Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Olen nähnyt vaikean selkäsairauden paranevan, jalkojen kasvavan, ystäväni ovat parantuneet monista vaikeista kroonisista sairauksista. Sokea on saanut näkönsä.
Vau! Missä tollasta tapahtuu? mä en oo nähnyt mitään. tiedän kyllä, että mun yhdellä kaverilla oli pentuna tosi huono näkö ja se käytti silmälaseja. Ne oli rukoillut, että sen silmät paranis ja sit aamulla se ei enää nähnyt niillä laseilla. Niillä kaikilla muilla sen perheen lapsilla taitaakin olla lasit, mutta sillä itsellä on erinomainen näkö edelleen.
Ihanaa!! Tätä tapahtuu hengellisissä kokouksissa mm täällä missä asun. Mutta Jumala toimii siellä missä uskovat kokoontuvat ja rukoilevat Jeesuksen nimessä. Kaikki eivät parane siinä hetkessä, monet eivät koskaan. Mutta Jumala parantaa myös armossaan monia. Jeesus paransi eläessään ja parantaa Pyhän Hengen kautta edelleen

.
Tiede on myös todistanut, että ihmismieli on yllättävän tehokas parantaja, ja usko jonkin tapahtumiseen aiheuttaa muutoksia myös fyysisesti. Tutkimus ei ole vielä niin pitkällä, että esim. näön parantumista mielen avulla olisi tutkittu, mutta jos mieli toimii pienemmissä asioissa niin miksei isommissakin?
Mutta uskon asioitahan nää kaikki on, mitään ei pysty osoittamaan 100% todeksi tässä maailmassa. On vaan hyvä tiedostaa, että ihmeparantumisille voi olla olemassa muukin selitys kuin se Jumala.