottaa edes se yksi :ashamed: :ashamed: ?
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Miks ei sais ottaa?Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Saan kakkaa niskaan mut tyhmä kun olen niin kysyn että miks pitää ottaa edes se yksi :ashamed: :ashamed: ?
Ah, voi minua epänormaalia :'( :'(Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:Koska alkoholin kohtuukäyttö on ihan normaalia. Normaalia ainakin maailmalla, Suomessa vaan tuntuu olevan se käsitys että vedetään joko perskännit tai ei juoda mitään.Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Saan kakkaa niskaan mut tyhmä kun olen niin kysyn että miks pitää ottaa edes se yksi :ashamed: :ashamed: ?
En ymmärrä, miksi ei saisi juoda yhtä olutta, jos tekee mieli olutta. Tai paria lasia viiniä ruoan kanssa. Tai siideriä saunan jälkeen, jos tekee siideriä mieli.
Lapsillekin tekee ihan hyvää nähdä, miten alkoholia oikeasti kuuluu käyttää...
Vängätään vaanAlkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Miks ei sais ottaa?Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Saan kakkaa niskaan mut tyhmä kun olen niin kysyn että miks pitää ottaa edes se yksi :ashamed: :ashamed: ?
Me voidaan siis maailmantappiin vängätä puolin jos toisin tätä asiaa jos kysymykseen vastataan kysymyksellä =)
Vkl juopot " vänkää ".Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Vängätään vaanAlkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Miks ei sais ottaa?Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Saan kakkaa niskaan mut tyhmä kun olen niin kysyn että miks pitää ottaa edes se yksi :ashamed: :ashamed: ?
Me voidaan siis maailmantappiin vängätä puolin jos toisin tätä asiaa jos kysymykseen vastataan kysymyksellä =)
Mut miksi sua häiritsee jos joku ottaa sen YHDENKIN olutta tmv?
ei mua häiritse, kysyinpähän vaan että miksi pitää se ensimmäinenkään ottaa. Mutta täällähän ei ketään vakkaria saa kyseinalaistaa, heti tulee nuolijat kyllä paikalle puolustelemaan*nyt taisi kipis joutua mustalle listalle*Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Vängätään vaanAlkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Miks ei sais ottaa?Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Saan kakkaa niskaan mut tyhmä kun olen niin kysyn että miks pitää ottaa edes se yksi :ashamed: :ashamed: ?
Et sä ole epänormaali, jos olet absolutisti.Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Ah, voi minua epänormaalia :'( :'(Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:Koska alkoholin kohtuukäyttö on ihan normaalia. Normaalia ainakin maailmalla, Suomessa vaan tuntuu olevan se käsitys että vedetään joko perskännit tai ei juoda mitään.Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Saan kakkaa niskaan mut tyhmä kun olen niin kysyn että miks pitää ottaa edes se yksi :ashamed: :ashamed: ?
En ymmärrä, miksi ei saisi juoda yhtä olutta, jos tekee mieli olutta. Tai paria lasia viiniä ruoan kanssa. Tai siideriä saunan jälkeen, jos tekee siideriä mieli.
Otan mä joskus viikollakinAlkuperäinen kirjoittaja Vieras:Vkl juopot " vänkää ".Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Vängätään vaanAlkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Miks ei sais ottaa?Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Saan kakkaa niskaan mut tyhmä kun olen niin kysyn että miks pitää ottaa edes se yksi :ashamed: :ashamed: ?
Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:Et sä ole epänormaali, jos olet absolutisti.Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Ah, voi minua epänormaalia :'( :'(Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:Koska alkoholin kohtuukäyttö on ihan normaalia. Normaalia ainakin maailmalla, Suomessa vaan tuntuu olevan se käsitys että vedetään joko perskännit tai ei juoda mitään.Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Saan kakkaa niskaan mut tyhmä kun olen niin kysyn että miks pitää ottaa edes se yksi :ashamed: :ashamed: ?
Mutta jos et soisi muidenkaan käyttävän alkoholia, koska et itsekään käytä, niin joo, olet epänormaali
Mä en juo juuri koskaan. Viimeeksi taisin juoda alkoholia heinäkuussa. Mutta mä en koskaan mieti, miksi joku toinen haluaa juoda. Se sallittakoon heille, kai aikuiset osaa itse päättää milloin juovat ja milloin ei.
Mitä lapsiin tulee, niin kielletty kiinnostaa aina. Niissä maissa, joissa alkoholin kohtuukäyttöä näkee kotona (esim. viiniä illallisella), ei juurikaan näe kaduilla vaeltelevia teinijuoppoja. Eikä kaduilla örveltäviä kännisiä aikuisiakaan sen puoleen.