pinotaas hyväksi havaittuja tuotteita :) ja surkeita

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja IamWeasel
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
naamarasvat ovat tosi hyviä ja halpoja =)

Nukin pulloharja on kaikista paras.

lidlin hygieniapyyhkeillä on hyvä puhdistaa pesukoneen tiivisteet, eipä haise pesukone pahalle.

pirkan kosteuspyyhkeet (vauvan) on tosi huonoja
:|

Meillä se emman pulloharja on kyllä ollut jees, mutta tosin muista ei kokemusta niin ehkä ovat parempia.
Mutta emman pyöränsuojat vaunuihin oli surkeet, semmosta muovia että ritsis rätsisi vaan sanoi pakkasessa. Ne meni puhki heti.
Nyt on toiset suojat (en tiiä merkkiä) niin on parempaa muovia semmosta pehmeetä.

onko kukaan kokeillu vanishia, sitä tahranpoisto jauhetta?

Pesin just paidan, jossa oli joku kuivunu tahra. Ei lähtenyt |O kokeilen nyt toista kertaa ja lisäsin jauheen määrää. kerronpa sit loput tulokset ku on valmis.

Vielä yks. Euroshopperin marinoidut lihasuikaleet. En osta kolmatta kertaa. Ensimmäisellä kerralla maistu fairylle, siis pesuaineelle. Luulin että mulla oli astiassa jotain jäämiä, toisella kerralla sama juttu. Hyi :(

Alkuperäinen kirjoittaja Starslookers:

Pesin just paidan, jossa oli joku kuivunu tahra. Ei lähtenyt |O kokeilen nyt toista kertaa ja lisäsin jauheen määrää. kerronpa sit loput tulokset ku on valmis.

Vielä yks. Euroshopperin marinoidut lihasuikaleet. En osta kolmatta kertaa. Ensimmäisellä kerralla maistu fairylle, siis pesuaineelle. Luulin että mulla oli astiassa jotain jäämiä, toisella kerralla sama juttu. Hyi :(

Se jauhe ei toimi kaikkiin kuiviin tahroihin(koklaa liottaa ensin kuumassa vedessä tahraa.tai siis kastelet sen kuumalla vedellä).

Mut parempi on se geelimäinen..sillä lähtee 2viikkoa vanhat tomaattisoosi tahrat pois matosta.

Ostin Lotta & Lassi -merkkisen pyjaman poitsulle pari kk sitten. Pyjaman saumat alkoivat kiertää heti ihan hirveesti ekan pesun jälkeen. Lisäksi pyjama kutistui ekassa pesussa huomattavasti. Hauskinta oli kuitenkin se kun huomasin, että toinen housun lahje on muutamia senttejä toista lahjetta pidempi... :laugh:

Ja näitä "laatutuotteita" saa siis Cittarista... :whistle:

+sappisaippua. Lähtee tahrat tosi hyvin
+braunin kahvinkeitin. kestää isältä tyttärelle
+pirkka-paristot. Parempia ei oo tullu vastaan.
-daily-paristot. Surkeita.
-daily-siteet. Kauheeta pahvia... Myöskin alwayssit ja libresset huonoja, hiiva tulee.
Muuta ei tuu mieleen.

Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:

Se jauhe ei toimi kaikkiin kuiviin tahroihin(koklaa liottaa ensin kuumassa vedessä tahraa.tai siis kastelet sen kuumalla vedellä).

Mut parempi on se geelimäinen..sillä lähtee 2viikkoa vanhat tomaattisoosi tahrat pois matosta.

kastan ensin kuumassa vedessä ja sit sitä jauhetta päälle, eli liotan?.

Mä liputan ja Fairyn puolesta.
Ihan parasta astianpesuainetta ja sillä saa myös ikkunat tosi kirkkaiksi :) .
Rasvoista Oivariinia en vaihda.Muut levitteet on teeskentelyä.Oivariini on tyyriimpi kuin muut, mutta mielelläni maksan mausta.Esim. Keiju on niin kitin väristäkin, jotta en kyllä leivälleni laittaisi :x .
Kertaalleen täällä mainittu Joe Blascon meikkivoide on kaiken paras.Superpeittävä ja riittoisa :) .

osaako joku kertoa, kenen valmistajan on talouspaperi, jossa on "puolikkaat" arkit, siis leveyssuuntaan puolta kapeammat kuin perinteiset?

Ostin K-marketista paketillisen tossa keväällä, paperissa on vaaleanpunaiset ja violetit kukat vuorotellen alalaidassa (tai rulla toisinpäin > ylälaidassa ;D ) ja imukyky on todella mahtava. Yksi arkki riittää moneen juttuun, eli on riittoisaakin.

Tumpelona vaan olen laittanut pakkauksen jo roskiin, viimeinen rulla menossa enkä osannut viimeksi kaupassa tirkistellä pakkauksien läpi missä ko.lainen arkkijako on. Pakkausteksteissä ei mainittu arkin kokoa missään paketissa!

Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:

kastan ensin kuumassa vedessä ja sit sitä jauhetta päälle, eli liotan?.

ei vaan liotat ensin tahraa ja peset muuten ihan normaalisti..ite ripotan siis sen tahra poisto jauheen suoraan pyykkien päälle en lokeroon.

Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:
Pantenen Ice Shine ollut mun pehkooni todella hyvä, tuo oikeasti kiillon ja pitää kutrit ojennuksessa. Halpa Hand&nail-käsivoide tehnyt ihmeitä jo yhdessä yössä, korjaa repimäni kynsinauhat yhdessä yössä :)

tästä tulikin mieleen, ostin joskus pantenen tuuheuttavaa shampoota ja mulla tippu hiukset päästä. Ja joskus kokeilin XZ hiusöljyä, se kans harvensi aikas paljon mun hiuksia. Ja juice & glycerine (tai jotain sinne päin) käsivoide kuivatti käsiä vaan lisää

Alkuperäinen kirjoittaja baby2003:
citymarketeissa myydään,sekä pirkka appelsiini puhdistussuihke ja lasinpesuaine+wc-paperi kukkakuvioinen ;)

Just tota pirkka-kloritea ajattelin itsekin mainostaa. Paksua ja vaahtoutuvaa ja kätevä nokka millä pääsee kätevästi laittaa pöntön reoihin valumaan. Mitään muuta en suostu enää ostamaankaan, kun ne on yleensä sellaisia litkuja ja kalliitakin vielä.
Pirkalta muita hyviä ja edullisia tuotteita on jo mainittujen lisäksi ainakin roskispussit ja tiskirätit.

Ite oon vaihtanu Fairyn Tolu-tiskiaineisiin, liotusaika on naurettavan lyhyt Tolulla. :)

Viledan miracleanit ovat tehokkaita.

Ajax professionalia ku suihkaisee rasvaiselle astialle ja antaa hetken vaikuttaa, tulee puhtaaksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Nipsu:
Joe Blascon meikkivoide on todella hyvä,ohut ja peittää hirmu hyvin kaikki näppylät ja kirjavuudet,niin ja on riittoisa.

Eikös se ollutkin aika kallis?Jotain lähes 50?/kpl tai jotain sinnepäin...

*haikeudella muistelee sitä ihanaa tuotetta*

ostin kaupasta joskus jotain kalapuikkoja, en nyt muista nimeä (oli outo) ne oli hirveitä. täytteestä ei voinut olla varma oliko se kalan jätteitä/sisälmyksiä sekoitettuna juustoon. yleensä oon ostanu lidlistä kalapuikot. kuoresta tulee sopivan rapea uunissakin ja täyte ihan syötävää. ja tämä toiset puikot kun paistoi uunissa.. kuoret lähti ja niistä tuli ihan lötköjä:)

Huonointa vessan pesuainetta on ollu wc-ankan duo, eli se missä on toisessa pullossa sinistä ja toisessa vihreetä mömmöö, jätti pöntön pesun jälkeen raidalliseksi |O

Hyvää on W5:den bio cleaning stone, makso 5?, saa pois jopa vanhat vahaväri piirrokset maaliseinästä. Saman valmistajan mikrokuitu levymoppi on loistava, makso kans 5?, käy viledan varteen. samoin tuon wc:n puhdistus aine on hyvää..

Sunin extra power suihke siinä pinkissä pullossa on hyvää altaan pesuun, muutama suihkaus altaaseen nin lähtee vanhat ruskeat pinttymätki irti! altaasta tulee kuin uusi!

Huonoja on ainakin extran siteet, hyvä ostos vessapaperi ja kahvi :$

Alkuperäinen kirjoittaja metsähallituksen mannekiini:
naamarasvat ovat tosi hyviä ja halpoja =)

Nukin pulloharja on kaikista paras.

lidlin hygieniapyyhkeillä on hyvä puhdistaa pesukoneen tiivisteet, eipä haise pesukone pahalle.

pirkan kosteuspyyhkeet (vauvan) on tosi huonoja
:|

Alkuperäinen kirjoittaja tuttu:
osaako joku kertoa, kenen valmistajan on talouspaperi, jossa on "puolikkaat" arkit, siis leveyssuuntaan puolta kapeammat kuin perinteiset?

Ostin K-marketista paketillisen tossa keväällä, paperissa on vaaleanpunaiset ja violetit kukat vuorotellen alalaidassa (tai rulla toisinpäin > ylälaidassa ;D ) ja imukyky on todella mahtava. Yksi arkki riittää moneen juttuun, eli on riittoisaakin.

Tumpelona vaan olen laittanut pakkauksen jo roskiin, viimeinen rulla menossa enkä osannut viimeksi kaupassa tirkistellä pakkauksien läpi missä ko.lainen arkkijako on. Pakkausteksteissä ei mainittu arkin kokoa missään paketissa!

En nyt muista ulkoa nimeä, mut saman valmistajan, joka tekee Lambi-vessapaperia ja se talouspaperi oli joku gourmet tms. Vihreä paketti. Mäkin metsästämällä metsästin, että kenen paperia, kun näin kylässä sitä :)

+Fairy on tosiaan parasta tiskiainetta, joskus ostin jotain halpista niin sitä sai laittaa puolet enemmän eikä siltikään tullu puhdasta!
+Lidlin karkit on sikahyviä ja halpoja.
+ Toi Mr. Muscle-keittiösuihke on loistavaa..Sillä saa keittiön puhtaaks.
+ Lindexin Bamse-lastenvaatteet on kestäviä ja hinta-laatusuhde on kohdallaan.
+ Sappisaippua on tosiaan tehokasta, rasvatahrat lähtee sillä kummasti!

-Baby Björnin pehmeä kaulalappu on hajonnut jo 2 kertaa, nyt kolmas lappu menossa. :/

Yhteistyössä