Pintelin, mikä tilanne?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Hei, se Pintelinin eilinen viestiketju on poistettu. En tiedä, menikö rumaksi vai onko Pintelin itse pyytänyt sitä poistamaan. Koska en tiedä tilannetta, en ala tarkemmin asioita kirjoittamaan auki, mutta sen ketjun lukeneet tietävät missä mennään.

Eli Pintelin, haluatko kertoa, missä asiassa mennään vai haluatko vaieta asiasta tästä eteenpäin? Kysymykseni lienee kuitenkin oikeutettu kun itse alunperin toit asian julki ja halusit sen täällä palstalla paljastaa. Toki mieli saa kesken kaiken muuttua mutta koska en lukenut ketjua kokonaan läpi, en tiedä mihin juttu päättyi.

no eiköhän se ole tullu selväksi jottei pintelin halua asiaa kommentoida koska ketjukin on poistettu. ja ei ole asiaa täällä kommentoinu vaikka sitä on hältä monessaki ketjussa kysytty.

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
no eiköhän se ole tullu selväksi jottei pintelin halua asiaa kommentoida koska ketjukin on poistettu. ja ei ole asiaa täällä kommentoinu vaikka sitä on hältä monessaki ketjussa kysytty.

Ok, no mä en huomannu uusia ketjuja aiheesta. Jos itse aloittaa paljastelun, voisipa sitä itse sitten sanoa, ettei halua aiheesta enää puhua. Mutta toki saahan sitä vaieta.

Itse en vain tiennyt, että onko ketju taas poistettu siksi että meni haukkumiseksi, rumaksi tms

Pintelin haluaisi eron miehestään, joka ei aavista mitään, että pintelin on ihastunut (kuulemma rakastunut) hyvin läheiseen ystävään, ilmeisesti miehensä serkkuun (?!!) joka on pintelinin ja miehensä lapsen kummi. Ovat panneetkin jo. :o
Tekstailevat salaa mihin muuttaisivat jne. Tapaavat nyt viikonloppuna koko perhe ja pintelin pelkää asian paljastuvan miehelleen. Kyllähän se paljastuukin sillon, ku pintelin eroaa miehestään.

Ja pintelin siis pelkää miehensä reaktioo asiaan, eli tappaa heidät.... Vaikka mikäs ihme se on. Kuulosta oudolta jutulta. Entäs jos heidän uusi ihana suhteensa ei kestäkään, niin siinä on pintelinin elämä ja ehkä poikiensakin hiukan hukassa. :(

Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarin vihkoa penkoen::
Pintelin haluaisi eron miehestään, joka ei aavista mitään, että pintelin on ihastunut (kuulemma rakastunut) hyvin läheiseen ystävään, ilmeisesti miehensä serkkuun (?!!) joka on pintelinin ja miehensä lapsen kummi. Ovat panneetkin jo. :o
Tekstailevat salaa mihin muuttaisivat jne. Tapaavat nyt viikonloppuna koko perhe ja pintelin pelkää asian paljastuvan miehelleen. Kyllähän se paljastuukin sillon, ku pintelin eroaa miehestään.

Ja pintelin siis pelkää miehensä reaktioo asiaan, eli tappaa heidät.... Vaikka mikäs ihme se on. Kuulosta oudolta jutulta. Entäs jos heidän uusi ihana suhteensa ei kestäkään, niin siinä on pintelinin elämä ja ehkä poikiensakin hiukan hukassa. :(

Huh mikä nainen

Yhteistyössä